simeone Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 robię swapa ej22e na ej22m, wyciągam z legacy II ej22e+ tz102zgaaa i wkładam z legacy I ej22m+ tz102zg1ba czy ktoś może mi je rozszyfrować, na pierwszy rzut oka ta z legacy I nie ma "HOLD" i "POWER" natomiast ma tryb economic, będzie to pasować czy trzeba coś rzeźbić z wiązką ? Jeżeli to coś pomoże to: VIN legacy II - JF1BD7LR5SG007645 VIN legacy I - JF1BFBAL0EH004846 takie coś znalazłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel_215 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 http://www.ausubaru.com/forum/showthread.php?t=22263 tutaj sytuacja odwrotna, znajdziesz wiecej odpowiedzi niz zadales pytan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simeone Opublikowano 8 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 to już czytałem bardziej w sumie martwie sie o wiązke skrzyni, dowiedziałem się również, że tylny dyfer musi być podpasowany pod skrzynie (przełożenia), gdzie znajdę oznaczenia dyfra i jak je rozszyfrować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 U mnie jest naklejka z przełożeniem z tyłu dyfra. W aucie, które kupiłeś na swap nie ma tylnego mostu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simeone Opublikowano 12 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 (edytowane) jest, ale zawsze mniej roboty jeżeli są te same. W dziadkach na tylnym dyfrze jest naklejka z przełożeniem w tym wypadku Legaś 89 4.111 na Legasiu 95 jest mała srebrna naklejka z napisem T2, troche to zajęło ale lenistwo zmusiło do dalszych poszukiwań i znalazłem... Edytowane 12 Grudnia 2013 przez simeone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł951 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 (edytowane) Jeszcze o oznaczeniach tylnych dyferencjałów. Może się komuś przyda. Rear Differential Code---Reduction gear ratio---LSD CD --- 4.444 --- Viscous CF --- 4.444 --- Viscous EW --- 3.900 --- Viscous HY --- 3.545 --- Torsen JE --- 4.111 --- Viscous T1 --- 3.900 --- None T2 --- 4.111 --- None TP --- 4.444 --- None XJ --- 4.111 --- None XU --- 3.272 --- Viscous XZ --- 3.083 --- Viscous Ja kupiłem ostatnio CF. Otworzyłem i faktycznie jest 4.444 (40:9) i viscous lsd. Chcę go zamienic z TP, który aktualnie posiadam w OBK. Edytowane 14 Grudnia 2013 przez Paweł951 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simeone Opublikowano 14 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 będzie ciekawie z odkręceniem go, zobacz w jakim stanie masz śruby, palnik może się przydać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł951 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Biorę to pod uwagę , nakrętki - fakt, pordzewiałe mocno . Na razie wszystkie śruby dawałem radę bez palnika, młotek, jakiś "psik psik", lewo - prawo, lewo - prawo i szło. No zobaczymy, bardziej się obawiam że śruby zapieczone mogą być w tulejach metalowo - gumowych . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się