Jump to content

zawias coilover D2 Racing


adamusmax
 Share

Recommended Posts

no i zamowilem sobie na testy pelny zawias coilover firmy D2 Racing www.d2racingsport.com

zawias mam juz w Polsce (transport lotniczy ok 6 dni z odprawa celna) teraz juz tylko musze sie dogadac z Dzankiem na wymiane i ustawienie.

jezeli ktos jest zainteresowany jak to wyglada to dam znac na kiedy umowie sie z Dzankiem t bedzie mozna obejrzec jak to wyglada a potem podziele sie wrazeniami po zalozeniu

Link to comment
Share on other sites

No proszę...

Nie mam wyjścia i też będę musiał przybyć na spocik, bo bardzo jestem ciekaw jak się sprawuje i ile kosztuje taki zawiasik.

Dozo Wariaty!

Link to comment
Share on other sites

dozo dozo - wg matiego na tym zawiasie jezdzi Polody w drifcie - wiec chyba to cos znaczy - ja bede drugi - kto sie pisze na jazde testowa i ma zasobny portfel na ewentualne naprawy ten jedzie - Dzanek powiedziel ze skrzynka jest miodzio wiec jedna z rzeczy odpada

Link to comment
Share on other sites

kto sie pisze na jazde testowa i ma zasobny portfel na ewentualne naprawy ten jedzie

 

:(

 

To ja nie jadę. Może się załapię na przewózkę...

 

 

Dzanek powiedziel ze skrzynka jest miodzio wiec jedna z rzeczy odpada

 

W sensie paczka biegów?

Link to comment
Share on other sites

no tak jakby chyba skrzynki nie zepsujesz w ciagu jednej przejazdzki

 

Dotąd zepsułem tylko jedną paczkę biegów i było to już parę lat temu. Od tego czasu juz nie katuje krzynek. Tak mi się przynajmniej wydaje...

Link to comment
Share on other sites

no tak jakby chyba skrzynki nie zepsujesz w ciagu jednej przejazdzki

 

Dotąd zepsułem tylko jedną paczkę biegów i było to już parę lat temu. Od tego czasu juz nie katuje krzynek. Tak mi się przynajmniej wydaje...

Link to comment
Share on other sites

Adam., jeździłem 400 konnym Escortem ze skrzynią do 340KM i nie poszła. Może za wolno jeździłem....

 

Wiesz jasne ze jak masz za słabą skrzynię i ją po prostu zmielisz to zwykle to nie jest wina kirowcy, ale synchronizatory i tym podobne to zwykle jest wina kierowcy, trzeba się dopasować do szybkości zmiany biegów która obsługuje dana skrzynia, przynajmenij na ulicy. W Cossie bym zabił już nie wiem ile synchronizatorów i przesówek jakbym zmieniał dajmy na to jak w Subaru. Teraz będzie robiony synchronizator 3 bo zaczyna lekko pochrupywać na mocno rozgrzanej skrzyni a ma 160tys km.

Link to comment
Share on other sites

no wlasnie, wszytko co napisales wskazuje na to, że malo nimi jezdisz :)

 

ciekawi mnie zjawisko chrupania/niemozliwosci wlozenia biegu/innych roznych dzwiekow i nie tylko na rozgrzanej skrzyni. Moze mozna to jakos po trosze wyeliminowac zmiana oleju na inny - tak jak w przypadku silnika gdy zaczyna nam torche pobierac

Link to comment
Share on other sites

no wlasnie, wszytko co napisales wskazuje na to, że malo nimi jezdisz

 

 

Nie bardzo rozumiem? W tym Clio którym teraz jeżdżę można by spoko skrzynię zabić w tydzień i pewnie sporo ludzi by zabiło a potem marudziło że Renault robi kijowe skrzynie.

 

 

ciekawi mnie zjawisko chrupania/niemozliwosci wlozenia biegu/innych roznych dzwiekow i nie tylko na rozgrzanej skrzyni. Moze mozna to jakos po trosze wyeliminowac zmiana oleju na inny - tak jak w przypadku silnika gdy zaczyna nam torche pobierac

 

Trochę może pomóc inny olej, ale tylko do pewnego stopnia, kiedyś w rajdach stosowało się takie bandyckie myki jak np. olej silnikowy 10W60 zamiast oleju przekładniowego - żeby sie dało szybciej zmieniać biegi. Oczywiście wpływa to na trwałość trybów.

Link to comment
Share on other sites

Nie bardzo rozumiem? W tym Clio którym teraz jeżdżę można by spoko skrzynię zabić w tydzień i pewnie sporo ludzi by zabiło a potem marudziło że Renault robi kijowe skrzynie.

 

 

 

umowmy sie ze kazda skrzynie mozna zabic w tydzien.

ryzyko uszkodzenia skrzyni np w gt jest duzo wieksze niz w clio

Link to comment
Share on other sites

umowmy sie ze kazda skrzynie mozna zabic w tydzien.

 

DObra źle powiedziane. Każdą można zabić w trzech ruchach.

 

 

ryzyko uszkodzenia skrzyni np w gt jest duzo wieksze niz w clio

 

W seryjnym GT stawiałbym na to że skrzynia GT dłużej pozyje eksploatacji w warunkach sportowych. poza utrudnionym wbijaniem jeden nie widzę w niej jakichś gigantycznych mankamentów jak na czteronapędowe auto z tamtych lat, na pewno nie zmienia siębiegów jak w Hondze S2000 ale można to robić szybko i jej nie zabić.

Link to comment
Share on other sites

Ładnie to wygląda. Kiedy zakłądasz? Chętnie obejrzę na żywca :-)

 

Może trzeba CI potem auto na geometrię od Dżanka odwieźć? ;)

 

jutro jade do Dzanka, graty (zawias, hamulce i wahacze) chce zostawic u niego. bede tez sie chcial dogadac na montarz zawiasu. jezeli Dzanek Ci da podjechac na geografie to ja nie mam nic na przeciwko

Link to comment
Share on other sites

Daj znać jak się będizesz wybierał ;-) Innymi jeździłem na geografię. Wynegocjuje CI taką do kreatywnej jazdy ;)

 

( jak na razie jestem laikiem) ale lepiej mi sie jezdzi na kacie pochylenia kola -1 st. (i przod i tyl - i tak mam teraz ustawione)auto przestalo myszkowac i lepiej idzie w zakretach mimo tego ze zawieszenia prawie nie mam - na razie ;)

Link to comment
Share on other sites

no to wlasnie Az, ujezdza Ruda :D poszla na wymiane zawiasu i geografie do Biernackiego (u Janka nie moglem sie doczekac). Auto stoi 1 cm nizej niz seria ale jest troche twardsze (Az powiedzial, ze nie ma tragedii z twardoscia) - bedzie u mnie o 17tej to zobaczymy

 

n apewno potrzebuje rozporke na tyl

 

Mati - masz cos jeszcze?

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...