fary Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Witam, przekładam napędy w swoim Legacy I 2.2 i mam wyjętą skrzynię, są widoczne wycieki przy półosiach które wiem jak usunąć ale jest też wyciek w tylnej części - elementy połączone z lewarkiem zmiany biegów. Czy ktoś się z tym spotkał, co może być przyczyną, jak to naprawić, jakich części użyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Mogę przyjechać ze ściereczką i powycierać Masz auto na podnośniku czy to drugie się robi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fary Opublikowano 15 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Aktualizacja... ściereczka i wycieranie jednak nie pomogły jakieś inne propozycje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Z tego co wiem, tam jest jakiś uszczelniacz (o-ring), który trzeba wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fary Opublikowano 15 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Stawiałbym na simmerring, ale to tylko przypuszczenia, może jakieś konkrety? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Uszczelniacz wybieraka, standard, do wymiany jakas uszczelka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubAdr Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Jak idzie uszczelnianie skrzyni? Do Retainerów przedniego mechanizmu równicowego można zaaplikować poniższe uszczelki : (w szczegóności te Simmeringi) Co do drugiego wycieku to wygląda na problem z simmeringiem wybieraka - u mnie nie było z tym problemów, nie ruszałem tego. Najwygodniej byłoby najpierw wyciągnąć ten wybierak i wydobyć uszczelnienie, ale jeśli poza tym skrzyni nic nie dolega to trzeba trochę pokombinować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakon Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 (edytowane) Mam trochę mniejsze wycieki przy półosiach, ale bardziej mnie martwią luzy na wyjściu z dyferencjału. Będę próbował je na dniach skasować bo akurat jestem w trakcie wyjmowania silnika do regulacji zaworów . Szukałem na forum ale nic nie znalazłem, w manualu też jest mało a mam plan to naprawić a nie popsuć , kasował ktoś z was te luzy? Edytowane 6 Stycznia 2014 przez nakon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yellow123 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Trochę odświeżę temat. Ktoś kasował ten luz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hjubson Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Podepnę sie pod temat. Pytanie dotyczy wymiany uszczelniacza wybieraka. Czy w tym celu muszę demontowac "dupkę skrzyni" ? Po odkreceniu srub i oczywiscie wczesniejszym demontazu wału wyjmę ją bez problemu? Nic się w skrzyni nie rozsypie? Po odkreceniu dupki wystarczy wybic uszczelniacz od srodka i zastapic nowym po czym spokojnie mozna dupke skrecic na silikon? Nic sie nie rozsypie? Z góry dzięki za podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 Podpinam się do odpowiedzi wyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się