samochodzik Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 witam wszystkich, pisze pierwszy raz, wiec jesli juz byl poruszany ten temat to sorry ale nie odnalazlem. przechodze do rzeczy mam GT, zdarza mu się że prz wkręceniu na obroty przy 4,5tys lapie zadyszke po czym przyspiesza dalej, czuc tez wtedy paliwo... Czy wymiana pompy, przewodow i swiec pomoze?? Z gory dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Ten zapach benzyny dochodzi od strony wydechu czy z pod maski? Jak z wydechu to może świece + przewody faktycznie pomogą, wygląda jakby w pewenym zakresie obrotów niedopalał mieszanki, ale na odległość ciężko postawić diagnozę. Taniej będzie przejechać się do warsztatu na konsultacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 8 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 zapach pochodzi ze strony wydechu, podejrzewam tez ze moze on nie byc do konca szczelny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 No ale jakaś drobna nieszczelność wydechu raczej nie powinna mieć wpływu na dławienie auta, chyba, że jest to przed turbo jeszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 8 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 fakt, a jakas nieszczelnosc jest na pewno daleko za turbo, a co myslisz o pompie paliwa??, a i jeszcze wazna rzezcz ze nie zawsze sa takie problemy nieraz jest wszystko ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Wymiana elementów w ciemno to kiepski interes. Przed wymianą pompy paliwa trzeba by zobaczyć czy filtr paliwa jest OK, czy wydajność pompy też jest OK, podczas jazdy można postarać się odczytać jakies parametry z silnika, wtedy będzie wiadomo co to przydławienie powoduje. A nie masz czasem nieszczelności w układzie dolotowym powietrza jakiejś albo filtr powietrza brudny? Może jakiś wężyk podciśnienia daje ciała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 9 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 jest jeden przewod w dolocie ktory widac ze byl latany (malo profesjonalnie), znasz moze jakiegos dobrego mechanika w ŁODZI innego niz serwis aso? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 niestety nie, ale na forum już ktoś poruszał temat mechanika w łodzi - poszukaj w wyszukiwarce, może uda Ci się znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 12 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 zauwazylem jedna rzecz, na "luzie" zawsze wkreca sie normalnie tylko na biegach sa problemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Na luzie silnik nie jest obciążony, to i inne ilości paliwa potrzebuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 12 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 no fakt, czyli moze to wskazywac na pompe...,tak czy inaczej musze podjechac do subaru, bo dobrego zakladu w lodzi innego niz aso nie znalazlem, DZIEKI ZA POMOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 12 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 no fakt, czyli moze to wskazywac na pompe...,tak czy inaczej musze podjechac do subaru, bo dobrego zakladu w lodzi innego niz aso nie znalazlem, DZIEKI ZA POMOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
executor Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 na początek radzę wymienić filtr paliwa - jeśli nie był wymieniany, miałem podobne objawy i pomogło. Jak wylałem resztki benzyny ze starego filtra to aż się dziwiłem że wogóle paliwo leciało. Filtr paliwa jest częstą przyczyną zakłuceń przepływu paliwa do silnika, a użytkownicy samochodów nadwyraz często zapominają że jest to element który powinno się wymieniać tak samo jak filtr oleju. a jeśli nie no to pazostaje warsztat bo przyczyn może być kilka i potrzebne są troszkę dokładniejsze dane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dycha Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Takie pytanko mam, wchodze rano do garazu i gdyby nie zapach czulbym delikatna won PALIWA, najgorzej je czuc jak sie jedzie juz jakis czas SUBARU z tylu w szczegolnosci w kabinie. Gdzie szukac i czego? Dzieki z gory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Sugestie dokładnie takie jak wcześniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dycha Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 dzieki aflinta- spr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi