Skocz do zawartości

Uruchomienie wozu - potrzebna PILNA diagnoza


volvo144

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Przez całą noc kluczyki były w stacyjce ;-)

Rano efekt jest taki, że przy próbie uruchomienia zaczyna coś "brzęczyć" (pewnie przekaźnik), kontrolki gasną a wóz nie odpala.

Czy to wina rozładowanego aku (właśnie go ładuję) czy też mogła pójść jakaś elektronika?

Z góry dziękuję za diagnozę..

 

Proszę o potwierdzenie czy to mnie dopadło: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/53709-pada-akumulator/page__hl__+kluczyki%20+stacyjce#entry1545949 (motyw z kluczykami w stacyjce)?

Edytowane przez volvo144
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rano efekt jest taki, że przy próbie uruchomienia zaczyna coś "brzęczyć" (pewnie przekaźnik), kontrolki gasną a wóz nie odpala.

 

Akumulator, zwłaszcza jak to "brzęczenie" to bardziej takie "terkotanie" (o ile językowo można to dobrze opisać ;))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Niestety naładowanie akumulatora nie pomogło :-(

Sytuacja jest taka sama jak wcześniej. Cała elektryka działa poprawnie oprócz odpalania. Po przekręceniu kluczyka nadal brzęczenie a potem cisza....

Gdzie szukać przyczyny???

Imobilaizer???

 

Help me!!!

 

 

Historia się wyjaśniła ;-)

Opisany przeze mnie efekt występuje wtedy, kiedy automat jest na innej pozycji niż P i N. Po prostu nie można jak wiadomo uruchomić wozu inaczej. A ja nie zauważyłem że mam na D i zadawałem różne pytania i szukałem bez sensu.

Wartością dodaną tej historii jest to, że naładowałem sobie akumulator :-)

Dziękuję wszystkim za sugestie i pozdrawiam

MM

Edytowane przez volvo144
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, kiedys tez mi sie goraco zrobilo - przekrecam i paleczka. No to drugi raz i trzeci. Wyjmuje kluczyk, wkladam, probuje - nie odpala. Zespulo sie! :o

No i sie w koncu zorientowalem, ze podobnie jak Ty - zostawilem na D.

U kumpla w Accordzie jest taki bajer, ze jak nie bedzie na P, to nie wyciagniesz kluczyka, ale to nowsze auto i byc moze w pozniejszych wersjach Subaru tysz takie cus machnelo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, kiedys tez mi sie goraco zrobilo - przekrecam i paleczka. No to drugi raz i trzeci. Wyjmuje kluczyk, wkladam, probuje - nie odpala. Zespulo sie! :o

No i sie w koncu zorientowalem, ze podobnie jak Ty - zostawilem na D.

U kumpla w Accordzie jest taki bajer, ze jak nie bedzie na P, to nie wyciagniesz kluczyka, ale to nowsze auto i byc moze w pozniejszych wersjach Subaru tysz takie cus machnelo.

 

U mnie też nie można wyciągnąć kluczyka w innej pozycji niż P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja z 15 min na stacji benzynowej mordowałem się żeby kluczyk wyciągnąć... A tu się stacyjka zepsuła i to po tygodniu użytkowania!! No cóż, po prostu na D silnik zgasiłem hehe... a pracownik stacji stał i pewnie zastanawiał się czemu podjechałem pod dystrybutor a tankować nie chcę :biglol: ... także mogę stwierdzić z całą odpowiedzialnością, że u mnie, w innej pozycji niż P,

też kluczyka się nie wyciągnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...