jorgen Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 mam pytanko, jak wgladaja przewody zaplonowe to forka 2.0 158 KM zauwazylem ze sa calkiem inne jak w forku s-turbo. poprostu pytam bo chcialem wymienic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
markus22100 Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 Kolego tam nie ma przewodów tylko są cewki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jorgen Posted November 24, 2013 Author Share Posted November 24, 2013 ok. dzieki, tzn ze wymienia sie cewki? pytam bo mi lekko buja na jalowym ale co dziwne to nie zawsze. po resecie ma spokoj na jakis tydzien potem jak dluzej stoje na jalowym to zaczyna lekko bujac. auto ma przbieg 82tys mil przy 63 tys robiony rozrzad I sprawdzane zawory, (tak mysle bo robiony byl w aso, ostatnia pieczatka przy 73 milach) auto nie zagazowane. z ksiazki serwisowej wynika ze przy 60tys mil wymieniaja rozrzad, swiece, sprawdzaja zawory itp. ale czy to zrobili? nie mam pojecia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
car1961 Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 Cus tu sie nie zgadza w Twoim opisie w USA nie bylo 2,0l ,,masz EU wyskalowaną w milach? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jorgen Posted November 25, 2013 Author Share Posted November 25, 2013 Mieszkam w angli Link to comment Share on other sites More sharing options...
car1961 Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Aaaaa to wszystko gra pzdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now