dzidas19 Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 Witam mam problem typu, że kiedy przyśpieszam przeważnie na biegach wyżej niż 1 odcina zapłon tak jakby paliwa brakowało. Dzisiaj doszedł do mnie kabel i zrobiłem odczyt błędów. Nie wiem czy aktualne czy nie ale po usunięciu ich nie pojawiły się od razu po jeździe. Jutro planuje zmienić świece na NGK platinium które już kupiłem. Przepływke mam nową dzisiaj założoną(myślałem że to przepływka). Jak już zacznie przerywać to popuszcze gaz i dodam znowu i idzie jakoś ale do ok 5500 tys nie dalej a na luzie normalnie dochodzi do odcięcia ponad 7000 tys. Słyszałem że to może być jakiś czujnik spalania stukowego i że można go oszukać i jeżeli będzie ok to zmienić czujnik ale nie wiem co i jak. Dolot jest K&N ze stożkiem a wydech pełen przelot hks ale bez remapu tylko z emulatorem(przed założeniem emulatora też było tak samo tylko że check świecił). Czuje się bezradny już Dzisiaj wymieniłem 4 świece na ngk platinium i jest poprawa tzn już nie odcina przy 300 tylko przy ok 5300. Gdzie szukać dalej przyczyny?? Wie ktoś gdzie znajdę dokładnie czujnik spalania stukowego?? Stare świece były mega przepalone. Teraz wyraźnie czuć że działa równiej. Witam znalazłem chyba przyczynę odcinek w mojej Imprezie. Po wycięciu kata turbo przeładowuje. Co można zrobić poza remapem?? MBC?? Jest może ktoś z okolic wro co zrobi remap w rozsądnych pieniądzach?? Nie musi być wyhamowane bo to wiąże się z kosztem jak czytałem ok 3 tys zł. Niech ktoś coś poradzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiterOKL Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 nie pomoge bo sie na tym nie znam, ale tez kupilem kabel obd i z ciekawosci moglbys napisac jaki program uzywasz do diagnostyki subaru? mam kilka darmowych, ale jeden czyta auto, drugi nie moze byc na PW Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 Najrozsądniejszym wyjściem jest zrobienie remapu,może się okazać również najtańszym,porównując do kosztów remontu silnika. Przeładowanie to jedno,a spalanie stukowe i ubogi skład mieszanki,mogą dokonać spustoszeń. Nie musi być wyhamowane bo to wiąże się z kosztem jak czytałem ok 3 tys zł. Podałeś całkowity koszt remapu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzidas19 Posted December 15, 2013 Author Share Posted December 15, 2013 Używam scanmaster elm . A gdzie w okolicy takowy remap zrobię?? Znacie kogoś?? Widzłałem że 4 wiatraki mają teraz promocję za 3k brutto remap ale mam trochę km do nich Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 Katowice czy Poznań to prawie taka sama odległość. O możliwości remapu na miejscu,podpytaj kolegów z Wrocławia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now