swiebod Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Witam Jestem nowym posiadaczem Justy i na dzień dobry ma niezłą zagadkę Podpowiedzcie mi dlaczego samochód na benzynie przy skręcie w lewo gaśnie/dusi się. Po wyprostowaniu kół silnik ożywa i jedzie normalnie, dodam od razu że paliwa jest dużo. pozdr, Swiebod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_ Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Tak na szybko http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/54906-justy-gasnie-przy-skrecie-w-lewo/ Jeszcze chyba gdzieś było to opisane, musisz przeszukać forum 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiebod Opublikowano 8 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Bardzo dziwne żeby elektryka przy cewce przycinała się podczas pochylenia samochodu w szczególności że na gazie auto nie przygasa w zakrętach. jakieś jeszcze pomysły ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiebod Opublikowano 12 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Pomoże ktoś jeszcze ? kable przeczyszczone, pompa w baku działa a dalej przydusza / przygasa przy skręcaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w3rti Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Ja miałem problem z pompą paliwa. Nie wiem dokładnie co z nią było, ale nie zależnie jak dużo było benzyny to przy skręcie ( u mnie wszystko jedno w którą stronę) dusił się samochód z powodu odcięcia dopływu benzyny. Co prawda było to tylko przy mocniejszych zakrętach (głównie podczas zawodów), ale może w Twoim przypadku jest to bardziej zaawansowana usterka. Napisałeś że pompa działa, mnie ogólnie też się tak zdawało, ale po wymianie na inną problem zniknął. Stara pompa wydawała się normalnie pracować i było ją słychać, ale efekty na zawodach były takie że zamiast przyśpieszać na zakręcie i chwile po nim to auto zwalniało bo nie miało benzyny. Pamiętam jeszcze, że na początku jak mi to wyszło to szukałem awarii pod maską i coś zrobił, że o dziwo nie przerywało, ale tylko przez jakiś krótki okres czasu, więc ta usterka była dla mnie ogromną niewiadomą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiebod Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 no ok czyli muszę założyć że to pompa tylko teraz pytanie jak się do niej dostać. Pod fotelami nie ma otworu rewizyjnego więc pozostaje demontaż baku co też raczej jest nie wykonalne ponieważ to auto długo stało i co chce odkręcić kończy się urwaniem śruby ;/ a nie uśmiecha mi się rozwiercać wszystkich mocowań dyfra i wału ;/ Ile pomp jest w justy ? w lewej i prawej komorze jest to jednej pompie ? Bo na allegro występują pompy z pływakiem i pompy bez pływaka po czym można by wnioskować że są 2 prawie identyczne Dla potomnych . Przyczynami gaśnięcia samochodu przy skręcie w lewo są: niesprawna pompa wspomagająca lub jak w moim wypadku zatkany przewód który idzie od pompy wspomagającej do pompy głównej. Naprawa: demontaż zbiornika lub wycięcie otworów rewizyjnych ( otwór rewizyjny jest wielkości prawie całej kanapy więc nie polecam tego ;/ ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Dopisz, że masz justy II, aby nie było pomyłek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się