volvo144 Posted December 13, 2013 Share Posted December 13, 2013 (edited) Witam! Przez całą noc kluczyki były w stacyjce ;-) Rano efekt jest taki, że przy próbie uruchomienia zaczyna coś "brzęczyć" (pewnie przekaźnik), kontrolki gasną a wóz nie odpala. Czy to wina rozładowanego aku (właśnie go ładuję) czy też mogła pójść jakaś elektronika? Z góry dziękuję za diagnozę.. Proszę o potwierdzenie czy to mnie dopadło: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/53709-pada-akumulator/page__hl__+kluczyki%20+stacyjce#entry1545949 (motyw z kluczykami w stacyjce)? Edited December 13, 2013 by volvo144 Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwiutki Posted December 13, 2013 Share Posted December 13, 2013 To wina rozładowanego akumulatora. Link to comment Share on other sites More sharing options...
volvo144 Posted December 13, 2013 Author Share Posted December 13, 2013 Dzięki za info! Dzis wieczorem będę go ładował - mam nadzieje, że jutro ... odpali. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GREGG Posted December 13, 2013 Share Posted December 13, 2013 Rano efekt jest taki, że przy próbie uruchomienia zaczyna coś "brzęczyć" (pewnie przekaźnik), kontrolki gasną a wóz nie odpala. Akumulator, zwłaszcza jak to "brzęczenie" to bardziej takie "terkotanie" (o ile językowo można to dobrze opisać ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
volvo144 Posted December 14, 2013 Author Share Posted December 14, 2013 (edited) Witam! Niestety naładowanie akumulatora nie pomogło :-( Sytuacja jest taka sama jak wcześniej. Cała elektryka działa poprawnie oprócz odpalania. Po przekręceniu kluczyka nadal brzęczenie a potem cisza.... Gdzie szukać przyczyny??? Imobilaizer??? Help me!!! Historia się wyjaśniła ;-) Opisany przeze mnie efekt występuje wtedy, kiedy automat jest na innej pozycji niż P i N. Po prostu nie można jak wiadomo uruchomić wozu inaczej. A ja nie zauważyłem że mam na D i zadawałem różne pytania i szukałem bez sensu. Wartością dodaną tej historii jest to, że naładowałem sobie akumulator :-) Dziękuję wszystkim za sugestie i pozdrawiam MM Edited December 14, 2013 by volvo144 Link to comment Share on other sites More sharing options...
H4lik Posted December 14, 2013 Share Posted December 14, 2013 O, kiedys tez mi sie goraco zrobilo - przekrecam i paleczka. No to drugi raz i trzeci. Wyjmuje kluczyk, wkladam, probuje - nie odpala. Zespulo sie! No i sie w koncu zorientowalem, ze podobnie jak Ty - zostawilem na D. U kumpla w Accordzie jest taki bajer, ze jak nie bedzie na P, to nie wyciagniesz kluczyka, ale to nowsze auto i byc moze w pozniejszych wersjach Subaru tysz takie cus machnelo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
trzymek Posted December 14, 2013 Share Posted December 14, 2013 taaa... na stacji benzynowej..też miałem ciepło ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted December 14, 2013 Share Posted December 14, 2013 taaa... na stacji benzynowej..też miałem ciepło a ja kiedyś dzwoniłem do swojego serwisu bo.....auta nie mogłem uruchomić ( Tribeca ) .....a stal tylko 10 minut... Link to comment Share on other sites More sharing options...
szamann1 Posted December 14, 2013 Share Posted December 14, 2013 Też mi się ciepło zrobiło kiedyś na stacji benzynowej Link to comment Share on other sites More sharing options...
matejator Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 O, kiedys tez mi sie goraco zrobilo - przekrecam i paleczka. No to drugi raz i trzeci. Wyjmuje kluczyk, wkladam, probuje - nie odpala. Zespulo sie! No i sie w koncu zorientowalem, ze podobnie jak Ty - zostawilem na D. U kumpla w Accordzie jest taki bajer, ze jak nie bedzie na P, to nie wyciagniesz kluczyka, ale to nowsze auto i byc moze w pozniejszych wersjach Subaru tysz takie cus machnelo. U mnie też nie można wyciągnąć kluczyka w innej pozycji niż P. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregor Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 a ja z 15 min na stacji benzynowej mordowałem się żeby kluczyk wyciągnąć... A tu się stacyjka zepsuła i to po tygodniu użytkowania!! No cóż, po prostu na D silnik zgasiłem hehe... a pracownik stacji stał i pewnie zastanawiał się czemu podjechałem pod dystrybutor a tankować nie chcę ... także mogę stwierdzić z całą odpowiedzialnością, że u mnie, w innej pozycji niż P, też kluczyka się nie wyciągnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now