antikos Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Koledzy potrzebuję pomocy, sprawa dotyczy motocykla ale pewnie pomożecie Pierwsza sprawa potrzebuję kupić pastę uszczelniającą pod dekiel cylindra jaka najlepsza ?? I dwa trochę poważniejsza sprawa, odkręcając śrubę przy cylindrze ukręciłem gwint w środku (śruba wchodzi w cylinder u góry jest nakrętka do pokrywy) i pytanie czy jest jakaś pasta, pianka aby zalać i nakręcić śrubę?? śruba jest w takim miejscu że może tam być na stałe, ukręciłem ją przez przypadek, wykręcając cylinder nie trzeba jej odkręcać ale zrobiłem głupotę i na siłę ją wydarłem. Najlepszym rozwiązaniem byłoby nagwintować i założyć większą śrubę, ale nie mam gwintownicy to raz, dwa nie mam jak okręcić całego cylindra i go dostarczyć do warsztatu a taka prowizorka mi na chwilę wystarczy aby dokończyć remont. Z góry dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 ad.1 Użyj takiej jaką zaleca producent motocykla (patrz service manual) ad.2 Nie bardzo jestem zrozumieć opisany przez ciebie problem ale obstawiam że ukręciłeś szpilkę w głowicy odkręcając nakrętkę.W tym przypadku powinno się ją wymienić na nową. Czy ja dobrze zrozumiałem że chcesz zrobić remont bez wyciągania silnika z ramy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Są takie zestawy do naprawy wyrwanych gwintów: http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic/sklep/ws_gru_clob.php?grukod=WW0237&wit=SKLEP&Lisc=0&KhPro=&od=0&gname=Zestaw%20do%20naprawy%20i%20regeneracji%20gwint%F3w&leaf=WW0769 A jako uszczelniacz polecam to: http://motobajery.pl/silikon-dirko-100g70ml-elring-elastyczna-masa-szara-do-180c-p-5081.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 2 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 ad.1 Użyj takiej jaką zaleca producent motocykla (patrz service manual) ad.2 Nie bardzo jestem zrozumieć opisany przez ciebie problem ale obstawiam że ukręciłeś szpilkę w głowicy odkręcając nakrętkę.W tym przypadku powinno się ją wymienić na nową. Czy ja dobrze zrozumiałem że chcesz zrobić remont bez wyciągania silnika z ramy? tak !1 poważnie tak zrozumiałeś ?? remont zrobiony dawno przykręcałem dekiel do cylindra i śruba poszła Są takie zestawy do naprawy wyrwanych gwintów: http://sklep.interca...wint�w&leaf=WW0769 A jako uszczelniacz polecam to: http://motobajery.pl...80c-p-5081.html bardzo dziękuję do moteratora proszę zamknąć temat i wywalić do kosza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się