kubasti Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Witam sprawa wyglada nastepujaco rozgrzany motor obroty 500 tak mam ,luz dodaje gazu przygazówka do 3000 i puszczam gaz obroty leca w dół przyhamowują na 900 a potem spadaja na 300 nieraz 200 jakby miał zgasnac i potem wracaja na 500 nie swieci sie zadna kontrolka silnika mam tez takie wrazenie ze przy zmianie biegów lekko podszarpuje .....tak chyba nie powinna byc???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 TPS? Zawór wolnych obrotów? MAF? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzudok Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 (edytowane) TPS? Zawór wolnych obrotów? MAF? TPS to czujnik położenia przepustnicy mam rozumiec????a MAF to przepływka,czyli co sugerujesz wyczyscic ?????? A moze krokowiec dawac takie spadanie obrotów ????? Edytowane 26 Listopada 2013 przez dzudok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasti Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 (edytowane) ale jak mozna to sprawdzic co jest uszkodzone lub co wymienic wyczyscic????? w elektrycznie sterowanych przepustnicach jak u mnie???? Edytowane 26 Listopada 2013 przez kubasti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Tak, TPS to czujnik położenia przepustnicy. MAF to przepływka, wyczyścić. Krokowiec też może być temu winien. A najprościej to zakupić interfejs OBD i przy odrobinie samozacięcia samemu zbadać co Subaraka boli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Masz elektroniczną przepustnicę, więc sprawa ciut bardziej skomplikowana. Raczej zacznij od oględzin rury dolotowej do turbosprężarki (ta pod kolektorem ssącym) - lubi się rozerwać na kołnierzu obejmującym wlot do turbiny. Jak ten przewód jest w stanie idealnym, następnym podejrzanym jest przepływomierz. Potem pozostaje już tylko diagnostyka obd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasti Opublikowano 27 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 (edytowane) czyli chodzi o ta rure za filtrem powietrza????? i czy np.przepustnica z WRx 2006 w góre będzie pasowała do mnie w razie wymiany????? Edytowane 27 Listopada 2013 przez kubasti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzudok Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Podłaczenie kompa mysle ze by pokazało co jest grane????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viking1232 Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 sprawdz przeplywomierz powietrza ja mialem podobna przyczyne wymienilem na nowy i obiawy ustalty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasti Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 zamówiłem kabel diagnostyczny ELM 327 i zobaczymy co go boli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się