Jump to content

jak sprawdzić cewki 2.5 XT?


Alien_TM
 Share

Recommended Posts

witam mam problem z forsterem. Zarówno na paliwie jak i na gazie auto zaczęło poszarpywać podczas przyspieszania i czuć wyraźnego muła podczas przyspieszania z niskich obrotów na pełnym gazie ( tzn jak mniej otworzę przepustnicę , auto lepiej przyspiesza...) . zacznę od sprawdzenia świec aczkolwiek były wymieniane z 4 miesiące temu;/ i sprawdzenia cewek . Tu się rodzi moje pytanko - jak sprawdzić czy cewka jest dobra? wystarczy pomierzyć rezystancję(jaka powinna być?)? Może ma ktoś jeszcze jakieś pomysły co może powodować takie zachowanie auta? błędu oczywiście nie wywala;)

Link to comment
Share on other sites

karwa kawka... dobrze by było podmienić i sprawdzić... zrobię jutro logi może coś sie wyjaśniNo coś definitywnie jest na rzeczy IAM po raz pierwszy spadł do 0,3 ;/ zawsze był 1 ;/ poniżej screen z learning view. Przepływka będzie na jutro nowa ori denso. Potwierdza to winowajce? imhp.jpg

 

 

Na tej samej przepływce, jedynie po resecie i adaptacji tylko na benzynie

pbwy.jpg

 

 

i jak być tu mądry ;P??

 

Wydaje mi się że problem zażegnany... po resecie i przejechaniu ok 60 km IAM wciąż 1 . trochę pozmieniały się jedynie korekty a/f . winowajcą była chyba wysunięta wtyczka z jednej z cewek (brak zatrzasku) dosunąłem ją odrazu jak zaczęło się coś dziać z autem , ale nie robiłem resetu (dziwne że misfire nie wyrzucił) . po resecie i adaptacji jeździ dobrze

Edited by Alien_TM
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...