przemojarnas Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Witam wszystkich mam Legacy z 2008 150 kM przebieg 155 tyś. Jechałem wczoraj 300 km i autko w pewnej chwili spadło z obrotów ,przerywało i zgasło . Po chwili uruchomiłem je .Paliwa miałem na przejechanie 150 km ,ale pomimo tego zatankowałem do pełna. Silnik drży nie mogę wejść na wyższe obroty ,świszczy. Myślę ,że się przytkało coś w układzie paliwowym . Wyczyścić go. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Hmm nie chce być złym prorokiem , ale wyglada to na kaput silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 prawdopodobnie to ta nieszczęsne ostatnia panewka do której nie dociera olej ale SIP uparcie twierdzi ze to nie jest wada fabryczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viking1232 Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 zacznij od wymiany filtra paliwa moze byc przytkany i podlacz pod komputer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 to sobie Subaru markę zrobiło z tym SBD, coś nie tak i każdemu od razu na myśl kaput silnika , przeciez ma juz 155 kkm przebiego - pora wymienic te część ekspolatacyjna. Niestety ale pewnie carfit ma rację, nie jeden i nie dwa padnięte SBD pewnie widział, SIP też ale zamiataja wszystko pod dywan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abbaman Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Przypomina mi to smutną historie silnika V6 3.0TiD w Saabach oraz R. VelSatisach i O. Signum....3mam kciuki żeby to nie był kolejny wadliwy diesel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Silnik drży nie mogę wejść na wyższe obroty ,świszczy. Jak świszczy to może zwyczajnie wąż od turbo pękł...? Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Jak świszczy to może zwyczajnie wąż od turbo pękł...? Silnik drży nie mogę wejść na wyższe obroty Jaby to był wąż to silnik by wchodził do odcinki tyle, że nie byłoby ładowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 prawdopodobnie to ta nieszczęsne ostatnia panewka do której nie dociera olej ale SIP uparcie twierdzi ze to nie jest wada fabryczna prawdopodobnie... Silnik drży nie mogę wejść na wyższe obroty ,świszczy. a moze jednak nie...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kugi Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 O mamo! Co się dzieje? Teraz dopadło Legasie D ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatek6178 Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Przemo czekamy na diagnozę .Oby to nie silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Przypomina mi to smutną historie silnika V6 3.0TiD w Saabach oraz R. VelSatisach i O. Signum....3mam kciuki żeby to nie był kolejny wadliwy diesel. A 2.0 Passata? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abbaman Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Przypomina mi to smutną historie silnika V6 3.0TiD w Saabach oraz R. VelSatisach i O. Signum....3mam kciuki żeby to nie był kolejny wadliwy diesel. A 2.0 Passata? Faktyczne...słynne 2.0... "poprawione" 1.9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemojarnas Opublikowano 2 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Witam wszystkich i dziękuję za porady Silnik uruchomiłem po wymianie filtra paliwa działa ma nawet zadowalające obroty ale po chwili gaśnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Czyżbyś zatankował trefne paliwo??? Nie jeździłbym na tym dalej tylko zawiózł do jakiegoś... ASO Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kugi Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Witam wszystkich i dziękuję za porady Silnik uruchomiłem po wymianie filtra paliwa działa ma nawet zadowalające obroty ale po chwili gaśnie. Ufffff Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Ufffff :thumbup: ale po chwili gaśnie. :drool: prawdopodobnie to ta nieszczęsne ostatnia panewka do której nie dociera olej ale SIP uparcie twierdzi ze to nie jest wada fabryczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się