dzidas19 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Witam mam problem typu, że kiedy przyśpieszam przeważnie na biegach wyżej niż 1 odcina zapłon tak jakby paliwa brakowało. Dzisiaj doszedł do mnie kabel i zrobiłem odczyt błędów. Nie wiem czy aktualne czy nie ale po usunięciu ich nie pojawiły się od razu po jeździe. Jutro planuje zmienić świece na NGK platinium które już kupiłem. Przepływke mam nową dzisiaj założoną(myślałem że to przepływka). Jak już zacznie przerywać to popuszcze gaz i dodam znowu i idzie jakoś ale do ok 5500 tys nie dalej a na luzie normalnie dochodzi do odcięcia ponad 7000 tys. Słyszałem że to może być jakiś czujnik spalania stukowego i że można go oszukać i jeżeli będzie ok to zmienić czujnik ale nie wiem co i jak. Dolot jest K&N ze stożkiem a wydech pełen przelot hks ale bez remapu tylko z emulatorem(przed założeniem emulatora też było tak samo tylko że check świecił). Czuje się bezradny już Dzisiaj wymieniłem 4 świece na ngk platinium i jest poprawa tzn już nie odcina przy 300 tylko przy ok 5300. Gdzie szukać dalej przyczyny?? Wie ktoś gdzie znajdę dokładnie czujnik spalania stukowego?? Stare świece były mega przepalone. Teraz wyraźnie czuć że działa równiej. Witam znalazłem chyba przyczynę odcinek w mojej Imprezie. Po wycięciu kata turbo przeładowuje. Co można zrobić poza remapem?? MBC?? Jest może ktoś z okolic wro co zrobi remap w rozsądnych pieniądzach?? Nie musi być wyhamowane bo to wiąże się z kosztem jak czytałem ok 3 tys zł. Niech ktoś coś poradzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 nie pomoge bo sie na tym nie znam, ale tez kupilem kabel obd i z ciekawosci moglbys napisac jaki program uzywasz do diagnostyki subaru? mam kilka darmowych, ale jeden czyta auto, drugi nie moze byc na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Najrozsądniejszym wyjściem jest zrobienie remapu,może się okazać również najtańszym,porównując do kosztów remontu silnika. Przeładowanie to jedno,a spalanie stukowe i ubogi skład mieszanki,mogą dokonać spustoszeń. Nie musi być wyhamowane bo to wiąże się z kosztem jak czytałem ok 3 tys zł. Podałeś całkowity koszt remapu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidas19 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Używam scanmaster elm . A gdzie w okolicy takowy remap zrobię?? Znacie kogoś?? Widzłałem że 4 wiatraki mają teraz promocję za 3k brutto remap ale mam trochę km do nich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Katowice czy Poznań to prawie taka sama odległość. O możliwości remapu na miejscu,podpytaj kolegów z Wrocławia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się