antikos Posted December 2, 2013 Share Posted December 2, 2013 Koledzy potrzebuję pomocy, sprawa dotyczy motocykla ale pewnie pomożecie Pierwsza sprawa potrzebuję kupić pastę uszczelniającą pod dekiel cylindra jaka najlepsza ?? I dwa trochę poważniejsza sprawa, odkręcając śrubę przy cylindrze ukręciłem gwint w środku (śruba wchodzi w cylinder u góry jest nakrętka do pokrywy) i pytanie czy jest jakaś pasta, pianka aby zalać i nakręcić śrubę?? śruba jest w takim miejscu że może tam być na stałe, ukręciłem ją przez przypadek, wykręcając cylinder nie trzeba jej odkręcać ale zrobiłem głupotę i na siłę ją wydarłem. Najlepszym rozwiązaniem byłoby nagwintować i założyć większą śrubę, ale nie mam gwintownicy to raz, dwa nie mam jak okręcić całego cylindra i go dostarczyć do warsztatu a taka prowizorka mi na chwilę wystarczy aby dokończyć remont. Z góry dzięki za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommo Posted December 2, 2013 Share Posted December 2, 2013 ad.1 Użyj takiej jaką zaleca producent motocykla (patrz service manual) ad.2 Nie bardzo jestem zrozumieć opisany przez ciebie problem ale obstawiam że ukręciłeś szpilkę w głowicy odkręcając nakrętkę.W tym przypadku powinno się ją wymienić na nową. Czy ja dobrze zrozumiałem że chcesz zrobić remont bez wyciągania silnika z ramy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szamann1 Posted December 2, 2013 Share Posted December 2, 2013 Są takie zestawy do naprawy wyrwanych gwintów: http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic/sklep/ws_gru_clob.php?grukod=WW0237&wit=SKLEP&Lisc=0&KhPro=&od=0&gname=Zestaw%20do%20naprawy%20i%20regeneracji%20gwint%F3w&leaf=WW0769 A jako uszczelniacz polecam to: http://motobajery.pl/silikon-dirko-100g70ml-elring-elastyczna-masa-szara-do-180c-p-5081.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
antikos Posted December 2, 2013 Author Share Posted December 2, 2013 ad.1 Użyj takiej jaką zaleca producent motocykla (patrz service manual) ad.2 Nie bardzo jestem zrozumieć opisany przez ciebie problem ale obstawiam że ukręciłeś szpilkę w głowicy odkręcając nakrętkę.W tym przypadku powinno się ją wymienić na nową. Czy ja dobrze zrozumiałem że chcesz zrobić remont bez wyciągania silnika z ramy? tak !1 poważnie tak zrozumiałeś ?? remont zrobiony dawno przykręcałem dekiel do cylindra i śruba poszła Są takie zestawy do naprawy wyrwanych gwintów: http://sklep.interca...wint�w&leaf=WW0769 A jako uszczelniacz polecam to: http://motobajery.pl...80c-p-5081.html bardzo dziękuję do moteratora proszę zamknąć temat i wywalić do kosza Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now