Jump to content

trzeszczenie zawieszenia przedniego w deszcz!


zofx
 Share

Recommended Posts

hej

 

pacjent: impreza gx blob 2003

 

mam ogromny problem z moim autem w deszczowe dni, zawieszenie zrobione na TOP, gumy stabilizatora i łączniki NOWE i markowe, gumy wahaczy są ok.

 

w suche dni jest idealnie, nawet jednego stuku czy odgłosu. za to jak jest mokro to zaczyna się masakra jakaś. trzeszczy na nierównościach, szczególnie na progach zwalniających. wg mnie jest to albo jakaś guma ocierająca od metal ( nowa guma na stabie ?? ) lub może coś ze spręzynami ? założyłem sprężyny prodrive używane, lakier z nich juz schodził jak zakładałem, może to one podowują takie odgłosy na mokro ? :-(

 

oczywiscie zaden lokalny mechanik nic nie powie :-) byłem juz 2x na szarpakach itp u innych "znawców" - oczywiscie same nietrafione strzały z ich strony.

 

miał ktoś taki problem ?

 

proszę o pomoc bo już mi głowa wysiadła :-/

Link to comment
Share on other sites

wszystko zalezy od dzwieku, miałem takie zgrzytanie w civic po deszczu, było to spowodowane dostaniem sie piachu po miedzy zwoje spręzyny ,na sucho było ok.

Trzeszczenie- zalezy jak poskladali czy nasmarowali gumy stabilizatora, bo w wahaczach tuleje to raczej watpie. Moze gumy pod sprezynami.

Popsikaj wd40 jeden element i w droge, potem 2 i 3 itd. Moze dojdziesz.

Link to comment
Share on other sites

u mnie w GT-ku to samo tylko z tyłu - doszedłem że to stabilizator, który trzeszczy podczas pracy. Najprawdopodobniej dostaje się woda pomiędzy stabilizator a gumy/ tulejki.

Generalnie nie ma co się przejmować na sucho jest ok :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...