1kowal1 Posted November 27, 2013 Share Posted November 27, 2013 witam co ile trzeba robic luzy zaworowe w tym silniku- 2.5 Turbo?? czy ktos wie jakie sa w tym silniku optymalne wartosci luzow zaworowych na ssacych i wydechowych?? z gory dzieki za odpowiedz Link to comment Share on other sites More sharing options...
KamilP Posted November 27, 2013 Share Posted November 27, 2013 Luzy zaworowe sprawdza sie co ok. 105.000km, ewentulnie pozniej reguluje jezeli jest taka potrzeba nie wiem jakie sa optymane wartosci Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Hood Posted November 27, 2013 Share Posted November 27, 2013 w amerykanskiej serwisowce mowią, że: Intake: 0.20 (+0.02)(-0.06)mm Exhaust: 0.35 +/- 0.05mm Link to comment Share on other sites More sharing options...
muzyk Posted November 27, 2013 Share Posted November 27, 2013 Europejska mówi: modele turbo do roku 2004 Intake 0.14 - 0.24 mm Exhaust 0.30 - 0.40 mm modele turbo 2005- 2006 roku Intake 0.18 - 0.22 mm Exhaust 0.33 - 0.37 PzDr Link to comment Share on other sites More sharing options...
limeryk Posted November 27, 2013 Share Posted November 27, 2013 instrukcja rzecz święta, a praktyka pogańska mówi żeby sprawdzać spaliny. za dużo tlenu to znaczy że zaworek(i) pouszcza(ją) i wtedy jechać do seniora Montoi. Bywa że zawory są niewzruszone do 200kkm. ja, zagazowany turbodziad, musiałem gnać przy 88kkm, ale poprzedni władyka mógł kręcić licznikiem do rozpuku, więc te 88kkm to niekoniecznie jest prawdą ani nawet półprawdą półtuska. Radzę sprawę traktować nieortodoksyjnie i po prostu czuwać. Przy zaworach nic nie dzieje się nagle i mamy czas na działanie. Pamiętaj żeby Pan Montoja wyjął silnik a nie tak jak ja miałem że niby najlepszy warsztat a chama kasował luzy bez opuszczania silnia i po 1kkm zaczął cieknąć bo się 'najlepszemu' nie chciało...PRZY OKAZJI RÓB WTEDY ROZRZĄD JEŚLI INTERWAŁ NIE JEST ZYT DUŻY. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1kowal1 Posted November 28, 2013 Author Share Posted November 28, 2013 (edited) samochod z 2006 roku kupiony w polskim salonie dzieki panowie za szybka odpowiedz Edited November 28, 2013 by 1kowal1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiatrak Posted November 28, 2013 Share Posted November 28, 2013 Ja olałem robienie zaworów i skończyło się regeneracją głowicy i wymiana 5 zaworów :-) Hahaha :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now