Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje - sezon 2014


Dehnel

Rekomendowane odpowiedzi

Ja tam po żadnej stronie nie stoję ale.....

P.Włoch pyta o jedno, a reszta w tym temacie mówi drugie :)

Finanse SPRT nie są tematem tej rozmowy tylko sposób zdobywania licencji ..... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 841
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Poważnie?

 

Bardzo poważnie. :) ....SPRT nie wydaje licencji ani o nia nie wnosi ( nie ma takich praw )....chyba sam zawodnik lub za posrednictwem klubu składa taki wniosek.....własnie w PZM

No i robi się coraz jaśniej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam po żadnej stronie nie stoję ale.....

P.Włoch pyta o jedno, a reszta w tym temacie mówi drugie :)

Finanse SPRT nie są tematem tej rozmowy tylko sposób zdobywania licencji ..... ;)

 

...ale czy "tłem" do zadania pytania nie są urażone własne ambicje, a winny za to nie jest klan Rogalskich wraz z klakierami?

Gdyby faktycznie chodziło o uzyskanie odpowiedzi na nurtujące pytanie, znalazlby się organ wlaściwy.

...a tak mamy akcję "pokaż kieszenie złodzieju i krętaczu".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam po żadnej stronie nie stoję ale.....

P.Włoch pyta o jedno, a reszta w tym temacie mówi drugie :)

Finanse SPRT nie są tematem tej rozmowy tylko sposób zdobywania licencji ..... ;)

 

...ale czy "tłem" do zadania pytania nie są urażone własne ambicje, a winny za to nie jest klan Rogalskich wraz z klakierami?

Gdyby faktycznie chodziło o uzyskanie odpowiedzi na nurtujące pytanie, znalazlby się organ wlaściwy.

...a tak mamy akcję "pokaż kieszenie złodzieju i krętaczu".

Carlos tego nie wiem i nie mam zamiaru wchodzić w te potyczki...jakoś mam ciekawsze zajęcia :D

Dlatego chciałem się dowiedzieć jak to jest z ta licencją bo tyle doczytałem ciekawego z tego całego wątku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SPRT nie wydaje licencji ani o nia nie wnosi ( nie ma takich praw ).

 

A do wożenia rajdówki na lawecie zatrudni Pan kierowce, który prawo jazdy zdobył w nie do końca jasnych i wiele sugerujących okolicznościach?

No i spróbował ruszyć lawetą pod góre, nawet mu nie zgasło. Choć wiele nie brakło. Aż balonik padł z wrażenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
Zadam jedno pytanie do dyrekcji W jaki sposób chcecie załatwić licencje nie przechodząc procedury 3 ligi tak jak to robią dziesiątki młodych ludzi? Oni musza jeździć zdobywać punkty i doświadczenie wydawać na to swoje ciężko zarabiane i odkładane pieniądze. Jest jeszcze inny sposób? proszę powiedzieć jaki bo w regulaminie tego nie znalazłem. Może ułatwi to też innym drogę do zdobycia upragnionej licencji

Ponieważ jest to jedyne sensowne pytanie, naturalnie odpowiem.

Pop pierwsze istnieje droga określona :

REGULAMIN LICENCJI

SPORTU SAMOCHODOWEGO

 

2014

1. Ustalenia ogólne.

...

5.5 W uzasadnionych przypadkach GKSS będzie rozpatrywać indywidualne wnioski

posiadaczy licencji sportu samochodowego o ich przekwalifikowanie.

 

Nie ma jednak planów skorzystania z tej drogi.

 

Kolejna możliwość zawarta jest w:

 

REGULAMIN UZYSKIWANIA

LICENCJI RAJDOWEJ KIEROWCY STOPNIA „R1”

 

i odpowiedni podpunkt :

 

5.4. Zawodnicy posiadający certyfikat i licencję kierowcy stopnia „B”, „C” lub „R cross

country” po uzyskaniu na załączniku P-3 potwierdzeń o ukończeniu minimum 6 zawodów w

swojej konkurencji na przestrzeni ostatnich trzech sezonów oraz ukończeniu przez

zawodników z licencją „B”, „C” minimum 2 rajdów (RPP, RO lub KJS) w charakterze pilota,

mogą wystąpić do właściwego ZO PZM o wydanie licencji kierowcy stopnia „R1” po

wcześniejszym zdaniu egzaminu przed Komisją Egzaminacyjną OKSS.

 

Powyższe warunki zostaną spełnione po zdaniu egzaminu i wystąpieniu jako pilot w określonych regulaminem zawodach.

Tą drogą zamierza, o ile mi wiadomo ( jest to w końcu sprawa zawodnika, nie zespołu !), pójść Bartek.

 

Swoją drogą trochę wstyd, że pilot rajdowy nie zna regulaminów ....

 

Trochę też wstyd, że nie zna regulaminu Forum, na którym się wypowiada ( tu; przywitanie na Forum ).

Trochę też wstyd, że daje się poznać jako ekstremalny megaloman :

Włoch Julian Assange

 

Co do powyższego, sorry, ale wręcz nie mogę się powstrzymać : czy o azyl u Putina już pan poprosił ? :biglol:

Czy mam się odnosić do reszty wypisywanych bzdur ( trochę szkoda mi czasu), czy dać spokój ?

 

Pozdrowienia

Edytowane przez Dyrekcja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matthias Schmidt Than junior

 

poszukalem postow tego goscia - w sumie nie obrazam sie, ze ktos mnie z nim myli, bo w wiekszosci wypadkow calkiem sensownie pisze :) No i faktycznie tez mieszka w Monachium :biglol:

 

 

http://www.autoklub.pl/forum/search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&author_id=6661&start=105

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli,burza w szklance wody? :huh:

Wychodzi na to,że plotka głosiła:SPRT rozdaje rajdówki na Rynku w Krakowie. :P

A tu się okazało,że nie w Krakowie tylko w Warszawie,nie rajdówki,tylko rowery.Na dodatek nie rozdaje,a tylko byli świadkami jak rower ktoś ukradł. :P:biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może warto przypomnieć nazwiska tegorocznych kierowców SPRT bo to jakoś umknęło w tej dyskusji o ;

 

A do wożenia rajdówki na lawecie zatrudni Pan kierowce, który prawo jazdy zdobył w nie do końca jasnych i wiele sugerujących okolicznościach? No i spróbował ruszyć lawetą pod góre, nawet mu nie zgasło. Choć wiele nie brakło. Aż balonik padł z wrażenia.

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulaminy znam doskonale i nie musi być pan cyniczny. Regulamin który pan tu wkleił na 2014 rok ukazał się na stronach pzm akurat dziś, około południa. I jakie to szczęście spotkało Bartka posiadacza licencji "B"C", że tak przypadkiem w regulaminie zmieniono zapisy. Które są zaznaczone czerwonym kolorem w stosunku do 2013r. Pamiętajmy też, że przed rajdem w Arłamowie Nie ma żadnych RPP ani rajdów okręgowych RO tzw 3 liga. Więc żeby wszytko było ok to trzeba by przejechać jeszcze 2 rajdy. Ale ku wielkiemu zaskoczeniu wszystkich i pewnie samych zainteresowanych też, Wystarczy dwie konkursowe jazdy KJS

 

5.4. Zawodnicy posiadający certyfikat i licencję kierowcy stopnia „B”, „C” lub „R cross

country” po uzyskaniu na załączniku P-3 potwierdzeń o ukończeniu minimum 6 zawodów w

swojej konkurencji na przestrzeni ostatnich trzech sezonów oraz ukończeniu przez

zawodników z licencją „B”, „C” minimum 2 rajdów (RPP, RO lub KJS) w charakterze pilota,

mogą wystąpić do właściwego ZO PZM o wydanie licencji kierowcy stopnia „R1” po

wcześniejszym zdaniu egzaminu przed Komisją Egzaminacyjną OKSS.

 

http://www.pzm.pl/pliki/zg/samochody/2014/Regulaminy/licencje/licencje_pzm_2014_01_01.pdf

 

W rajdach jak wiadomo oprócz profesjonalnego podejścia, znajomości, trzeba mieć szczęście.

Trzymam kciuki żeby szczęście dalej dopisywało tak samo albo lepiej.

 

Acha przepraszam że się nie przywitałem to teraz się może pożegnam.

Dziękuję za uwagę, bycie na tym forum dobrze zrobiło to dla mojego EGO....

 

żegnam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od jakiegoś czasu przebywałem nieco z dala od forum, według zasady "poza firewallem też jest życie" ;) ale obiecuję poprawę - bowiem zamówiłem świnki na nowego furacza ;)

 

Wracając jednak do meritum. Wpadam na forum i po raz kolejny pojawia się atak na p. Rogalskiego jako szefa SIP i nieodmiennie z wielkim zdziwieniem obserwuję oczekiwania niektórych osób, że firma prywatna, prowadząca działalność gospodarczą, zgodnie z prawem o wolności prowadzenia tejże - musi się tłumaczyć się "pod pręgierzem" osobom niewpisanym do KRS, niezasiadającym w wyższej lub niższej kadrze menedżerskiej tejże firmy, ani też nie posiadającym udziałów w firmie, niezasiadającym w Radzie Nadzorczej firmy - z podjętych decyzji - stricte biznesowych. Bo jakże inaczej nazwać takie posunięcia dotyczące podpisania kontraktu z jednym a nie drugim zawodnikiem? Sport to od dawna pieniądze. Samochody nie jadą za darmo, a profesjonalny zespół rajdowy to nie jest koszt 5,000 PLN. Firma ma prawo oczekiwać, że kierowca/pilot nie pojawiają się bo taką mają fantazję i chcieli sobie pojeździć, bo "może się uda". Negocjowanie warunków wejścia do zespołu to poza talentem to również biznes plan. Ile wygranych, w jakim czasie, ilu sponsorów przyjdzie w związku z tym i jak się to finalnie przełoży na sprzedaż. Warto pomyśleć w ten sposób, a nie żądać "bo mi się należy, bo w okolicy tej góry, to wszystkie jelenie wiedzą, że zap..italam szybko".

 

Co do komentarzy, że akurat się regulamin zmienił - to warto popatrzeć szerzej. W banku się akurat regulamin zmienił i ktoś zyskał. U operatorów komórkowych się zmienił...i ktoś mniej płaci. W lokalnym sklepie akurat krakowską taniej sprzedali temu przede mną... Ciekawe jakie miał układy... A mi podnieśli transfer w kablówce za tą samą cenę :) No właśnie - kto za tym stoi i kto zyskał zapytałby od razu Antoni M. Nieważne, ze być może w skali kraju zyskało 50-100 innych chętnych do takiej licencji. Ważne, że ten który zajął (być może) moje miejsce w teamie zyskał. Zatem zasiejmy - tak, że nawet jak się wyjaśni, to żeby smród pozostał.

 

Kontynuując nieco pobocznie temat kasy... to jakoś nie znalazł się jeszcze nikt, który by zapytał SIP z czego rezygnuje, żeby zorganizować Plejady - balansując między 600 osobami na zlocie i dodatkowym jednym teamem niezadowolonego i niespełnionego.

 

Personalnie rzecz biorąc, mam przyjemność znać p. Witolda od ponad 10 lat. Na każdym rajdzie, w miarę wolnego czasu i chwili odpuszczenia emocji związanej z obserwowaniem wyników znajduje czas żeby zamienić parę słów z każdym fanem, który przyjdzie na strefę serwisową. Nie jest łatwo spamiętać każdego, z którym się te parę słów zamieni, czy też przenosząc to poza "rajd live" - któremu się odpisało na jakiś post na jednym z wielu for motoryzacyjnych, FB, czy w innych mediach internetowych. I to też warto pamiętać powołując się na "znajomość". W ten sposób to ja znam i zespół Metallica - bo mi się podpisali na plakacie i zapytali jak tysiące innych czy koncert jest ok.

 

W rajdach jak wiadomo oprócz profesjonalnego podejścia, znajomości, trzeba mieć szczęście.

Dla ułatwienia - profesjonalne podejście oznacza również pewien poziom - niekoniecznie związany z czytaniem "lewy pięć, nie ciąć". Firma postanowiła go trzymać. Może po prostu tyczka jeszcze jest za krótka....?

 

Acha przepraszam że się nie przywitałem to teraz się może pożegnam. Dziękuję za uwagę, bycie na tym forum dobrze zrobiło to dla mojego EGO....

No tak... faktycznie... o wiele za krótka ta tyczka :) ale miejmy nadzieję, że to EVO... yyy.. sorry EGO zawiezie bezpiecznie na pudło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlatego, ze gdzieś w tym jego bełkocie można znaleźć sens i wyjasnienie skąd cała afera. Ostatni jego post wreszcie sensowny i klarowny.

 

Ktoś kto nie miał do czynienia z PZM chyba nie zrozumie.

Mnie sie sprawa licencji pana młodszego w zespole kojarzy z jednym, troche oderwanym od rajdów, ale moze do kogoś trafi.

 

Stał sobie fotoradar. Zdjecia robil komu popadło. Wszyscy płacili. Do czasu, aż padło na komendanta.

Rzeczony wynalazł przepis, sfotografowanego nie trzeba odrazu karać finansowo i "punktowo". Wystarczy upomnieć.

Komendanta upomniano (lub sam się upomniał) a reszta, z krótkimi raczkami(tyczkami), płaciła.

Sprawa wyszła na jaw. Niższe instancje odsyłały do wyższych, wyższe do niższych. Sprawa sie rozmyła, jak to często bywa w tym naszym państwie prawa i prawożądności.

 

No i teraz proszę sonie wyobrazić. Jesteście jednym z tych którzy zapłaciłi za zdjęcie. Bijecie brawo komendantowi.

_________________________

Romek poiedział:

 

A do wożenia rajdówki na lawecie zatrudni Pan kierowce, który prawo jazdy zdobył w nie do końca jasnych i wiele sugerujących okolicznościach? No i spróbował ruszyć lawetą pod góre, nawet mu nie zgasło. Choć wiele nie brakło. Aż balonik padł z wrażenia.

 

Andrzej Koper odpowiedzial:

 

:)

_________________________

 

Jednak zgasło, w natłoku wrażeń przegapiłem (1:10)

 

Oby to był nowy Loeb, w niego też inwestowano w ciemno. Albo chociaż Kajetanowicz.

 

__________________________

Edytowałem cytaty bo coś nie ogarnąłem i przypisano Panu Andrzejowi moją wypowiedż.

Edytowane przez Romek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie tam cieszą takie zmiany przepisów :) Będzie łatwiej o licencję R1.

Co do zmiany regulaminu to chyba nie ma co szukać drugiego dna. Poza tym zmian ogólnie jest dużo - co widać po wpisach na czerwono w regulaminie ramowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontynuując nieco pobocznie temat kasy... to jakoś nie znalazł się jeszcze nikt, który by zapytał SIP z czego rezygnuje, żeby zorganizować Plejady - balansując między 600 osobami na zlocie

To akurat mało trafiony argument, bo udział w Plejadach jest płatny i to nie mało (nie czepiam się kwoty - ktoś ją ustala, a ktoś jest chętny zapąłcić więc nic mi do tego). Parę imprez integracyjnych w swoim zyciu organizowałem, więc znam realia kosztowe i nie sądzę żeby dopłąta do tego co jest zebrane w ramach wpisowego miała jakiekolwiek znaczenie dla budzetu jaki jest potrzebny dla teamu rajdowego.

Wracając do PZM i zmian (niewazne czy były robione pod kogoś czy nie) to ten wymóg startów w 2 KJS jako pilot to jest jakaż żenada - czemu to ma niby służyć, nauce ? Lepiej juz było zupełnie wykreślic ten punkt i skupic się na rzetelnym przygotowaniu do egzaminu.

Edytowane przez lukass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parę imprez integracyjnych w swoim zyciu organizowałem, więc znam realia kosztowe i nie sądzę żeby dopłąta do tego co jest zebrane w ramach wpisowego miała jakiekolwiek znaczenie dla budzetu jaki jest potrzebny dla teamu rajdowego.

 

Szczegółów nie znam,ale z tego co wiem, to bardzo sie mylisz :) 600 uczestników, równowartość organizacyjna trzech KJSow/rajdów jednocześnie, wyżywienie, mnóstwo ludzi do organizacji którym trzeba zapłacić... ale to Dyrekcja lepiej odpowie :)

 

A zreszta to nie ma nic z rajdowymi dyskusjami wspólnego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...