fary Posted December 14, 2013 Share Posted December 14, 2013 Witam, przekładam napędy w swoim Legacy I 2.2 i mam wyjętą skrzynię, są widoczne wycieki przy półosiach które wiem jak usunąć ale jest też wyciek w tylnej części - elementy połączone z lewarkiem zmiany biegów. Czy ktoś się z tym spotkał, co może być przyczyną, jak to naprawić, jakich części użyć? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wełniacz Posted December 14, 2013 Share Posted December 14, 2013 Mogę przyjechać ze ściereczką i powycierać Masz auto na podnośniku czy to drugie się robi ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fary Posted December 15, 2013 Author Share Posted December 15, 2013 Aktualizacja... ściereczka i wycieranie jednak nie pomogły jakieś inne propozycje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 Z tego co wiem, tam jest jakiś uszczelniacz (o-ring), który trzeba wymienić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fary Posted December 15, 2013 Author Share Posted December 15, 2013 Stawiałbym na simmerring, ale to tylko przypuszczenia, może jakieś konkrety? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted December 17, 2013 Share Posted December 17, 2013 Uszczelniacz wybieraka, standard, do wymiany jakas uszczelka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SubAdr Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 Jak idzie uszczelnianie skrzyni? Do Retainerów przedniego mechanizmu równicowego można zaaplikować poniższe uszczelki : (w szczegóności te Simmeringi) Co do drugiego wycieku to wygląda na problem z simmeringiem wybieraka - u mnie nie było z tym problemów, nie ruszałem tego. Najwygodniej byłoby najpierw wyciągnąć ten wybierak i wydobyć uszczelnienie, ale jeśli poza tym skrzyni nic nie dolega to trzeba trochę pokombinować Link to comment Share on other sites More sharing options...
nakon Posted January 6, 2014 Share Posted January 6, 2014 (edited) Mam trochę mniejsze wycieki przy półosiach, ale bardziej mnie martwią luzy na wyjściu z dyferencjału. Będę próbował je na dniach skasować bo akurat jestem w trakcie wyjmowania silnika do regulacji zaworów . Szukałem na forum ale nic nie znalazłem, w manualu też jest mało a mam plan to naprawić a nie popsuć , kasował ktoś z was te luzy? Edited January 6, 2014 by nakon Link to comment Share on other sites More sharing options...
yellow123 Posted March 23, 2014 Share Posted March 23, 2014 Trochę odświeżę temat. Ktoś kasował ten luz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hjubson Posted April 10, 2018 Share Posted April 10, 2018 Podepnę sie pod temat. Pytanie dotyczy wymiany uszczelniacza wybieraka. Czy w tym celu muszę demontowac "dupkę skrzyni" ? Po odkreceniu srub i oczywiscie wczesniejszym demontazu wału wyjmę ją bez problemu? Nic się w skrzyni nie rozsypie? Po odkreceniu dupki wystarczy wybic uszczelniacz od srodka i zastapic nowym po czym spokojnie mozna dupke skrecic na silikon? Nic sie nie rozsypie? Z góry dzięki za podpowiedzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rybex Posted September 11, 2018 Share Posted September 11, 2018 Podpinam się do odpowiedzi wyżej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now