simeone Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 robię swapa ej22e na ej22m, wyciągam z legacy II ej22e+ tz102zgaaa i wkładam z legacy I ej22m+ tz102zg1ba czy ktoś może mi je rozszyfrować, na pierwszy rzut oka ta z legacy I nie ma "HOLD" i "POWER" natomiast ma tryb economic, będzie to pasować czy trzeba coś rzeźbić z wiązką ? Jeżeli to coś pomoże to: VIN legacy II - JF1BD7LR5SG007645 VIN legacy I - JF1BFBAL0EH004846 takie coś znalazłem Link to comment Share on other sites More sharing options...
diabel_215 Posted December 8, 2013 Share Posted December 8, 2013 http://www.ausubaru.com/forum/showthread.php?t=22263 tutaj sytuacja odwrotna, znajdziesz wiecej odpowiedzi niz zadales pytan Link to comment Share on other sites More sharing options...
simeone Posted December 8, 2013 Author Share Posted December 8, 2013 to już czytałem bardziej w sumie martwie sie o wiązke skrzyni, dowiedziałem się również, że tylny dyfer musi być podpasowany pod skrzynie (przełożenia), gdzie znajdę oznaczenia dyfra i jak je rozszyfrować? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hugo Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 U mnie jest naklejka z przełożeniem z tyłu dyfra. W aucie, które kupiłeś na swap nie ma tylnego mostu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
simeone Posted December 12, 2013 Author Share Posted December 12, 2013 (edited) jest, ale zawsze mniej roboty jeżeli są te same. W dziadkach na tylnym dyfrze jest naklejka z przełożeniem w tym wypadku Legaś 89 4.111 na Legasiu 95 jest mała srebrna naklejka z napisem T2, troche to zajęło ale lenistwo zmusiło do dalszych poszukiwań i znalazłem... Edited December 12, 2013 by simeone Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paweł951 Posted December 14, 2013 Share Posted December 14, 2013 (edited) Jeszcze o oznaczeniach tylnych dyferencjałów. Może się komuś przyda. Rear Differential Code---Reduction gear ratio---LSD CD --- 4.444 --- Viscous CF --- 4.444 --- Viscous EW --- 3.900 --- Viscous HY --- 3.545 --- Torsen JE --- 4.111 --- Viscous T1 --- 3.900 --- None T2 --- 4.111 --- None TP --- 4.444 --- None XJ --- 4.111 --- None XU --- 3.272 --- Viscous XZ --- 3.083 --- Viscous Ja kupiłem ostatnio CF. Otworzyłem i faktycznie jest 4.444 (40:9) i viscous lsd. Chcę go zamienic z TP, który aktualnie posiadam w OBK. Edited December 14, 2013 by Paweł951 Link to comment Share on other sites More sharing options...
simeone Posted December 14, 2013 Author Share Posted December 14, 2013 będzie ciekawie z odkręceniem go, zobacz w jakim stanie masz śruby, palnik może się przydać Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paweł951 Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 Biorę to pod uwagę , nakrętki - fakt, pordzewiałe mocno . Na razie wszystkie śruby dawałem radę bez palnika, młotek, jakiś "psik psik", lewo - prawo, lewo - prawo i szło. No zobaczymy, bardziej się obawiam że śruby zapieczone mogą być w tulejach metalowo - gumowych . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now