Majki46 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Witam. Mam pewien problem w Lanosie 2.0 RS. Samochód posiada silnik wolnossący 2.0 16V i podczas jazdy odczuwalne są delikatne "szarpnięcia" kiedy chcę przyspieszyć na 2-gim i 3-im biegu tak przy około 2000 obr/min. Jadę delikatnie i dociskam gaz aby auto zdecydowanie przyspieszyło a czuję takie lekkie przydławienie -szarpnięcie. Świece są nowe Irydium NGK a paliwo Only 98. Czym może być spowodowana taka odczuwalna reakcja. Przy ponad 3000 obr/min wszystko przebiega płynnie. Aha, termometr który pokazuje temperaturę zewnętrzną zawyża o ok. 5 stopni. Dziś było 3 a wyświetlacz pokazuje 8 stopni i jest tak cały czas. Czy powinienem wymienić czujnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/33085-dlawienie-20-na-2-3-tys-rpm-cos-nowego/ ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majki46 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Wielkie Dzięki, już myślałem, że to jakiś odosobniony przypadek... Będę walczył z rozwiązaniem problemu, choć nie jest to mocno odczuwalne, ale mam świadomość o tym, że powinno przyspieszać płynnie. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 a ja mam takie pytanie po co do takiego samochodu lejesz 98 ?? poza tym że drożej nie ma żadnej różnicy bo nie ma prawa być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majki46 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Nie rozumiem pytania... Może się mylę, ale w każdym silniku z Zapłonem Iskrowym paliwo z wyższą liczbą oktanową wpływa korzystnie na proces spalania. Natomiast biorąc pod uwagę wyniki kontroli najpopularniejszych Stacji Paliw w Polsce które ujawniły, że paliwo z dystrybutora z oznaczeniem 95 rzadko przekracza 93, a 98 ma około 96/97 oktan, więc tankowanie przeze Mnie "lepszego paliwa" okazuje się w realiach tankowaniem Normalnego Pozdrawiam i radzę jednak zawsze tankowanie paliwa z wyższą liczbą oktanową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się