Jump to content

MECHANIK W KATOWICACH

PollaNegra
 Share

Recommended Posts

cze,

szukam namieru na warsztat w Katowicach. Chodzi o ocenę czy tylko tarcze trza toczyć czy moze coś wiecej subkowi dolega.

jak nie ma warsztatu to oddam do Krakowa

maniek

polecam ASO Mikołow, solidnie i przystepne ceny

• 4 weeks later...

Witam

Jestem nowy w temacie Subaru, tzn. ostatnio stałem sie posiadaczem OBK ale nie słyszałem o serwisie w Mikołowie nic pozytywnego.

Może to bujda, nie wiem. Ludzie mówią rózne rzeczy. A jakie są wasze doświadczenia?

Witam

Jestem nowy w temacie Subaru, tzn. ostatnio stałem sie posiadaczem OBK ale nie słyszałem o serwisie w Mikołowie nic pozytywnego.

Może to bujda, nie wiem. Ludzie mówią rózne rzeczy. A jakie są wasze doświadczenia?

Naprawiam tam moje 2 autka legacy i accenta. Serwis bardzo dobry i maja uczciwe ceny. Nienaciągaja klienta tylko mowią, że trzebaby było zrobić ale można jeździć z tymże trzeba liczyć sie z wymianą lub że trzeba wymienić i jeździć niewolno.

SZCZERZE POLECAM

Hmm, Mikołów powiadacie? Już od połowy grudnia 2005 czekam u nich na wzmacniacz antenowy:( A na gwarancji auto. Pozdro dla p.Maćka:) Ale tak pozatym to raczej bez większych problemów.

Może jak do tej pory miałem więcej szczęścia.

Jeżeli o mechaników chodzi to jakoś sobie radzą, ale terminy to mają b a r d z o d ł u g i e, jeżeli o sprowadzanie części chodzi.

ale to chyba nie od nich zalezy tylko od Emila...

Jeżeli o mechaników chodzi to jakoś sobie radzą, ale terminy to mają b a r d z o d ł u g i e, jeżeli o sprowadzanie części chodzi.

ale to chyba nie od nich zalezy tylko od Emila...

Nie, jeżeli opóźnienie jest powodowane na przykład tym, że na miesiąc zapomina się, że trzeba takową część zamówić...

Nie, jeżeli opóźnienie jest powodowane na przykład tym, że na miesiąc zapomina się, że trzeba takową część zamówić...

istotnie, tego pod uwagę nie brałem:)

• 3 weeks later...
 Share

• Recently Browsing   0 members