swiebod Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Witam Jestem nowym posiadaczem Justy i na dzień dobry ma niezłą zagadkę Podpowiedzcie mi dlaczego samochód na benzynie przy skręcie w lewo gaśnie/dusi się. Po wyprostowaniu kół silnik ożywa i jedzie normalnie, dodam od razu że paliwa jest dużo. pozdr, Swiebod Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal_ Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Tak na szybko http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/54906-justy-gasnie-przy-skrecie-w-lewo/ Jeszcze chyba gdzieś było to opisane, musisz przeszukać forum 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
swiebod Posted December 8, 2013 Author Share Posted December 8, 2013 Bardzo dziwne żeby elektryka przy cewce przycinała się podczas pochylenia samochodu w szczególności że na gazie auto nie przygasa w zakrętach. jakieś jeszcze pomysły ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
swiebod Posted December 12, 2013 Author Share Posted December 12, 2013 Pomoże ktoś jeszcze ? kable przeczyszczone, pompa w baku działa a dalej przydusza / przygasa przy skręcaniu Link to comment Share on other sites More sharing options...
w3rti Posted December 14, 2013 Share Posted December 14, 2013 Ja miałem problem z pompą paliwa. Nie wiem dokładnie co z nią było, ale nie zależnie jak dużo było benzyny to przy skręcie ( u mnie wszystko jedno w którą stronę) dusił się samochód z powodu odcięcia dopływu benzyny. Co prawda było to tylko przy mocniejszych zakrętach (głównie podczas zawodów), ale może w Twoim przypadku jest to bardziej zaawansowana usterka. Napisałeś że pompa działa, mnie ogólnie też się tak zdawało, ale po wymianie na inną problem zniknął. Stara pompa wydawała się normalnie pracować i było ją słychać, ale efekty na zawodach były takie że zamiast przyśpieszać na zakręcie i chwile po nim to auto zwalniało bo nie miało benzyny. Pamiętam jeszcze, że na początku jak mi to wyszło to szukałem awarii pod maską i coś zrobił, że o dziwo nie przerywało, ale tylko przez jakiś krótki okres czasu, więc ta usterka była dla mnie ogromną niewiadomą Link to comment Share on other sites More sharing options...
swiebod Posted December 18, 2013 Author Share Posted December 18, 2013 no ok czyli muszę założyć że to pompa tylko teraz pytanie jak się do niej dostać. Pod fotelami nie ma otworu rewizyjnego więc pozostaje demontaż baku co też raczej jest nie wykonalne ponieważ to auto długo stało i co chce odkręcić kończy się urwaniem śruby ;/ a nie uśmiecha mi się rozwiercać wszystkich mocowań dyfra i wału ;/ Ile pomp jest w justy ? w lewej i prawej komorze jest to jednej pompie ? Bo na allegro występują pompy z pływakiem i pompy bez pływaka po czym można by wnioskować że są 2 prawie identyczne Dla potomnych . Przyczynami gaśnięcia samochodu przy skręcie w lewo są: niesprawna pompa wspomagająca lub jak w moim wypadku zatkany przewód który idzie od pompy wspomagającej do pompy głównej. Naprawa: demontaż zbiornika lub wycięcie otworów rewizyjnych ( otwór rewizyjny jest wielkości prawie całej kanapy więc nie polecam tego ;/ ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
huzar105 Posted December 18, 2013 Share Posted December 18, 2013 Dopisz, że masz justy II, aby nie było pomyłek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now