thores Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Witam jak w temacie czy posiada ktoś doświadczenie na temat wymiany seryjnego sterownika ECU w imprezie z 98r. na nowszy np od my99, lub od wrx po 2000r. który umożliwi już ewentualny remap? I drugie pytanie jak dokładnie sprawdzić jaki model silnika ma mój egzemplarz. rejestracja 22.07.1998r posiada białe zegary oryginalne 16" felgi ale nie wiem jak rozpoznać czy to jest wersja z silnikiem 211 czy już 218KM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 (edytowane) Tak sie nie da. Zmiany modeli nastepowaly we wrzesniu. Ale nie wiem, ktory mial jaka moc. Zreszta taka roznica w mocy, to czysta kosmetyka. MY98 mial w kazdym razie cewke posrodku kolektora, MY99 bardziej z boku. To dosc latwo pozwala rozroznic te auta tak przykladowo (o ile nie byly wymieniane cale silniki z przyleglosciami ) Edytowane 25 Listopada 2013 przez AMI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thores Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Wiem ze te 7 KM to praktycznie nic, głównie chodzi mi o możliwość flashowania ecu a podobno w wersjach 211 konnych tego się nie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Sa inne metody na remap - np. plytka ESL do oryginalnego ecu i remap mozliwy, z wieksza nawet iloscia funkcji niz w Ecuteku w my99/00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thores Opublikowano 28 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 a czy możesz ujawnić więcej informacji na ten temat gdzie takie coś nabyć i ewentualnie za jaką cenę, Ja znalazłem interfejs TackTrix i oprogramowanie EcuFlash 1.44 które prawdopodobnie obsługuje Subaru i Evo od 99. roku. (Mam namiary do osoby która ma do sprzedania). A sam chciałem spróbować tylko na potrzeby własne pogrzebać w Ecu po prostu zaciekawiło mnie to i chciałem poznać tajniki działania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 A sam chciałem spróbować tylko na potrzeby własne pogrzebać w Ecu po prostu zaciekawiło mnie to i chciałem poznać tajniki działania. Takie grzebanie,bez odpowiedniej wiedzy,może się skończyć bardzo źle dla Ecu,silnika i Twojej kieszeni. Co zmiany Ecu,pewnie się da,tylko trzeba fachowca aby"trochę" pogrzebał w wiązce,co pewnie będzie droższe niż kupno remapowalnego i pasującego p&p sterownika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 w MY99/00 i tak za wiele raczej by nie nagrzebal szczesliwie Skontaktuj sie z Poznaniem albo Katowicami, to sie wszystkiego dowiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się