ceram Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 (edytowane) Tak jak w temacie. Widziałem odsłonę nowego wrx'a i jestem trochę zawiedziony. Do tego stopnia, że postanowiłem to uzewnętrznić na forum. Już się cieszyłem, że będę pierwszym klientem nowego subaru, a okazało się, że jeszcze nie... Chciałbym zapytać dlaczego pokazując przepiękny cocnept, który po prostu zniewala wszystkim, w wersji produkcyjnej otrzymaliśmy też ładny, ale nie aż tak niesamowity wrx? W zasadzie nie różni się wiele od obecnego wrx sti. Czy ciężko jest do produkcji przetłoczyć karoserię z conceptu? Tylny dyfuzor? Tylne światła? Dodać ledy z przodu w miejscach obok halogenów jak w concepcie? Nie wspomnę już o lusterkach, które też były małe i po prostu fajnie inne od reszty konkurencji. Kolor nadwozia i felg... ok niech będzie inny, w końcu można przemalować na niebiesko i złoto, ale blachy na inny kształt nie wyklepię. Nowe felgi z wrx, a felgi z conceptu? Ehh... Koledzy i koleżanki z forum, wszyscy uwielbiamy subaru i mam nadzieję, że podzielacie moje zdanie, ze nowy wrx nie zrobił rewolucji, jaką obiecywał i przedstawiał concept. A miało być tak pięknie... Pozdrawiam serdecznie Krzysztof Edytowane 1 Grudnia 2013 przez ceram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Te pytania powinny chyba być skierowane do dyrekcji FHI. Poza tym nie wiadomo jeszcze czy nowy WRX będzie u nas dostępny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszkolc Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Witam w klubie! http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/67401-wrx-2014-kolejne-rozczarowanie/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vabank Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Concept miałem przyjemność zobaczyć na targach we Frankfurcie. " Wersja produkcyjna" poza tym ,że jest brzydsza wydaje się mieć wyraźnie mniejszy rozstaw osi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 (edytowane) mam nadzieję, że podzielacie moje zdanie, ze nowy wrx nie zrobił rewolucji, jaką obiecywał i przedstawiał concept. A miało być tak pięknie.. ciekaw jestem ile jeszcze powstanie nowych tematow o tym samym..? @@ceram, tak, wszyscy jestesmy rozczarowani Edytowane 1 Grudnia 2013 przez KamilP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceram Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 (edytowane) Te pytania powinny chyba być skierowane do dyrekcji FHI. Poza tym nie wiadomo jeszcze czy nowy WRX będzie u nas dostępny.Pewnie tak, tylko mnie na pewno uznaliby jako spam i na tym by sie skończyło. Mam nadzieję, że dyrekcja ma swoje źródła i podzieli się z nami na jakim etapie coś poszło nie tak, że wyszedł concept car ale chyba sprzed lat . Edytowane 1 Grudnia 2013 przez ceram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Warto zauwazyc ze concept nie moze byc wersja produkcyjna poniewaz typ napedu Symmetric AWD nie pozwala na osiagniecie zwisu tak krotkiego jaki byl zaprezentowany w modelu koncepcyjnym. Jesli ktos sie orientuje jak wyglada przeniesienie napedu w Subaru, dosc szybko dojdzie do wniosku ze concept moglby byc wyprodukowany jedynie jako auto RWD. Nie mniej jednak zgadzam sie ze nowy WRX nie wyglada na poziomie aut pochodzacych z Korei. Negatywne opinie trzeba jak najbardziej wyglaszac na internecie, bo w Subaru jednak sluchaja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 (edytowane) Dzwoniłam wczoraj do FHI, kazali przeprosić - kowal się pomylił. matka Edytowane 3 Grudnia 2013 przez Waldemar Biela 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Dzwoniłam wczoraj do FHI, kazali przeprosić - kowal się pomylił. kowal nie saper , pomyli się jeszcze nie raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Warto zauwazyc ze concept nie moze byc wersja produkcyjna poniewaz typ napedu Symmetric AWD nie pozwala na osiagniecie zwisu tak krotkiego jaki byl zaprezentowany w modelu koncepcyjnym. Jesli ktos sie orientuje jak wyglada przeniesienie napedu w Subaru, dosc szybko dojdzie do wniosku ze concept moglby byc wyprodukowany jedynie jako auto RWD. Nie mniej jednak zgadzam sie ze nowy WRX nie wyglada na poziomie aut pochodzacych z Korei. Negatywne opinie trzeba jak najbardziej wyglaszac na internecie, bo w Subaru jednak sluchaja. Możesz wyjaśnić te zależności rodzaju napędu do zwisu ,bo jakoś nie bardzo wiem co masz na myśli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 4 Grudnia 2013 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Mam nadzieję, że dyrekcja ma swoje źródła Moje źródła to w tym przypadku głównie ... dośwaidczenie. Samochody koncepcyjne moga mieć różne zadania. może to być zbadanie reakcji osób odwiedzających targi na okreslony kierunke stylistyczny, zwrócenie uwago na stoisko jakie takie, zaprezentowanie koncepcji nowych technologii itp. itd. Styliści tego typu aut zazwyczaj nie muszą sie liczyć ani z możliwościami faktycznej realizacji projektu, ergonomią, czy też ewentualnymi kosztami produkcji. Jak już powyżej zauważono np. zwis przedni ( silnik przed przednią osią !) w takim aucie można sobie w takim autku ukształtować ze względów optycznych ładniej, niż jest to technicznie możliwe. I dalej idąc przestrzeń nad głowami pasażerów z tyłu została poświęcona na rzecz ładnej ( opadającej ) linii dachu. Lusterka zewnętrzne mogą być zastępowane kamerami ( b. ladnie ... ale koszty i niezawodność !!!), czy też mozna zastosować b.duże koła ( co z kolei spowodowałoby np.średnicę zawracania powyżej 15 metrów ... ale kogóż to w aucie koncepcyjnym obchodzi ). Nowy WRX został zaprezentowany w USA i został tam BARDZO dobrze przyjęty. A że i tak nie ma planów wprowadzenia go na rynek EU pozostaje ... czekać na STI Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 pozostaje ... czekać na STI No to czekamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi