Urabus Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 ...Wszystkie nowe samochody mają źle ustawione światła!NA każdej nie równości od razu daje po oczach... Na nierównościach to wszystkie dają po oczach i te dobrze ustawione też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Wszystkie nowe samochody mają źle ustawione światła! NA każdej nie równości od razu daje po oczach... Więc nie wiem, o co Tobie chodzi? Ty chyba sobie żarty stroisz? Obraz światła na ścianie, zarówno w mojej poprzedniej Lagunie (ksenony), jak i w OBK (halogen) był/jest jak narysowany ołówkiem; poniżej linii - światło, powyżej - ciemność. Na zdjęciach powyżej są rozmyte plamy. To razi po oczach tych jadących z przeciwka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Przyznam, że to co widać na tychhttp://img141.imageshack.us/my.php?image=4kl8.jpg http://img216.imageshack.us/my.php?image=5qp6.jpg zdjęciach, nie wygląda dobrze... Ostatnio kupowałem H7 (normalne halogeny) Philipsa i zauważyłem, że oferowane są w dwóch wersjach - do reflektorów i projektorów. Nawet taka drobna różnica - typ lampy - powoduje, że ta sama żarówka oferowana jest w dwóch odmianach. Włożenie żarnika ksenonowego (z tym samym cokołem) do lampy projektowanej na żarówkę halogenową daje niekiedy bardzo nieciekawe (dla innych kierowców...)rezultaty. Warto wziąć to pod uwagę... nie rozumiem dlaczego to zle wyglada - zdjecie bez profesjonalnej obrobki i filtrow i tak nie odda Ci wlasciwosci swiatla co do innych uzytkownikow to jezdze na takim zestawie w GieTeku od 2 miesiec i w dzien i w nocy w miescie i w trasie i nikt mi jeszcze nawet nie mrugnal zwykle swiatla tez oslepiaja jak sa zle ustawione, te zestawy maja to do siebie, ze sie daja dobrze ustawic i sa asymetryczne tak jak powinny byc. Po prostu najlepiej to zobaczyc na zywo, jak wiekszosc bywalcow na spotach warszawskich juz widzialo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 nie rozumiem dlaczego to zle wyglada - zdjecie bez profesjonalnej obrobki i filtrow i tak nie odda Ci wlasciwosci swiatla Możliwe, że to rzeczywiście kwestia zdjęcia, a w realu wygląda lepiej. Rozmawiałem kiedyś z facetem, który wstawia ksenony do normalnych lamp i powiedział mi, że nie da się z góry przewidzieć efektu jak będzie się zestaw zachowywał w danej lampie - raz jest OK, a innym razem tragedia. Jeżeli ten zestaw dobrze się sprawdza w lampach Subaru - to OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 nie rozumiem dlaczego to zle wyglada - zdjecie bez profesjonalnej obrobki i filtrow i tak nie odda Ci wlasciwosci swiatla Możliwe, że to rzeczywiście kwestia zdjęcia, a w realu wygląda lepiej. Rozmawiałem kiedyś z facetem, który wstawia ksenony do normalnych lamp i powiedział mi, że nie da się z góry przewidzieć efektu jak będzie się zestaw zachowywał w danej lampie - raz jest OK, a innym razem tragedia. Jeżeli ten zestaw dobrze się sprawdza w lampach Subaru - to OK. zawsze jest pytanie czy sie wstawia polprodukt z allegro za 700 zl czy produkt juz sprawdzony u mnie sie sprawdzilo, w beemce sidemce tez sie sprawdzilo i w civic'u tez sie sprawdzilo i jest oka - wiec nie widze problemow coby tego nie polecac, a na dnich bedzie montowane w estiaju MY05 bo tam tez nie bylo xenonow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido__ Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 A jak to wygląda w kontekście przeglądu rejestracyjnego samochodu? Czy za każdym razem trzeba te lampy demontować czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 U nas jeszcze długo diagności musza się uczyć, większość z nich wyrosła za czasów Żuka i Nyski i większość z nich nierozpoznaje że są reflektory ksenonowe. Dla nich się liczy żeby były dobrze ustawione i tyle, wiem to ba mam koło siebie SKP, i widze jakie w niej pracuja barany.Jak robiłem badanie powypadkowe i chciła mi sprawdzic hamulce na rolkach, jak go zapytałem czy ma opóźnieniomierz to się tak zachował. Najpierw zrobił oczy w stylu o czym ja mówię , a potem chyba zaskoczył co to jest, może sobie przypomniał że kiedyś o czymś takim słyszał na którymś wykładzie ( jak się przebudził ). No i oczywiście odpuścił badanie hamulców, powiedział że napewno w takim aucie muszą być ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 zestawy maja TUV i atest bezpieczenstwa E, kolega na tym zestawie jezdzi w voyagerze od 1,5 roku przy gladkich reflektorach nie mial problemow z przegladem - jezeli masz tylko homologowany reflektor nie powinni sie czepiac sprawa jest podobna jak z orurowaniem do samochodow terenowych. teoretycznie kazda czesc musi miec (w Polsce) homologacje do danego auta, ale ne koniecznie. z orurowaniem jest taka sprawa ze jedyna norma jest to zeby nie mialy ostrych krawedzi i po prostu tego sie nie homologuje - potwierdzone w PIMOT, to samo jest z takimi xenonami - nie ma wyraznego przepisu regulujacego. swiatla sie reguluja, maja asymetrie, przy reflektorach z gladkim szklem maja wyrazna granice swiatlo/cien, nie oslepiaja i to sa normy, ktore musi swiatlo spelniac. jeden z diagnostow cos przebakiwal o samopoziomowaniu - jest ono wymagane przy reflektorach z soczewka i chodzi tylko o to zeby nie oslepialy, bo soczewka daje swiatlo skupione. homologacja jest wymagana na reflektor nie na zarowke a w tym przypadku ta instalacja jest to nic innego tylko "zarowka" mysle ze to powinno Ci odpowiedziec na pytanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 zestawy maja TUV i atest bezpieczenstwa E, kolega na tym zestawie jezdzi w voyagerze od 1,5 roku przy gladkich reflektorach nie mial problemow z przegladem - jezeli masz tylko homologowany reflektor nie powinni sie czepiac sprawa jest podobna jak z orurowaniem do samochodow terenowych. teoretycznie kazda czesc musi miec (w Polsce) homologacje do danego auta, ale ne koniecznie. z orurowaniem jest taka sprawa ze jedyna norma jest to zeby nie mialy ostrych krawedzi i po prostu tego sie nie homologuje - potwierdzone w PIMOT, to samo jest z takimi xenonami - nie ma wyraznego przepisu regulujacego. swiatla sie reguluja, maja asymetrie, przy reflektorach z gladkim szklem maja wyrazna granice swiatlo/cien, nie oslepiaja i to sa normy, ktore musi swiatlo spelniac. jeden z diagnostow cos przebakiwal o samopoziomowaniu - jest ono wymagane przy reflektorach z soczewka i chodzi tylko o to zeby nie oslepialy, bo soczewka daje swiatlo skupione. homologacja jest wymagana na reflektor nie na zarowke a w tym przypadku ta instalacja jest to nic innego tylko "zarowka" mysle ze to powinno Ci odpowiedziec na pytanie Co do przepisów to nie jest tak do końca jak mówisz, jest wyraźnie napisane że musi być samoregulacja oraz oczyszczenie reflektora. Zobacz kilka samochodów m.inn. Forester, s fabrycznymi ksenonami, nie ma soczewki, a ma samoczyszczenie i atomatyczną regulacją, tak samo jest w Volvo, Renault Laguna. A zupełnie odrębna sprawa jest czy tego diagności przestrzegaja czy nie. Policjanci mnie nieraz zatrzymywali np. Focusem tam też miałem przerobione ksenony i nikt się nie doczepił. Ale jak byłby cwany zaboerze ci dowód momentalnie, ale to tez nie problem bo montujesz z powrotem zwykłe żarówki robisz badania, zabierasz dowód, zmieniasz na ksenony i znowu czekasz na sprytnego policjanta. A u nas takich jak na lekarstwo .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 A u nas takich jak na lekarstwo .... Przesadzasz. Już samo to, że są w Drogówce a nie pilnują krawężników, świadczy o tym, że są sprytni... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
man111 Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 ... i znowu czekasz na sprytnego policjanta. A u nas takich jak na lekarstwo .... Przyznaję... :roll: To banda tłumoków, nieuków i troglodytów... Bez wyjątku... A najgorsi są oficerowie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 zestawy maja TUV i atest bezpieczenstwa E, kolega na tym zestawie jezdzi w voyagerze od 1,5 roku przy gladkich reflektorach nie mial problemow z przegladem - jezeli masz tylko homologowany reflektor nie powinni sie czepiac sprawa jest podobna jak z orurowaniem do samochodow terenowych. teoretycznie kazda czesc musi miec (w Polsce) homologacje do danego auta, ale ne koniecznie. z orurowaniem jest taka sprawa ze jedyna norma jest to zeby nie mialy ostrych krawedzi i po prostu tego sie nie homologuje - potwierdzone w PIMOT, to samo jest z takimi xenonami - nie ma wyraznego przepisu regulujacego. swiatla sie reguluja, maja asymetrie, przy reflektorach z gladkim szklem maja wyrazna granice swiatlo/cien, nie oslepiaja i to sa normy, ktore musi swiatlo spelniac. jeden z diagnostow cos przebakiwal o samopoziomowaniu - jest ono wymagane przy reflektorach z soczewka i chodzi tylko o to zeby nie oslepialy, bo soczewka daje swiatlo skupione. homologacja jest wymagana na reflektor nie na zarowke a w tym przypadku ta instalacja jest to nic innego tylko "zarowka" mysle ze to powinno Ci odpowiedziec na pytanie Co do przepisów to nie jest tak do końca jak mówisz, jest wyraźnie napisane że musi być samoregulacja oraz oczyszczenie reflektora. Zobacz kilka samochodów m.inn. Forester, s fabrycznymi ksenonami, nie ma soczewki, a ma samoczyszczenie i atomatyczną regulacją, tak samo jest w Volvo, Renault Laguna. Samoregulacja tak, samooczyszczanie nie musi byc, spojrz np na nowego Forda mondeo na ksenonach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 zestawy maja TUV i atest bezpieczenstwa E, kolega na tym zestawie jezdzi w voyagerze od 1,5 roku przy gladkich reflektorach nie mial problemow z przegladem - jezeli masz tylko homologowany reflektor nie powinni sie czepiac sprawa jest podobna jak z orurowaniem do samochodow terenowych. teoretycznie kazda czesc musi miec (w Polsce) homologacje do danego auta, ale ne koniecznie. z orurowaniem jest taka sprawa ze jedyna norma jest to zeby nie mialy ostrych krawedzi i po prostu tego sie nie homologuje - potwierdzone w PIMOT, to samo jest z takimi xenonami - nie ma wyraznego przepisu regulujacego. swiatla sie reguluja, maja asymetrie, przy reflektorach z gladkim szklem maja wyrazna granice swiatlo/cien, nie oslepiaja i to sa normy, ktore musi swiatlo spelniac. jeden z diagnostow cos przebakiwal o samopoziomowaniu - jest ono wymagane przy reflektorach z soczewka i chodzi tylko o to zeby nie oslepialy, bo soczewka daje swiatlo skupione. homologacja jest wymagana na reflektor nie na zarowke a w tym przypadku ta instalacja jest to nic innego tylko "zarowka" mysle ze to powinno Ci odpowiedziec na pytanie Co do przepisów to nie jest tak do końca jak mówisz, jest wyraźnie napisane że musi być samoregulacja oraz oczyszczenie reflektora. Zobacz kilka samochodów m.inn. Forester, s fabrycznymi ksenonami, nie ma soczewki, a ma samoczyszczenie i atomatyczną regulacją, tak samo jest w Volvo, Renault Laguna. A zupełnie odrębna sprawa jest czy tego diagności przestrzegaja czy nie. Policjanci mnie nieraz zatrzymywali np. Focusem tam też miałem przerobione ksenony i nikt się nie doczepił. Ale jak byłby cwany zaboerze ci dowód momentalnie, ale to tez nie problem bo montujesz z powrotem zwykłe żarówki robisz badania, zabierasz dowód, zmieniasz na ksenony i znowu czekasz na sprytnego policjanta. A u nas takich jak na lekarstwo .... wlasnie chodzi o to ze homologacja musi byc na reflektor nei na zarowke. samopoziomowanie musi byc przy reflektorach xenonowych a ja np nie mam reflektorow xenonowych tylko zarniki xenonowe i wlasnie o to chodzi w polskim prawie ze wiekszosc spraw jest palcem po wodzie pisana i takie jest obejscie. a z diagnostami jest tak jak z celnikami jak nie tego bedzie mogl sie czepis to wynajdzie cos innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 (...) Samoregulacja tak, samooczyszczanie nie musi byc, spojrz np na nowego Forda mondeo na ksenonach. Skąd ten pomysł? Mondeo posiada spryskiwacze. Jeszcze jedno zdjęcie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 (...) Samoregulacja tak, samooczyszczanie nie musi byc, spojrz np na nowego Forda mondeo na ksenonach. Skąd ten pomysł? Obrazek Mondeo posiada spryskiwacze. Jeszcze jedno zdjęcie: Obrazek te wersje tak, ale sa tez wersje bez spryskiwaczy i z ksenonami.Zaufaj mi, pracowalemw Fordzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Może to są te rzeźbione..? W katalogu nie ma pozycji: Reflektory ksenonowe, są tylko z samooczyszczanym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
man111 Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 te wersje tak, ale sa tez wersje bez spryskiwaczy i z ksenonami.Zaufaj mi, pracowalemw Fordzie Yooo... To te wersje, w których zdesperowani mechanicy robili mały "downgrade" przed sprzedażą a potem szaleli na allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 no i xenoniki sa juz po prezentacji na piatkowym spocie w GM, porownywalismy z xenonami fabrycznymi w aucie Blue76 i roznica jest niewielka, wiec mysle, ze to jest najlepsza rekomendacja co rozumiesz pod pojeciem ze roznica jest niewielka? Ja abmitnie podchodze do tematu i jak tylko znajde chwile to chcialbym zaadoptowac bixenony do mojego forysia. Mam wszystkie soczewki i przetwornice i inne pierdolki z oryginalnych lamp. Coz pomysl ambitny ale jak mi wyjdzie do swiat to sie podziele wrazeniami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ymp Opublikowano 5 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 Oj, widze ze szkoda ze wakacje mi sie przedluzyly. I nie proscie juz o PW http://www.tuning-design.pl/index.php?o ... &Itemid=51 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 5 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 Oj, widze ze szkoda ze wakacje mi sie przedluzyly. I nie proscie juz o PW http://www.tuning-design.pl/index.php?o ... &Itemid=51 co do linka - dzieki co do reszty: a oszo kaman? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 5 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 Oj, widze ze szkoda ze wakacje mi sie przedluzyly. I nie proscie juz o PW http://www.tuning-design.pl/index.php?o ... &Itemid=51 Wszystko pięknie ładnie tylko troche drogo. U mnie taki zestaw kosztuje ( H1,H7) 1250 zł z dwuletnią gwarancja, i jak się przepali żarnik dostaje sie 2szt. żeby nie było róznic w barwie światła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ymp Opublikowano 5 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 hmmm a jakie jest prawdopodobienstwo przepalenia zarnika ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 5 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 Prawdopodobieństwo jest równe 1, czyli pewne jest, że żarnik ulegnie spaleniu. Ale jak dodamy do tego czas, to sytuacja się nieco komplikuje, i nie podejmuję się przedstawienia rozkładu prawdopodobieństwa w czasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bazylia Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Zrobil ktos taka zmiane w Legacy Spec B? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 6 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Zrobil ktos taka zmiane w Legacy Spec B? jak chcesz mozesz byc pierwszy Kiszka widzial jak jest to zamontowane i powiedzial ze pelna profeska - kable wszystkie zabezpieczone, wszystko ladnie ulozone, bez ingerencji w fabryczna instalacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi