Skocz do zawartości

jak sprawdzić cewki 2.5 XT?


Alien_TM

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam problem z forsterem. Zarówno na paliwie jak i na gazie auto zaczęło poszarpywać podczas przyspieszania i czuć wyraźnego muła podczas przyspieszania z niskich obrotów na pełnym gazie ( tzn jak mniej otworzę przepustnicę , auto lepiej przyspiesza...) . zacznę od sprawdzenia świec aczkolwiek były wymieniane z 4 miesiące temu;/ i sprawdzenia cewek . Tu się rodzi moje pytanko - jak sprawdzić czy cewka jest dobra? wystarczy pomierzyć rezystancję(jaka powinna być?)? Może ma ktoś jeszcze jakieś pomysły co może powodować takie zachowanie auta? błędu oczywiście nie wywala;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

karwa kawka... dobrze by było podmienić i sprawdzić... zrobię jutro logi może coś sie wyjaśniNo coś definitywnie jest na rzeczy IAM po raz pierwszy spadł do 0,3 ;/ zawsze był 1 ;/ poniżej screen z learning view. Przepływka będzie na jutro nowa ori denso. Potwierdza to winowajce? imhp.jpg

 

 

Na tej samej przepływce, jedynie po resecie i adaptacji tylko na benzynie

pbwy.jpg

 

 

i jak być tu mądry ;P??

 

Wydaje mi się że problem zażegnany... po resecie i przejechaniu ok 60 km IAM wciąż 1 . trochę pozmieniały się jedynie korekty a/f . winowajcą była chyba wysunięta wtyczka z jednej z cewek (brak zatrzasku) dosunąłem ją odrazu jak zaczęło się coś dziać z autem , ale nie robiłem resetu (dziwne że misfire nie wyrzucił) . po resecie i adaptacji jeździ dobrze

Edytowane przez Alien_TM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...