Jump to content

Tarcze hamulcowe z UK


badyl
 Share

Recommended Posts

Co myslicie o tych tarczach, może ktoś juz montował. Cena bardzo atrakcyjna.

 

http://www.ebay.co.u...=item2564b102cd

nawiercane tarcze, tym bardziej tanie, nie maja zbyt pochlebnej opinii na Forum (z biegiem czasu, szczegolnie przy wiekszych obciazeniach, pojawiaja sie pekniecia wokol nawiercen)

chyba ze zwwczasu wiesz, ze tarcze beda mialy lekkie zycie ;):)

 

osobiscie juz wolalbym te: http://www.ebay.co.uk/itm/Impreza-2-0-T-WRX-Sti-01-05-Front-Grooved-Brake-Discs-Pads-/180810915223?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a192b9d97

Link to comment
Share on other sites

google prawdę ci powie, tarcze firmy krzak, także kup sobie polskie mikody też mają wzorki jak na nich ci zależy

 

tym bardziej że 650zł za krzaki to sporo

Edited by Bartosz-B
Link to comment
Share on other sites

To juz sam nie wiem, kumpel jedzie do uk i w sobote wraca to by mi przywiózł ale jak mam na miejscu zimmermanny gładkie za ok.700 zł to chyba sie nie opłaca brać z uk.

Dotego jeszcze potem jakas ewentualna rekamacja, same problemu.

A tak chciałem jakies racingowe , dziurki i naciecia :(

Link to comment
Share on other sites

A tak chciałem jakies racingowe , dziurki i naciecia

dziurki są bardziej tuningowe niż racingowe i jak są pozapychane to więcej z nimi kłopotów niż pożytku ...

hamulec musi działać, a nie tylko wyglądać :D

Link to comment
Share on other sites

Używałem TRW kilka lat temu, w wolnossącym GC8, nie mogłem narzekać. Ostatnio pojawiła się jakaś nowa linia TRW teoretycznie nie wymagających układania. Mam je z tyłu w Clio i wrażenia są raczej kiepskie (choć może to tylko mój brak przyzwyczajenia do ręcznego działającego bezpośrednio na tarczę). Słyszałem już jednak też o negatywnych opiniach od użytkowników Subaru.

Link to comment
Share on other sites

ja załozyłem gładkie brembo i klocki trw na 4 tłok przód--nie jestem zadowolony, zle posłuchałem a miałem zakładac ferodo ds2500 i pewnie o niebo lepiej by było, na dniach je wyrzuce i załoze tą druga opcje

miedzy klockami TRW a DS napewno poczujesz różnice , tarcze zostawiasz gładkie?

Link to comment
Share on other sites

ja załozyłem gładkie brembo i klocki trw na 4 tłok przód--nie jestem zadowolony, zle posłuchałem a miałem zakładac ferodo ds2500 i pewnie o niebo lepiej by było, na dniach je wyrzuce i załoze tą druga opcje

miedzy klockami TRW a DS napewno poczujesz różnice , tarcze zostawiasz gładkie?

 

tak, zostawie gładkie bo słyszałem ze daja rade. Nie zamierzam upalac ani takie tam, poprostu normalna jazda, tylko słyszałem tez ze do normalnej jazdy ds moga sie nie dogrzewac i ze popiskuja przy cofaniu, Czy to prawda? W sumie te TRW tez piszcza jak cofam-moze tak ma byc.,pzdr

 

ps. ogólnie załozyl bym HOWK performance ale cena zabija :huh:

Link to comment
Share on other sites

miałem DS Performance w hondzie i hamowały super, nie potrzebowały żadnego grzania i nie piszczały.

W subarynie nie wiem co mam jeszcze do przednich nie zaglądałem (wiem tylko że tarcze do wymiany) ale przy końcu hamowania piszczą.

I stukaja przód tył.

 

Patrzac po cenach to chyba zakupie tarcze gładkie Zimmermanny (cos około 700 zł komplet) i klocek DS Performance lub DS2500. Chyba ze uda sie te tarcze nawiercane załatwic w dobrej cenie.

Ale to dopiero jak zjade te klocki, a zostało jeszcze z połowe.

Link to comment
Share on other sites

tak, zostawie gładkie bo słyszałem ze daja rade. Nie zamierzam upalac ani takie tam, poprostu normalna jazda, tylko słyszałem tez ze do normalnej jazdy ds moga sie nie dogrzewac i ze popiskuja przy cofaniu, Czy to prawda? W sumie te TRW tez piszcza jak cofam-moze tak ma byc.,pzdr

 

ps. ogólnie załozyl bym HOWK performance ale cena zabija :huh:

Używam w RA DS performance do codziennej jazdy. Zamieniłem je za jakieś mintexy i różnica jest kolosalna na korzyć oczywiście.

Przy ostrzejszej jeździe też zachowują się dobrze. U mnie nie piszczą. Na zimno jednak faktycznie nie hamują. Po wyjechaniu z garażu trzeba chwilę poświęcić na rozgrzanie klocków.

Edited by Marcin Domanski
Link to comment
Share on other sites

mam takie na tylnej osi

nie sprawiaja zadnych problemow

na przodzie dba nacinane i nawiercane

i nie polecam , a tych z pierwszego postu tez nie

no chyba ze na tyl

 

dba sie zwichrowaly pod klockiem cl+

 

Link to comment
Share on other sites

no, tez słyszałem ze Zimmermany daja rade+ te klocki co mówisz = bedziesz zadowolony. A jakie masz zaciski, sria 4t? czy złote brembo? bo widze ze latasz STI (zazdroszcze) :angry:

STi i chcialem jakąś fajnie wygladajaca tarcze. Ale z tego co widze na rynku to chyba wybór padnie na zimmermanny gladkie i dsperformance( nie pamietam jaki maja współczynnik tarcia ale nie zjadaja tak tarcz) lub ds2500 te juz chrupia . Na razie jestem na etapie poszukiwania. EBC mi sie nie podobaja. Koledze w a8 powichrowalo je.

 

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...