Alien_TM Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 witam mam problem z forsterem. Zarówno na paliwie jak i na gazie auto zaczęło poszarpywać podczas przyspieszania i czuć wyraźnego muła podczas przyspieszania z niskich obrotów na pełnym gazie ( tzn jak mniej otworzę przepustnicę , auto lepiej przyspiesza...) . zacznę od sprawdzenia świec aczkolwiek były wymieniane z 4 miesiące temu;/ i sprawdzenia cewek . Tu się rodzi moje pytanko - jak sprawdzić czy cewka jest dobra? wystarczy pomierzyć rezystancję(jaka powinna być?)? Może ma ktoś jeszcze jakieś pomysły co może powodować takie zachowanie auta? błędu oczywiście nie wywala;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 przepływomierz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alien_TM Opublikowano 3 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 a istnieje możliwość że padł z dnia na dzień praktycznie? z miesiąc temu byłem u Jako , robiliśmy logi i było okej wszystko.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 a istnieje możliwość że padł z dnia na dzień praktycznie? Bardzo możliwe i prawdopodobne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alien_TM Opublikowano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 (edytowane) karwa kawka... dobrze by było podmienić i sprawdzić... zrobię jutro logi może coś sie wyjaśniNo coś definitywnie jest na rzeczy IAM po raz pierwszy spadł do 0,3 ;/ zawsze był 1 ;/ poniżej screen z learning view. Przepływka będzie na jutro nowa ori denso. Potwierdza to winowajce? Na tej samej przepływce, jedynie po resecie i adaptacji tylko na benzynie i jak być tu mądry ;P?? Wydaje mi się że problem zażegnany... po resecie i przejechaniu ok 60 km IAM wciąż 1 . trochę pozmieniały się jedynie korekty a/f . winowajcą była chyba wysunięta wtyczka z jednej z cewek (brak zatrzasku) dosunąłem ją odrazu jak zaczęło się coś dziać z autem , ale nie robiłem resetu (dziwne że misfire nie wyrzucił) . po resecie i adaptacji jeździ dobrze Edytowane 4 Grudnia 2013 przez Alien_TM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się