Skocz do zawartości

Silnik gaśnie prze skręcie


swiebod

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Jestem nowym posiadaczem Justy i na dzień dobry ma niezłą zagadkę :)

 

Podpowiedzcie mi dlaczego samochód na benzynie przy skręcie w lewo gaśnie/dusi się.

Po wyprostowaniu kół silnik ożywa i jedzie normalnie, dodam od razu że paliwa jest dużo.

 

pozdr,

 

Swiebod

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem problem z pompą paliwa. Nie wiem dokładnie co z nią było, ale nie zależnie jak dużo było benzyny to przy skręcie ( u mnie wszystko jedno w którą stronę) dusił się samochód z powodu odcięcia dopływu benzyny. Co prawda było to tylko przy mocniejszych zakrętach (głównie podczas zawodów), ale może w Twoim przypadku jest to bardziej zaawansowana usterka.

Napisałeś że pompa działa, mnie ogólnie też się tak zdawało, ale po wymianie na inną problem zniknął. Stara pompa wydawała się normalnie pracować i było ją słychać, ale efekty na zawodach były takie że zamiast przyśpieszać na zakręcie i chwile po nim to auto zwalniało bo nie miało benzyny.

Pamiętam jeszcze, że na początku jak mi to wyszło to szukałem awarii pod maską i coś zrobił, że o dziwo nie przerywało, ale tylko przez jakiś krótki okres czasu, więc ta usterka była dla mnie ogromną niewiadomą :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ok :) czyli muszę założyć że to pompa :) tylko teraz pytanie jak się do niej dostać.

 

Pod fotelami nie ma otworu rewizyjnego więc pozostaje demontaż baku co też raczej jest nie wykonalne ponieważ to auto długo stało i co chce odkręcić kończy się urwaniem śruby ;/ a nie uśmiecha mi się rozwiercać wszystkich mocowań dyfra i wału ;/

 

Ile pomp jest w justy ? w lewej i prawej komorze jest to jednej pompie ?

 

Bo na allegro występują pompy z pływakiem i pompy bez pływaka po czym można by wnioskować że są 2 prawie identyczne

 

Dla potomnych :).

 

Przyczynami gaśnięcia samochodu przy skręcie w lewo są: niesprawna pompa wspomagająca lub jak w moim wypadku zatkany przewód który idzie od pompy wspomagającej do pompy głównej.

 

Naprawa: demontaż zbiornika lub wycięcie otworów rewizyjnych ( otwór rewizyjny jest wielkości prawie całej kanapy więc nie polecam tego ;/ )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...