Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje - sezon 2014


Dehnel

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 841
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

lukass, byłeś na plejadach? Ja tym bardziej nie znam konkretnych kwot, ale patrząc na rozmach i zasięg imprezy, sądzę że nasze wpisowe może być wystarczające żeby opłacić nocleg dla organizatorów. Sama wyprawka często jest warta niewiele mniej, a w zeszłym roku sporo więcej, niż wpisowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
Czy mam się odnosić do reszty wypisywanych bzdur ( trochę szkoda mi czasu), czy dać spokój ?

Miałem nadzieję, że istotnie nie będę już musiał do tematu powracać.

Dużo mniejszą nadzieję miałem, że zrealizowana zostanie sugestia :

Proponuję po męsku, czyli [moderator czuwa]-up na klate, przeprosić i zapamiętać że nie zawsze wie się wszystko.

- do powyższego trzeba by mieć to coś, co nazywa się odwagą cywilną.

O ileż łatwiej jest wystukać na klawiaturze oszczerstwa na temat innych osób, rzucać oskarżenia, którym trudno jest wiarygodnie zaprzeczyć.

W sądownictwie istnieje tzw. domniemanie niewinności. Dopóki nie udowodni się winy, oskarżony jest niewinny.

A w internecie wymaga się od szkalowanego udowodnienia niewinności ...

Tak więc najróżniejsi "hejterzy" w poczuciu absolutnej bezkarności pozwalają sobie na insynuacje, stawianie zarzutów, szkalowanie .... oczywiście "w imieniu" ogółu.

Pytam więc - jak mam udowodnić, że nie kontaktowałem się z PZM ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

To ciąg dalszy poprzedniej wypowiedzi :)

 

 

Rzecz polega też na tym, że ja potrafię sobie z tym radzić. Ale Rajdy to głównie sport dla ludzi młodych, bez takiego doświadczenia, możliwości obrony, odporności.

Czy słusznym jest, aby akceptować rzucanie kalumni, opartych wyłącznie na fałszywych domniemaniach, niedopowiedzeniach czy też wręcz świadomie fałszywych twierdzeniach i wręcz kłamstwach ?

 

Hejterzy kierują się prostą zasadą - rzucaj G.... , nawet jak obrzucony się wyczyści to i tak trochę smrodu pozostanie.

 

Czy powyższy wpis musi w tej formie pozostać ? Nie, mogę go edytować. - wyedytowałem.

W moim przekonaniu pan Włoch w swym "zacięciu" po prostu się zagalopował.

Wystarczyło postąpić zgodnie z sugestią forumowicza Carlos ...

 

Chciałbym jednak bardzo, aby nie szkodzić Rajdom występując jakoby w imieniu kibiców.

Istnieje takie stare powiedzonko:

Wiatr wieje, pies szczeka, karawana idzie dalej.

Ani mnie osobiście, ani Subaru czy też SPRT tego typu "wojenki" nie są w stanie w sposób istotny zaszkodzić.

Ale czy szkodzą wizerunkowi Rajdów jako dyscypliny sportu, w którą warto inwestować ? Tak.

 

A czy konkretnie zaszkodziły Bartkowi w zdobywaniu budżetu ?

Czas pokaże...

 

Publikując kopię pisma przesłanego do rąk własnych Zawodników uczestniczących w testach, poderwał też moje do nich zaufanie .

Nie to, aby było to dzisiaj specjalnie istotne - ale kto wie, może jesienią znowu zrobimy testy. A jak tu zapraszać ewentualnie ponownie kogoś, komu się nie ufa ? Myślę, że uczestnicy testów będą za zasianie tych "jakże usprawiedliwionych" wątpliwości wdzięczni .... a może jednak nie ?

 

Pozdrowienia

 

Jak dla mnie EOT. ( czy raczej End of Off-Topic )

Edytowane przez Dyrekcja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
powyższa wypowiedź Dyrekcji mam nadzieję, że zakończyła temat proszę więcej nie spamować

 

Czy powyższy wpis musi w tej formie pozostać ? Nie, mogę go edytować.

A niech tam - edytuję . Pozostawiam tylko wątpliwości bardziej ogólne, dotyczące etyki hejeterstwa internetowego...i potencjalnych jego skutków.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze jakby pan tęsknił za swoim tekstem przed edycją to mogę wkleić print screeny. ;-)

 

A w internecie wymaga się od szkalowanego udowodnienia niewinności ... Tak więc najróżniejsi "hejterzy" w poczuciu absolutnej bezkarności pozwalają sobie na insynuacje, stawianie zarzutów, szkalowanie .... oczywiście "w imieniu" ogółu. Pytam więc - jak mam udowodnić, że nie kontaktowałem się z PZM ?

 

Mi pan nie musi nic udowowadniać, ja wiem że to nie pan kontaktował się z PZM . Ale niech panu udowodni Andrzej Górski że sie nie kontaktował z PZM W dwÓch sprawach powstania klasy R4-31 w RPP i w sprawie Licencji zapisu o KJS pkt 5.4 reg licencji. Chyba że znów pan powie jak w sprawie castingu że, " Wewnątrz zespołu ktoś sobie zrobił żart, i tak to bez sensu wypłynęło. "

 

Kłamcą nie jestem, Wiedziałem jakie wymogi trzeba spełnć. Wiarygodne osoby z pana towarzystwa powiedziały mi czego mu brakuje. Odwagę cywilną mam, bo nie chowam się za nickiem a nawet okazuje wizerunek. Na pewno napisze pan coś w stylu że, marny to widok. No ale cóż. Ma pan prawo i lustro pewnie też pan ma kryształowe. Szklanej kuli pan nie ma, to co zgubiliście ?

 

p.s Jak już będzie pan rozmawiał z A.Górskim to zapyta pan go jak postępują prace w sprawie kapliczek na rogatkach Świdnicy.

 

Istnieje takie stare powiedzonko: Wiatr wieje, pies szczeka, karawana idzie dalej.

 

To powiedzonko idzie trochę inaczej tam mowa o PSACH a nie o psie.

Jak się chce psa uderzyć to się kij znajdzie. Każdy kij ma dwa końce, ale co gdy znajdziesz kij z trzecim końcem...

To będzie proca !!!

Skoro rozgrzebujemy psie sprawy, mając pana za człowieka, oczytanego, elokwetnego, wielkiej kultury, i "z poczuciem humoru "

 

To tak na zgodę i rozluźniając atmosferę zadedykuję fraszkę Juliana Tuwima, jednego z najpopularniejszych poetów dwudziestolecia MIĘDZYWOJENNEGO

 

"Próżnoś repliki się spodziewał

Nie dam ci prztyczka ani klapsa.

Nie powiem nawet pies cię je...,

bo to mezalians byłby dla psa."

Edytowane przez Włoch Julian Assange
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... po pierwsze zawsze ceniłem SIP za zaangażowanie w rajdy ...

... po drugie... nic nikomu do tego kogo angażuje SPRT ( ... i za ile ;) ) bo jest własnością SIP ...

... po trzecię ... też mam negatywne zdanie na temat Pana Ł. Włocha

... po czwarte miałem pozostać "błogosławionym nie zabierać głosu w dyskusji" (jak napisał jeden z kolegów powyżej ) ... ale przeczytałem poniższe ...

 

Pan Włoch w innym miejscu twierdzi też, że regulamin zna . Podałem dwie drogi uzyskania takowej licencji. Różnica pomiędzy regulaminem 2013 i 2014 w tym zakresie dotyczy wyłącznie dopisania KJS. Ale obydwie te drogi już wcześniej w regulaminie istniały. Tak więc twierdząc, ze regulamin zna - kłamie. Lub, jeżeli istotnie regulamin zna, a twierdzi że innej drogi nie zna - kłamie. QED Czyli : pan Włoch jest kłamcą.

 

Jak to wygląda z mojej strony jak czytelnika forum (dużo czytam ... mało piszę ;) :

 

- użytkownik Włoch zadaje pytanie jak młody abiturient uzyska licencję R1 przed pierwszą rundą RPP ??? - dla nie znających kalendarza i regulaminów z roku 2013 było to niemożliwe

(brak 2 rund rajdów III ligi przed 1 rundą RPP )

- Sz. Dyrekcja przytacza cytat z Regulaminu licencji sportu samochodowego na rok 2014 - i jakież to cudowne objawienie ... nagle Pan J. Noworól dopisuje trzy magiczne litery - "KJS" ... (2 KJS do marca się znajdą ;) )

 

... może dla reszty Sz. użytkowników to zrządzenie losu , łut szczęścia ...

... niektórzy pomyślą "no tak winny jest PZMot" ale...

... gdy próbowaliśmy wprowadzić przez Radę Zawodników (tak ... tak... była taka incjatywa) jakieś rozwiązania które by potaniły uczestnictwo w rajdach w niższych klasach ( dla panów w R5, S2000 , N4 itd. cena kasku ,

hansa czy kombinezonu nie gra roli ... ale w niższych klasach wyposażenie bezpieczeństwa swoją wartością potrafi przekroczyć wartość pojazdu ;) ) to kilku pilotów "dużych teamów" zabrało głos że nie należy potaniać rajdów

bo w zamyśle ich zespołów ma być to sport elitarny .... a tani przestanie być elitarny ;) ... potem dowiedzieliśmy się że w rajdach nie będzie demokracji (bo ilość twoich głosów jest wprost proporcjonalna do wielkości budżetu ;) )

... przez chwilę RSMP mogło być tanie - klasa HR wliczana była do klasyfikacji generalnej RSMP ... ale cóż to ... nagle gość w samochodzie za 60 tys. PLN (BMW M3 - kierowca ukrywający się pod pseudonimem Virnik)

wbija się na OeSach do top 10 potem nawet do top7 ... trochę to niepolityczne żeby ktoś taki rywalizował z team'ami które mają milionowe budżety i samochody warte 400 - 800 tys. PLN ;)

... co z tym zrobić ??? zmienić zapis w regulaminie !!! ... obecnie klasa HR nie jest już wliczana do klasyfikacji generalnej ;) ...

 

Nie mam 5 lat (tak jak i wielu innych użytkowników tego forum czy też innego o tematyce rajdowej) ... wiemy że w sporcie tak technicznym i wymagającym tak dużych nakładów finansowych zawsze będą "równi" i "równiejsi" ...

... nie zawsze wynika ze złej woli "Szefów Zespołów" ... poprostu z racji zajmowanej pozycji mają zupełnie inną "siłę przebicia " w PZM niż np. kilku "low budget'owców" krórzy pragną jeszcze przez przez rok , dwa pojeździć w

starym kombinezonie ;) ...

 

... w takim świetle człowiek przestaje wierzyć w cudowne objawienie "trzech liter" ...

 

... proszę mnie źle nie zrozumieć ... ja nie mam nic przeciwko temu żeby wsadzać w auto klasy N4/R4-31 "młody , obiecujący" talent ... nic mi (ani innym kibicom) do tego ... to auto SIPu i pieniądze Sz. Abiturienta ...

 

...ale (zawsze jest jakieś ale;) ) zamiast robić idiotę z Sz. P. Włocha (On sam lepiej potrafi się skompromitować ;) ) radziłbym najpierw zapewnić "legalną" drogą zdobycia licencji dla Abiturienta a dopiero potem ogłaszać program startów ... uniknie się fermentu i niepotrzebnych dyskusji ...

 

... swoją drogą z "nowej zmiany" w regulaminie będzie zadowolonych kilka osób ... ale radzę się spieszyć bo prorokuję że to krótkotrwałe "udogodnienie" ;)

Edytowane przez PSYCHObójca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alex ciężko oczekiwać słów od czegoś takiego, co na zgodę i dla rozluźnienia atmosfery dedykuje Ci słowa: pies Cię jeb...

 

pilot był kiepski, choć młody i taka była jego zmora

Że chociaż z kartki nie przeczytał nic, to szczekał dupą na forach

 

;)

Edytowane przez Premo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
dopiero potem ogłaszać program startów

Nie ogłosiliśmy "programu startów". Nie wiemy nawet, czy Bartek zdoła uzbierać budżet, czy też nie.

Ani jako SPRT, ani osobiście nie występowałem przeciw klasie HR. Co kierowca Virnik myśli o mnie czy SPRT - proszę go samego zapytać.

Nie występowałem też ( ani NIKT - także pan Górski !) o wprowadzenie zapisu o "KJS".

Nie ma planów startów w RPP samochodem R4 ( mamy tylko jedno takie auto - będzie startowało w RSMP)

Oraz - nie. Nie jestem w stanie niczego z tego udowodnić. Udowadniać można to, co się zrobiło. Nie to, czego nie.

 

I o tym właśnie piszę. O hejterstwie w internecie. O szkodzeniu młodym zawodnikom. O bezinteresownym obrzucaniu innych błotem. O szkodzeniu wizerunkowi Rajdów.

Powyższe nie jest pod Pańskim adresem - to to, z czym ostatnio byłem skonfrontowany.

Frustrację odnośnie relacji z PZM niejednokrotnie też przeżywałem. Przypominam sytuację sprzed kilku lat, gdy chodziło o Mistrzostwo Producentów ( Subaru / Peugeot ) - oficjalne odmówienie przyjęcia pucharu, wywiad na ten temat w WRC...

Każda pozycja ma swe wady i zalety. Tak, łatwiej nam o budżet niż większości zawodników. Ale gdy SPRT ma problem z PZM - przysłowiowy "pies z kulawą nogą" nas nie poparł ( jeżeli coś/czyjś wpis wówczas przeoczyłem - przepraszam !).

 

... w takim świetle człowiek przestaje wierzyć w cudowne objawienie "trzech liter" ..

I to właśnie jest dowód, jak bardzo negatywny jest wpływ pomówień... W świecie, w którym permanentnie nam wmawiają że wszystko jest złe, trudno jest uwierzyć, że coś może być po prostu ..... normalne.

Więc niech Pan popyta tych, którzy po prostu lepiej znają moje podejście do życia, do firmy, do rajdów.

Kto wie, może Pan jednak uwierzy, że ... normalnie też można :)

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ogłosiliśmy "programu startów"

 

Co nie zmienia faktu że wszędzie pełno informacji na temat "nowego kierowcy SPRT ... Widać Abiturient sam wyskakuje przed orkiestrę ;)

 

Ani jako SPRT, ani osobiście nie występowałem przeciw klasie HR

 

Nigdzie nie insynuję że SPRT było sprawcą takiej zmiany ...

 

. Co kierowca Virnik myśli o mnie czy SPRT - proszę go samego zapytać.

 

Wydaje mi się że Sławek ma jak najlepsze zdanie o Subaru ... nawet kiedyś leciwym Gtkiem wygrał jakiś rallysprint z całą zgrają złych Evo na torze w Tychach ;)

 

... życzę powodzenia i trzymam kciuki za cały zespół SPRT (nawet ten juniorski ;) )

 

Pozdrawiam

Edytowane przez PSYCHObójca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Forumus Podoba mi się Twoja fraszka, Trafna ! ;-)

Co do fraszki Tuwima nie mojej.

Zwróć uwagę że, tam jet napisane NIE POWIEM NAWET....

I jeszcze co tu zauważyłem jednym wolno a innym nie.

;-)

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Włoch Julian Assange
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

) to ten wymóg startów w 2 KJS jako pilot to jest jakaż żenada - czemu to ma niby służyć, nauce

 

To dobry pomysł , może pomóc kierowcy w póżniejszych oczekiwaniach co do możliwości pilota...

 

 

Hmm szczerze? Nie widzę tego, wystartowałem w wielu KJSach jako kierowca, jak i pilot, czy starty jako pilot w KJS pomogły mi w późniejszej przygodzie z pilotowaniem? Wg mnie zupełnie inny świat, w sytuacji kiedy jako pilot na KJS zapisuję dwa zakręty, trzy szykany i same proste.. czy rola pilota w KJS jest tak ważna? Nie wiem, może gdzie indziej w PL inaczej to wygląda, ale na 1km odcinku z którym zapoznajemy się 3krotnie rola pilota wg mnie ogranicza się do podawania karty na starcie i mecie.. no i na PKCach, kierowca i tak w 99% przypadków jedzie swoje. Już dużo lepszym rozwiązaniem jest start w rajdach okręgowych tzw. 3 lidze, wtedy zgodziłbym się, cytując Pana wypowiedź : "może pomóc kierowcy w póżniejszych oczekiwaniach co do możliwości pilota... "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto wziąć udział w dyskusji

dwuch
Tuwim :facepalm:

 

Warto wziąć udział w dyskusji, przykład idzie z góry ? Można popełnić błąd i się do niego przyznać. Wiem nie jesteście do tego przyzwyczajeni.

 

Dziękuje za zwrócenie uwagi.

Edytowane przez Włoch Julian Assange
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w ten weekend Rajd Liepaja zaliczajacy sie do ERC. Mnóstwo śniegu, bardzo zimno i spora liczba bardzo szybkich kierowców, w tym:

 

Kajto

Craig Breen

Esapekka Lappi

Sepp Wiegand

Bryan Bouffier

 

Oraz paru lokalnych matadorow. Jak myślicie kto wygra? :)

 

PS A ja startuje jako pilot w Langenburg Classic staruskim Volvem 142S :mrgreen:

Edytowane przez Than_Junior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...