kubasti Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Witam sprawa wyglada nastepujaco rozgrzany motor obroty 500 tak mam ,luz dodaje gazu przygazówka do 3000 i puszczam gaz obroty leca w dół przyhamowują na 900 a potem spadaja na 300 nieraz 200 jakby miał zgasnac i potem wracaja na 500 nie swieci sie zadna kontrolka silnika mam tez takie wrazenie ze przy zmianie biegów lekko podszarpuje .....tak chyba nie powinna byc???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
555marcin Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 TPS? Zawór wolnych obrotów? MAF? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzudok Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 (edited) TPS? Zawór wolnych obrotów? MAF? TPS to czujnik położenia przepustnicy mam rozumiec????a MAF to przepływka,czyli co sugerujesz wyczyscic ?????? A moze krokowiec dawac takie spadanie obrotów ????? Edited November 26, 2013 by dzudok Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubasti Posted November 26, 2013 Author Share Posted November 26, 2013 (edited) ale jak mozna to sprawdzic co jest uszkodzone lub co wymienic wyczyscic????? w elektrycznie sterowanych przepustnicach jak u mnie???? Edited November 26, 2013 by kubasti Link to comment Share on other sites More sharing options...
555marcin Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 Tak, TPS to czujnik położenia przepustnicy. MAF to przepływka, wyczyścić. Krokowiec też może być temu winien. A najprościej to zakupić interfejs OBD i przy odrobinie samozacięcia samemu zbadać co Subaraka boli Link to comment Share on other sites More sharing options...
house_1 Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 Masz elektroniczną przepustnicę, więc sprawa ciut bardziej skomplikowana. Raczej zacznij od oględzin rury dolotowej do turbosprężarki (ta pod kolektorem ssącym) - lubi się rozerwać na kołnierzu obejmującym wlot do turbiny. Jak ten przewód jest w stanie idealnym, następnym podejrzanym jest przepływomierz. Potem pozostaje już tylko diagnostyka obd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubasti Posted November 27, 2013 Author Share Posted November 27, 2013 (edited) czyli chodzi o ta rure za filtrem powietrza????? i czy np.przepustnica z WRx 2006 w góre będzie pasowała do mnie w razie wymiany????? Edited November 27, 2013 by kubasti Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzudok Posted November 28, 2013 Share Posted November 28, 2013 Podłaczenie kompa mysle ze by pokazało co jest grane????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
viking1232 Posted November 28, 2013 Share Posted November 28, 2013 sprawdz przeplywomierz powietrza ja mialem podobna przyczyne wymienilem na nowy i obiawy ustalty Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubasti Posted December 1, 2013 Author Share Posted December 1, 2013 zamówiłem kabel diagnostyczny ELM 327 i zobaczymy co go boli Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now