thores Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Witam jak w temacie czy posiada ktoś doświadczenie na temat wymiany seryjnego sterownika ECU w imprezie z 98r. na nowszy np od my99, lub od wrx po 2000r. który umożliwi już ewentualny remap? I drugie pytanie jak dokładnie sprawdzić jaki model silnika ma mój egzemplarz. rejestracja 22.07.1998r posiada białe zegary oryginalne 16" felgi ale nie wiem jak rozpoznać czy to jest wersja z silnikiem 211 czy już 218KM? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 (edited) Tak sie nie da. Zmiany modeli nastepowaly we wrzesniu. Ale nie wiem, ktory mial jaka moc. Zreszta taka roznica w mocy, to czysta kosmetyka. MY98 mial w kazdym razie cewke posrodku kolektora, MY99 bardziej z boku. To dosc latwo pozwala rozroznic te auta tak przykladowo (o ile nie byly wymieniane cale silniki z przyleglosciami ) Edited November 25, 2013 by AMI Link to comment Share on other sites More sharing options...
thores Posted November 26, 2013 Author Share Posted November 26, 2013 Wiem ze te 7 KM to praktycznie nic, głównie chodzi mi o możliwość flashowania ecu a podobno w wersjach 211 konnych tego się nie da Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 Sa inne metody na remap - np. plytka ESL do oryginalnego ecu i remap mozliwy, z wieksza nawet iloscia funkcji niz w Ecuteku w my99/00 Link to comment Share on other sites More sharing options...
thores Posted November 28, 2013 Author Share Posted November 28, 2013 a czy możesz ujawnić więcej informacji na ten temat gdzie takie coś nabyć i ewentualnie za jaką cenę, Ja znalazłem interfejs TackTrix i oprogramowanie EcuFlash 1.44 które prawdopodobnie obsługuje Subaru i Evo od 99. roku. (Mam namiary do osoby która ma do sprzedania). A sam chciałem spróbować tylko na potrzeby własne pogrzebać w Ecu po prostu zaciekawiło mnie to i chciałem poznać tajniki działania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted November 28, 2013 Share Posted November 28, 2013 A sam chciałem spróbować tylko na potrzeby własne pogrzebać w Ecu po prostu zaciekawiło mnie to i chciałem poznać tajniki działania. Takie grzebanie,bez odpowiedniej wiedzy,może się skończyć bardzo źle dla Ecu,silnika i Twojej kieszeni. Co zmiany Ecu,pewnie się da,tylko trzeba fachowca aby"trochę" pogrzebał w wiązce,co pewnie będzie droższe niż kupno remapowalnego i pasującego p&p sterownika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted November 28, 2013 Share Posted November 28, 2013 w MY99/00 i tak za wiele raczej by nie nagrzebal szczesliwie Skontaktuj sie z Poznaniem albo Katowicami, to sie wszystkiego dowiesz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now