Skocz do zawartości

Subaru Impreza WRX 2.0 T 2004 US PROBLEM Z URUCHOMIENIEM


dzidas19

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z odpaleniem mojej Subary. Raz zdarzyło się to i przeszło po ok 2 godz. A problem wygląda tak że kiedy przekręce zapłon to pulsują kontrolki (paliwo idzie) próbowałem odpiąć pompę ale jest to samo a lampki pulsują przez ok 3 sek po załączeniu zapłonu. Kiedy chce odpalić lampki przygasają rozrusznik w ogóle nie kręci. Sprawdzałem masę na karoserii i jest. Dziwne jest to że po przekręceniu zapłonu kontrolka od paliwa idzie lekko nad rezerwę pomimo tego że jest zalany pełny bak i w sumie problem wystąpił po zalaniu go prawie do pełna ale to pewnie zbieg okoliczności na stacji jeszcze normalnie odpalił ale następny raz już nie. Aku jest nowe Centra Futura tygodniowa. Z góry dzięki za podpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawy jakby Ci akumulator padł lub niedokręcone są klemy (lub zaśniedziałe styki). Jak wyeliminujesz klemy to sprawdź też akumulator miernikiem, lub podłącz go do prostownika. Może zakupiłeś nowy bubel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wróciłem z garażu i wykręciłem rozrusznik i pod aku normalnie sie kręci aku sprawne sprawdzałem dzisiaj też aku z drugiego auta. Podczas gdy wyjęty był rozrusznik przekręciłem zapłon i dalej kontrolki przez chwile pulsują. Przy okazji demontażu rozrusznika sprawdziłem koło i też wygląda ok. Już nie mam siły ;) miał przyjść kabel do odczytu błędu ale czekam i nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne jest to że po przekręceniu zapłonu kontrolka od paliwa idzie lekko nad rezerwę pomimo tego że jest zalany pełny bak

 

Wskaznik jest wysterowywany masą i z pwodu jej braku waryjuje

 

Jeśli to problem z masą to takie problemy diagnozuje w najprostszy sposób jeśli to gdzieś na głównym odbiorze ,zapnij dwa przewody rozruchowe od minusa aku jeden na silnik drugi na karoserie ,jak nie odpali to też może gdzieś nie być masy ale już na małych odbiorach już więcej szukana

Może też nie być pełnego plusa i też będzie przygasać

 

To nie wina rozrusznika ,jak zapłon tylko załączy to już widać że coś nie halo

Też nie zwarcie ,zaraz by coś upaliło na takie przygasanie kontrolek

 

Jakie są objawy ja załączysz światła ?

Słychać jakieś klepanie przekaźników ?

Edytowane przez Grzesiek79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrusznik wyciągnięty nie chciał zaskoczyć, wyczyszczony przedmuchany i działa. O dziwo założyłem go do auta i zapalił bez problemu( Przy mocowaniu z silnikiem wyczyszczony też papierem bo był zasniedziały). Teraz jeździ nie checka ani nic tylko martwi mnie odcięcie przy 5500 :/ Wcześniej błędy były i nie wiem czy nie trzeba ich skasować kablem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrusznik wyciągnięty nie chciał zaskoczyć

 

na silniku zaskoczył ? :o

 

pod aku normalnie sie kręci aku sprawne sprawdzałem dzisiaj też aku z drugiego auta

 

a tu jakoś działa

 

Ja nie kumam :D

Coś tak się ruszyło i zagadał ;)

Edytowane przez Grzesiek79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stole później zaskoczył po wyczyszczeniu wcześniej tak jakby bendiks blokował. Ciężko to opisać :P A co do tego odcięcia to mam przelot 3 calowy( z emulatorem) , dolot jest ze stożkiem na końcu k&n.

 

Jeszcze zapytam gdzie znajdę na silniku oznaczenie silnika ?? Tzn jego kod. Bo auto ma drugi motor i nie moge dokopac sie tego z gory dzieki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...