Jump to content

Uruchomienie wozu - potrzebna PILNA diagnoza


volvo144
 Share

Recommended Posts

Witam!

Przez całą noc kluczyki były w stacyjce ;-)

Rano efekt jest taki, że przy próbie uruchomienia zaczyna coś "brzęczyć" (pewnie przekaźnik), kontrolki gasną a wóz nie odpala.

Czy to wina rozładowanego aku (właśnie go ładuję) czy też mogła pójść jakaś elektronika?

Z góry dziękuję za diagnozę..

 

Proszę o potwierdzenie czy to mnie dopadło: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/53709-pada-akumulator/page__hl__+kluczyki%20+stacyjce#entry1545949 (motyw z kluczykami w stacyjce)?

Edited by volvo144
Link to comment
Share on other sites

Rano efekt jest taki, że przy próbie uruchomienia zaczyna coś "brzęczyć" (pewnie przekaźnik), kontrolki gasną a wóz nie odpala.

 

Akumulator, zwłaszcza jak to "brzęczenie" to bardziej takie "terkotanie" (o ile językowo można to dobrze opisać ;))

Link to comment
Share on other sites

Witam! Niestety naładowanie akumulatora nie pomogło :-(

Sytuacja jest taka sama jak wcześniej. Cała elektryka działa poprawnie oprócz odpalania. Po przekręceniu kluczyka nadal brzęczenie a potem cisza....

Gdzie szukać przyczyny???

Imobilaizer???

 

Help me!!!

 

 

Historia się wyjaśniła ;-)

Opisany przeze mnie efekt występuje wtedy, kiedy automat jest na innej pozycji niż P i N. Po prostu nie można jak wiadomo uruchomić wozu inaczej. A ja nie zauważyłem że mam na D i zadawałem różne pytania i szukałem bez sensu.

Wartością dodaną tej historii jest to, że naładowałem sobie akumulator :-)

Dziękuję wszystkim za sugestie i pozdrawiam

MM

Edited by volvo144
Link to comment
Share on other sites

O, kiedys tez mi sie goraco zrobilo - przekrecam i paleczka. No to drugi raz i trzeci. Wyjmuje kluczyk, wkladam, probuje - nie odpala. Zespulo sie! :o

No i sie w koncu zorientowalem, ze podobnie jak Ty - zostawilem na D.

U kumpla w Accordzie jest taki bajer, ze jak nie bedzie na P, to nie wyciagniesz kluczyka, ale to nowsze auto i byc moze w pozniejszych wersjach Subaru tysz takie cus machnelo.

Link to comment
Share on other sites

O, kiedys tez mi sie goraco zrobilo - przekrecam i paleczka. No to drugi raz i trzeci. Wyjmuje kluczyk, wkladam, probuje - nie odpala. Zespulo sie! :o

No i sie w koncu zorientowalem, ze podobnie jak Ty - zostawilem na D.

U kumpla w Accordzie jest taki bajer, ze jak nie bedzie na P, to nie wyciagniesz kluczyka, ale to nowsze auto i byc moze w pozniejszych wersjach Subaru tysz takie cus machnelo.

 

U mnie też nie można wyciągnąć kluczyka w innej pozycji niż P.

Link to comment
Share on other sites

a ja z 15 min na stacji benzynowej mordowałem się żeby kluczyk wyciągnąć... A tu się stacyjka zepsuła i to po tygodniu użytkowania!! No cóż, po prostu na D silnik zgasiłem hehe... a pracownik stacji stał i pewnie zastanawiał się czemu podjechałem pod dystrybutor a tankować nie chcę :biglol: ... także mogę stwierdzić z całą odpowiedzialnością, że u mnie, w innej pozycji niż P,

też kluczyka się nie wyciągnie ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...