Jump to content

new design wrx vs concept wrx


ceram
 Share

Recommended Posts

Tak jak w temacie. Widziałem odsłonę nowego wrx'a i jestem trochę zawiedziony. Do tego stopnia, że postanowiłem to uzewnętrznić na forum.

Już się cieszyłem, że będę pierwszym klientem nowego subaru, a okazało się, że jeszcze nie...

Chciałbym zapytać dlaczego pokazując przepiękny cocnept, który po prostu zniewala wszystkim, w wersji produkcyjnej otrzymaliśmy też ładny, ale nie aż tak niesamowity wrx?

W zasadzie nie różni się wiele od obecnego wrx sti.

Czy ciężko jest do produkcji przetłoczyć karoserię z conceptu?

Tylny dyfuzor?

Tylne światła?

Dodać ledy z przodu w miejscach obok halogenów jak w concepcie?

Nie wspomnę już o lusterkach, które też były małe i po prostu fajnie inne od reszty konkurencji. Kolor nadwozia i felg... ok niech będzie inny, w końcu można przemalować na niebiesko i złoto, ale blachy na inny kształt nie wyklepię. B)

Nowe felgi z wrx, a felgi z conceptu? Ehh...

Koledzy i koleżanki z forum, wszyscy uwielbiamy subaru i mam nadzieję, że podzielacie moje zdanie, ze nowy wrx nie zrobił rewolucji, jaką obiecywał i przedstawiał concept. A miało być tak pięknie... :(

 

Pozdrawiam serdecznie

Krzysztof

post-13561-0-78684600-1385894483_thumb.jpg

post-13561-0-75467600-1385894496_thumb.jpg

post-13561-0-64915000-1385894504_thumb.jpg

post-13561-0-30201200-1385894511_thumb.jpg

post-13561-0-17474500-1385894578_thumb.jpg

Edited by ceram
Link to comment
Share on other sites

mam nadzieję, że podzielacie moje zdanie, ze nowy wrx nie zrobił rewolucji, jaką obiecywał i przedstawiał concept. A miało być tak pięknie..

 

ciekaw jestem ile jeszcze powstanie nowych tematow o tym samym..? :facepalm:

 

@@ceram, tak, wszyscy jestesmy rozczarowani

Edited by KamilP
Link to comment
Share on other sites

Te pytania powinny chyba być skierowane do dyrekcji FHI. Poza tym nie wiadomo jeszcze czy nowy WRX będzie u nas dostępny.
Pewnie tak, tylko mnie na pewno uznaliby jako spam i na tym by sie skończyło. Mam nadzieję, że dyrekcja ma swoje źródła i podzieli się z nami na jakim etapie coś poszło nie tak, że wyszedł concept car ale chyba sprzed lat :biglol: . Edited by ceram
Link to comment
Share on other sites

Warto zauwazyc ze concept nie moze byc wersja produkcyjna poniewaz typ napedu Symmetric AWD nie pozwala na osiagniecie zwisu tak krotkiego jaki byl zaprezentowany w modelu koncepcyjnym. Jesli ktos sie orientuje jak wyglada przeniesienie napedu w Subaru, dosc szybko dojdzie do wniosku ze concept moglby byc wyprodukowany jedynie jako auto RWD.

 

Nie mniej jednak zgadzam sie ze nowy WRX nie wyglada na poziomie aut pochodzacych z Korei. Negatywne opinie trzeba jak najbardziej wyglaszac na internecie, bo w Subaru jednak sluchaja.

Link to comment
Share on other sites

Warto zauwazyc ze concept nie moze byc wersja produkcyjna poniewaz typ napedu Symmetric AWD nie pozwala na osiagniecie zwisu tak krotkiego jaki byl zaprezentowany w modelu koncepcyjnym. Jesli ktos sie orientuje jak wyglada przeniesienie napedu w Subaru, dosc szybko dojdzie do wniosku ze concept moglby byc wyprodukowany jedynie jako auto RWD.

 

Nie mniej jednak zgadzam sie ze nowy WRX nie wyglada na poziomie aut pochodzacych z Korei. Negatywne opinie trzeba jak najbardziej wyglaszac na internecie, bo w Subaru jednak sluchaja.

Możesz wyjaśnić te zależności rodzaju napędu do zwisu ,bo jakoś nie bardzo wiem co masz na myśli.

Link to comment
Share on other sites

  • Dyrekcja SIP
Mam nadzieję, że dyrekcja ma swoje źródła

Moje źródła to w tym przypadku głównie ... dośwaidczenie.

Samochody koncepcyjne moga mieć różne zadania. może to być zbadanie reakcji osób odwiedzających targi na okreslony kierunke stylistyczny, zwrócenie uwago na stoisko jakie takie, zaprezentowanie koncepcji nowych technologii itp. itd.

Styliści tego typu aut zazwyczaj nie muszą sie liczyć ani z możliwościami faktycznej realizacji projektu, ergonomią, czy też ewentualnymi kosztami produkcji.

Jak już powyżej zauważono np. zwis przedni ( silnik przed przednią osią !) w takim aucie można sobie w takim autku ukształtować ze względów optycznych ładniej, niż jest to technicznie możliwe. I dalej idąc przestrzeń nad głowami pasażerów z tyłu została poświęcona na rzecz ładnej ( opadającej ) linii dachu. Lusterka zewnętrzne mogą być zastępowane kamerami ( b. ladnie ... ale koszty i niezawodność !!!), czy też mozna zastosować b.duże koła ( co z kolei spowodowałoby np.średnicę zawracania powyżej 15 metrów ... ale kogóż to w aucie koncepcyjnym obchodzi :) ).

Nowy WRX został zaprezentowany w USA i został tam BARDZO dobrze przyjęty. A że i tak nie ma planów wprowadzenia go na rynek EU pozostaje ... czekać na STI :)

 

Pozdrowienia

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...