Rafał Kacprowski Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Walczę z problemem zamulenia w przedziale 2k-3k rpm. Na pierwszy ogień poszło czyszczenie przepustnicy i restart kompa. Nie pomogło. Teraz chciałbym aktualizować soft i stąd moje pytanie. Czy ktoś aktualizował oprogramowanie ECU w tym silniku (jak w temacie 2.0 n/a 150km)? I ewentualnie czy przyniosło to jakieś pozytywne skutki? Moje autko jest z grudnia 2007 i nigdy nie było aktualizowane, stąd nie wiem nawet czy jakakolwiek aktualizacja ECU się pojawiła... W serwisie mówią, że nie wiedzą i trzeba przyjechać i podpiąć pod kompa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Jest kilka poprawek,aktualizacji softu tych silników,ale akurat na tę przypadłość nie za bardzo maja wpływ. Pomaga na jakiś czas i później przymulanie powraca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 jak chcesz jezdzić w przedziale 2-3krmp to kup sobie diesla, impreza wolnossaca wystarczającej mocy w tym zakresie generowac nie bedzie, ewentualnie rozważ 2.5 turbo w WRX czy forku male turbo costam powinno juz pompowac albo Legacy H6, wszystko inne zamula w tym zakresie lacznie z STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Kacprowski Opublikowano 3 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Ja się nie czepiam tego, że te silniki się rozkręcają powyżej 3,5k rpm tylko tego, że pomiędzy 2 -3k rpm jest zamuła tzn. jest gorzej niż od 1k do 2k obrotów. I nie chodzi o to, że chce jeździć w zakresie 2-3 tyś obrotów tylko o to, że chciałbym żeby ta fura przyśpieszała równomiernie w całym zakresie obrotów a nie się dusiła pomiędzy 2k a 3k rpm. Moment obrotowy w tym przedziale nierównomiernie przyrasta i wyrywa w górę dopiero powyżej 3k. To nie jest charakterystyka silnika tylko ewidentny błąd w jego pracy. Nie wiem jak was ale u mnie w tym felernym zakresie obrotów objeżdża mnie Corolla 1.6. Jeszcze jest jedna rzecz u mnie, którą wczoraj wychwyciłem. Jak silnik wchodzi na 2k obrotów i się go tam zostawi, to czuć lekkie "szarpanie" samochodem. Tak do 2,3k rpm. A wiecie co w takim razie poprawili tym softem? Warto te 150 pln wydać? Może znacie kogoś kto zrobiłby to taniej w Warszawie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 @ tu masz wątek o tej przypadłości tych motorków http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/33085-dlawienie-20-na-2-3-tys-rpm-cos-nowego/page__st__400#entry1935876 Nie jesteś sam z tym problemem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się