Rudimental Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 Jak w temacie. Po odpaleniu chodzi nierówno i nie reaguje w ogóle na ruch przepustnicy :/ nawet nie próbuje wchodzic na wyższe obroty... jest to troche dziwne, ba jakakolwiek reakcje powinna mieć miejsce. Ktoś ma jakiś pomysł co do przyczyny? Od czego zacząć? Paliwo jest w baku 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 Przyczyn może być przynajmniej kilka,jeśli nie więcej. Przez net naprawianie auta to słaby i drogi pomysł. Jeśli nie masz doświadczenia w naprawie Subaraków z turbo,to polecam wizytę w ogarniętym warsztacie.Będzie szybciej i wbrew pozorom taniej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablonas Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 Przepływomierz pierwszy do sprawdzenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 MY99 to jeszcze linka z gazu.. zobacz czy przepustnica w ogóle sie otwiera.. a później rozrząd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudimental Posted December 13, 2013 Author Share Posted December 13, 2013 Uszkodzony przepływomierz powinien chyba wyjść na kompie? A tu żadnego błędu... Przepustnica otwiera sie ładnie i zamyka. Co do rozrządu, to był przestawiony o 1 ząb. Obecnie ustawiony na znaki ale sytuacji to w ogóle nie zmieniło. Jak nie chodziło tak nie chodzi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablonas Posted December 13, 2013 Share Posted December 13, 2013 Uszkodzony przepływomierz powinien chyba wyjść na kompie? A tu żadnego błędu Niekoniecznie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted December 13, 2013 Share Posted December 13, 2013 Bardziej bym obstawial TPS niz przeplywke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
555marcin Posted December 14, 2013 Share Posted December 14, 2013 Do tego dochodzi jeszcze lambda, knock sensor... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudimental Posted January 6, 2014 Author Share Posted January 6, 2014 Witam po chwilowej nieobecności. Niestety stoje w miejscu z rozpoczętym problemem... Wydaje mi się, że wszystko co można było sprawdzić zostało sprawdzone: rozrząd ok (podejrzewałem juz na końcu ściętego klina na wale ale wszystko jest na miejscu), przepływka wymieniona (nowa), wszelkie czujniki sprawdzone (po podłączonym kompie podczas wypinania poszczególnych wyskakuje błąd- czyli powinny byc ok), ciśnienie paliwa prawidłowe. Nie pomaga nawet wtryskiwanie ekstrakcyjnej w przepustnice :/ Szczerze mówiąc kończą mi sie już pomysły... Podpowiadajcie Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablonas Posted January 6, 2014 Share Posted January 6, 2014 Dobrze zrozumiałem? Nie chce podjąć pracy nawet na paliwie "zewnętrzym"? Kompresję i luzy zaworowe sprawdzałeś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudimental Posted January 6, 2014 Author Share Posted January 6, 2014 Dokładnie tak. Kompresja po 10,5 na każdym cylindrze. Co do luzów to jutro mają zdjąć dekle i zerknąć. Nie jestem pewny tylko czy tam juz sa płytki czy hudraulika. To jest roczki 98 wiec chyba raczej chydraulika... Czy jest możliwość że ona sie jakoś "zablokowała" ? I na wolnych obrotach kulawo bo kulawo ale chodzi, a nie wejdzie nic na obroty? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now