piotruś Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Ja bym jeszcze nie piłował silnika powyżej 6tys obr/min, przy przebiegu 3744 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 (edytowane) tzw. docieranie na ostro:) ale jak widac roznica w przyspieszeniu do 100km/h jest calkiem spora. Edytowane 16 Kwietnia 2014 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumcia Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Co go nie zabije to go wzmocni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieala Opublikowano 3 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2022 Mam pytanie do bardziej doświadczonych użytkowników Subaru XV, 1. Czy bezstopniowa skrzynia biegów CVT to to samo co Lineartronic? 2. Jaka jest żywotność skrzyni Lineartronic? 3. Czy wymienia się tam płyn i co ile? 4. Jak sprawdzić poziom płynu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 4 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2022 10 godzin temu, wieala napisał: Mam pytanie do bardziej doświadczonych użytkowników Subaru XV, 1. Czy bezstopniowa skrzynia biegów CVT to to samo co Lineartronic? 2. Jaka jest żywotność skrzyni Lineartronic? 3. Czy wymienia się tam płyn i co ile? 4. Jak sprawdzić poziom płynu? 1) Tak. 2) Ciężko przewidzieć, ale nie jest to element wymieniany na liście najbardziej awaryjnych, o ile się o niego oczywiście dba. 3) Kiedyś producent twierdził, że oleju wymieniać nie trzeba, skończyło się to pozwami w USA i relatywnie sporą ilością awarii. Obecnie sugeruje się wymianę oleju co 60kkm. 4) Nie sprawdza się, brak wskaźnika/miarki. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRIMAR Opublikowano 4 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2022 W dniu 13.04.2014 o 12:19, GRAF napisał: Czy wersja 2.0 CVT da sie podrózowac "niemiecką" autostradą z predkosciami licznikowymi 160-180km/h przez dłuższy czas czy jest to za duzo dla tego napedu? Kiedy jeździłem XV 2.0 z CVT, to dwukrotnie mi się zdarzyło przy jeździe z taką prędkością przez dłuższy czas, że zaświeciła się kontrolka temperatury oleju w CVT. Tylko to było w czasie letnich upałów, pod 30 stopni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 4 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2022 W dniu 13.04.2014 o 12:19, GRAF napisał: Czy wersja 2.0 CVT da sie podrózowac "niemiecką" autostradą z predkosciami licznikowymi 160-180km/h przez dłuższy czas czy jest to za duzo dla tego napedu? Dla napędu, to może nie. Jednak trzeba być twardzielem ze względu na duży hałas. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BiP Opublikowano 4 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2022 18 godzin temu, wieala napisał: (...) 4. Jak sprawdzić poziom płynu? Warto zajrzeć. Ma sięgać do dolnej krawędzi górnego korka. Czyli jak w dyfrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się