m.lessman Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Witam ! Właśnie zostałem posiadaczem Outback'a, i za diabła nie wiem gdzie jest VDC ? Nie mam takiego przycisku. Czy jest możliwość włączania lub wyłącznia ? Na filmach w YT widziałem ,że auto lepiej się sprawuje po wyłączniu. Mam tylko przełącznik przy skrzyni POWER i HOLD. Pomoże ktoś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4lik Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 A to wersja europejska, czy amerykanska, bo w tej drugiej nie wiem, czy byla kontrola. Nie mam pewnosci, ale cos mi swita, ze wylacznik byl montowany od 2002. U mnie jest obok przycisku tempomatu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hefty Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 (edytowane) Pierwsze primo: witamy się tutaj: http://www.forum.sub...h-forumowiczow/ Drugie primo: masz wersję przedliftową, w której nie ma możliwości wyłączenia VDC. "VDC Off" ma wersja po lifcie w miejscu obok przycisku CRUISE i podgrzewania piór wycieraczek (nad popielniczką). Power i Hold do tryby pracy skrzyni. Power to chyba nie muszę opisywać, Hold to tak bardziej na zimę lub w teren. Na włączonym VDC da się pojechać bokiem ale tylko na śliskiej nawierzchni (lód, śnieg) i w miejscu w którym możesz solidnie się rozpędzić: Edytowane 3 Grudnia 2013 przez Dark Knight Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.lessman Opublikowano 3 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Mam wersję Europejską i nie ma tego przycisku. Podobno to duża strata. Będę czasem ciągał małą motorówkę a jak jest nad wodą wszyscy wiemy. Podobno można samemu praktycznie bezinwazjnie zrobiś sobie taki przełącznik. Podejrzewam ,że może w bezpiecznikach ? Na włączonym VDC da się pojechać bokiem ale tylko na śliskiej nawierzchni (lód, śnieg) i w miejscu w którym możesz solidnie się rozpędzić: Tak to ja chyba nigdy zasówał nie będę .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hefty Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 (edytowane) Mam wersję Europejską i nie ma tego przycisku. Podobno to duża strata. Będę czasem ciągał małą motorówkę a jak jest nad wodą wszyscy wiemy. Podobno można samemu praktycznie bezinwazjnie zrobiś sobie taki przełącznik. Podejrzewam ,że może w bezpiecznikach ? Na włączonym VDC da się pojechać bokiem ale tylko na śliskiej nawierzchni (lód, śnieg) i w miejscu w którym możesz solidnie się rozpędzić: Tak to ja chyba nigdy zasówał nie będę .... W puszce z bezpiecznikami pod maską znajdź (FWD)(VDC OFF), wkładasz tam bezpiecznik i masz tylko AWD bez VDC i ABS. Potwierdzeniem jest paląca się kontrolka VDC OFF. Będziesz będziesz . Edytowane 3 Grudnia 2013 przez Dark Knight Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4lik Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Ja tam sie malo zznam, ale Hold to tylko zima. W teren do toczenia przelaczamy sie na 1. Reszta tak, jak napisales. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hefty Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Chyba nie tylko. Nie jestem pewien, ale wciśnięcie Holda coś blokuje. Po błocie na Holdzie idzie aż miło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.lessman Opublikowano 3 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 No to będę sprawdzał. Postaram się żeby mieć jakiś przełącznik w kabinie - ale to jest już robota dla elektryka. Szukałem dziś w necie instrukji obsługi po Polsku no i lipa .... Mam instrukcję ale po Włosku a translatory tłumaczą jakieś bzdety ... Wiecie coś w tym temacie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hefty Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 (edytowane) Po co Ci instrukcja? Przecież jest Forum . Jak koniecznie coś papierowego chcesz to co najwyżej: http://www.amazon.com/gp/aw/d/1563926199/ref=pd_aw_sims_1?pi=SL500_SY115 Edytowane 3 Grudnia 2013 przez Dark Knight 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzymek Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Szukałem dziś w necie instrukji obsługi po Polsku no i lipa .... Mam instrukcję ale po Włosku a translatory tłumaczą jakieś bzdety ... Wiecie coś w tym temacie ? Cuś by się może i znalazło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.lessman Opublikowano 7 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Mam wersję Europejską i nie ma tego przycisku. Podobno to duża strata. Będę czasem ciągał małą motorówkę a jak jest nad wodą wszyscy wiemy. Podobno można samemu praktycznie bezinwazjnie zrobiś sobie taki przełącznik. Podejrzewam ,że może w bezpiecznikach ? Na włączonym VDC da się pojechać bokiem ale tylko na śliskiej nawierzchni (lód, śnieg) i w miejscu w którym możesz solidnie się rozpędzić: Tak to ja chyba nigdy zasówał nie będę .... W puszce z bezpiecznikami pod maską znajdź (FWD)(VDC OFF), wkładasz tam bezpiecznik i masz tylko AWD bez VDC i ABS. Potwierdzeniem jest paląca się kontrolka VDC OFF. Będziesz będziesz . Sprawdzałem dziś w bezpiecznikach ale nie znalazłem bezpiecznika z takim opisem o którym mówisz. Bezpieczniki mam po prawej stronie obok bateri pd maską. Pierwszy śnieg w Iławie ale jazda ..... http://www.youtube.com/watch?v=NtiqoCcmIIA Coś poszło nie tak teraz działa,,,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albi Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 @@m.lessman, - potwierdzam, że da się wyłączyć i to jak wtedy pięknie zachowuje się ten samochód.. to jest nie do opisania Może trzaśniemy Ci fotkę gdzie dokładnie co zrobić?? Przełącznik w kabinie, to byłaby już bajka, ale podniesienie maski i włożenie bezpiecznika zajmuje 5 sekund Więc póki co, trzeba sobie radzić tak. Szkoda tracić okazję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.lessman Opublikowano 9 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Jestem całkowicie a techniczny i nie widzę w bezpiecznikach takiego opisu. Może zrobię fotkę skrzynki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucash Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 W puszce z bezpiecznikami pod maską znajdź (FWD)(VDC OFF), wkładasz tam bezpiecznik i masz tylko AWD bez VDC i ABS. Potwierdzeniem jest paląca się kontrolka VDC OFF. Będziesz będziesz . Czyli sprawdzenie posiadania VDC przed liftem można dokonać tylko tą metodą? Wg ulotki teoretycznie mam VDC a w praktyce nie wiem jak to stwierdzić Zelazłem do garażu, zrobiłem fotki i wrzucam. Dodatkowo przeczytałem w instrukcji że trzeba to stosować przy złapaniu kapcia. Jeżeli złapiemy gumę z tyłu to nie zmieniamy nic, jeżeli z przodu to trzeba zmienić koło z tyłu na przód. Potem należy zmostkować bezpiecznikiem od VDC i mamy napęd na przód. To jest klapka od bezpieczników: A to jest skrzynka (sorki za brak ostrości): Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.lessman Opublikowano 9 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 N dobrze znalazłem ale w kabinie nad dźwignią otwierającą maskę i tam mam opis vdc. Ale po wyjęciu bezpiecznika będę miał zwykłe AWD bez VDC czyli bez kontroli trakcji - dobrze myślę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hefty Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 @@m.lessman, zrób i wstaw zdjęcie swojej puszki (tej spod maski). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albi Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 @@m.lessman, zrób i wstaw zdjęcie swojej puszki (tej spod maski). Puszka (od) piwa Ci nie wystarczy żeby wszystko wiedzieć?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.lessman Opublikowano 31 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 (edytowane) Panowie !!! Zamontowałem i mam przełącznik w kabinie ( nie widoczny ). Sprawdziłem już oczywiście na gliniastym polu. Muszę przyznać że ruszanie jest łatwiejsze pod ostrą górę bez VDC ale kiedy jest włączony i się ruszy to nie ma sensu wyłączać. Natomiast po pierwszym śniegu w Iławie z wyłączonym VDC wszystkie ronda były moje ..... Zabawa jest niesamowita i w brew pozorom prowadzenie auta bokami nie jest takie trudne. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym 2014 roku !!! Zdjęcie przełącznika prześlę na dniach . Edytowane 2 Stycznia 2014 przez m.lessman 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4lik Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 No to gites i wazne, ze zadowolony jestes! Rowniez zycze wszystkiego dobrego w Nowym Roku i tego boka popraw, bo az razi w oczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.lessman Opublikowano 2 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Dzięki faktycznie - aż mnie zapiekło .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albi Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 (edytowane) . Panowie !!! Zamontowałem i mam przełącznik w kabinie ( nie widoczny ). Sprawdziłem już oczywiście na gliniastym polu. Muszę przyznać że ruszanie jest łatwiejsze pod ostrą górę bez VDC ale kiedy jest włączony i się ruszy to nie ma sensu wyłączać. Natomiast po pierwszym śniegu w Iławie z wyłączonym VDC wszystkie ronda były moje ..... Zabawa jest niesamowita i w brew pozorom prowadzenie auta bokami nie jest takie trudne. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym 2014 roku !!! Zdjęcie przełącznika prześlę na dniach . Znam to!!!! teraz dopiero zaczęła się zabawa Edytowane 2 Stycznia 2014 przez Albi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hani1987 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 pokaż kolego zdj tego przełącznika:) czy od outbacka z 2002 roku przełączni VDC podejdzie? i jak to podłączyć w kabinie??? pozdrawiam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 A już nic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.lessman Opublikowano 31 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Możliwość załączania i wyłączania VDC jest bardzo przydatna. Nikt kto ma Subaru nie będzie jeździł z zawsze wyłączoną kontrolą - chyba że mieszka w miejscu gdzie śnieg leży cały rok .... Czasem jest bardzo potrzebne .... Polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hani1987 Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 a mi w skrzynce z bezpiecznikami nie zmieści sie tam bezpiecznik... miejsce jest nieco mniejsze;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się