Misiek Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Jakie ciśnienie powinna mieć opona zimowa GY UG8 185/60R15 84T ? Podane przez producenta wartości dla opon letnich 215x40x17, to : przód 2,7 , tył 2,2 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 24 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 Może jednak ktoś odpowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 Zawialo groza.. Zobacz w instrukcji auta jak mocno nalezy pompowac dany rozmiar. Na naklejce we wnece drzwi rowniez powinienes znalezc ta informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 24 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 KamilP, przeczytaj proszę ze zrozumieniem moje zapytanie. Jakie ciśnienie powinna mieć opona zimowa GY UG8 185/60R15 84T ? Podane przez producenta wartości dla opon letnich 215x40x17, to : przód 2,7 , tył 2,2 . Czy sugerujesz, żeby 185/60 R15 pompować tak samo jak 215x40x17 ? Byłem u dwóch wulkanizatorów i otrzymałem dwie różne odpowiedzi. Stąd moje pytanie do najbardziej fachowego Forum na jakim jestem. Ale może poszukam jednak na forum oponiarskim... Niemniej dziękuję za odpowiedź. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 Mysle ze 2.0 starczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 Generalnie należałoby jeszcze podać model auta,ale ja się nie znam. @@Misiek może to rozjaśni trochę http://www.oponaok.pl/dobor-opon/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Misiek, a skad my mamy wiedziec jakim autem jezdzisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Misiek, nikt Ci nie sugeruje, żebyś pompował tak samo jeden i drugi rozmiar. To Ty czytaj ze zrozumieniem KamilP zasugerował Ci zajrzenie w dane sugerowane producenta auta (wklejka), tam często są podane różne alternatywne rozmiary. A poza tym, rodzaj auta jakim jeździsz zasugerowałby przynajmniej jego wagę. No i nie miej pretensji, że nie każdy Ci przybiega od razu z pomocą Aha - i sugeruję zmienić "stopkę" o nieruchomościach - działalność komercyjna na tym forum jest niemile widziana, nawet w takiej formie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Sądząc po rozmiarze to nie może byc za duze auto, jakis segment b moze c. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 (edytowane) Trochę dziwna sytuacja z tymi ciśnieniami w różnych rozmiarach opon. No chyba,że Continental się nie zna. Rozmiary seryjne i opcjonalne 185/65 R15 2.2 2 2.2 2 195/60 R15 2.2 2 2.2 2 205/55 R16 2.2 2 2.2 2 195/50 R16 2.2 2 2.2 2 205/50 R16 2.2 2 2.2 2 205/50 R17 2.2 2 2.2 2 215/45 R17 2.2 2 2.2 2 Jak się w opcjach wybierze Imprezę GD i N/A,to ciekawe rzeczy pokazuje tabelka. STi czy WRX aż tyle opcji w rozmiarach nie mają,a masa większa.I teraz problem,trzymamy się wskazań fabrycznych?Czy może obniżamy ciśnienie? Edytowane 25 Grudnia 2013 przez cybel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 25 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 cybel, dzięki,ale niestety nie znalazłem zamiennika. tzd, czy uważasz, że pytałbym o rzecz oczywistą, którą mógłbym odczytać z tabliczki na wlewie paliwa, lub z instrukcji obsługi ? Alternatywnie jest tam podane ciśnienie tylko w zależności od obciążenia samochodu. Samochód to Seat Ibiza Cupra 2010 (sorry, mój błąd, że nie napisałem wcześniej). Nie mam pretensji, przecież nie użyłem wykrzyknika. Fakt, że Forum przyzwyczaiło mnie do znacznie szybszych odpowiedzi. Aha - i sugeruję zmienić "stopkę" o nieruchomościach - działalność komercyjna na tym forum jest niemile widziana, nawet w takiej formie Wyjaśnij mi proszę, czy tzn. sprzeczna z regulaminem ? (nie mogę znaleźć regulaminu po zmianach, będę wdzięczny za wskazanie gdzie szukać). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 @@Misiek zamiennika nie znalazłeś,ale zasada i zalecenia co do ciśnień w różnych rozmiarach opon,wydaje się dość jasna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Wyjaśnij mi proszę, czy tzn. sprzeczna z regulaminem ? (nie mogę znaleźć regulaminu po zmianach, będę wdzięczny za wskazanie gdzie szukać). Nie jest wprost sprzeczna z regulaminem, ale ... do ogłoszeń (jednostkowych, prywatnych) mamy dziań "Kupię / Sprzedam". http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/15342-regulamin-forum-subaru/ Samochód to Seat Ibiza Cupra 2010 (sorry, mój błąd, że nie napisałem wcześniej). wybacz zdziwienie, ale jesteśmy na forum SUBARU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 (edytowane) Podepne sie pod temat z pytaniem o cisnienie, ale troche z innej beczki. A mianowicie. U mnie wg. naklejki powinno byc 2.2 przod i 2.0 tył. Abstrachujac juz od tego, ze przy innym rozmiarze opony niz zaleca producent, cisnienie moze byc inne, to i tak nalezaloby zachowac roznice 0.2 bar miedzy osiami. Chcialbym jednak uczynic samochod bardziej nadsterownym poprzez zwiekszenie cisnienia w tylnych oponach, tak jak robilem to w FWD i dawalo to fajne efekty Tu moje pytanie: 1. O ile, jezeli w ogole moge zwiekszyc cisnienie z tylu, aby nie popsuc wisko? 2. Ktos robil takie eksperymenty? 3. Tak z ciekawosci. Jaki jest rozklad masy w si, gc8, n/a, sedan, 115KM, 97r? Pozdr Edytowane 25 Grudnia 2013 przez pajac_am Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Możesz się bawić ciśnieniem do woli,bo pewnie na stałe nie zostawisz wyższych ciśnień z tyłu. Wisko nie jest aż takie delikatne,aby popsuć je innymi ciśnieniami w ogumieniu i to nie na stałe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 25 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Wybaczam, w końcu są Święta Aha, stopka zmieniona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacoduck Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 jeżdżę Legasiem na oponach 195/60 R15 i naklejka podaje: przód 2.2 tył 2.1 i tyle bym sugerował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się