kons6 Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 czy taki katalizator to faktycznie katalizator czy tylko coś podobnego, żeby w UK nie czepiali się przy przeglądach? http://www.ebay.pl/itm/SUBARU-IMPREZA-WRX-STI-CLASSIC-1992-2001-GC8-EXHAUST-DOWNPIPE-SPORTS-CAT-DECAT-/120914967282?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1c2717faf2 ktoś jeździ z takim DP, wiem że pewnie będą pytania, dlaczego nie DP jako zwykła rura, ale ja chcę pozostać tak blisko seryjnego wydechu jak się da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PR7EMEK Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Built in 200CPI sports cat for optimum power gains while remaining MOT legal. Sądząc po opisie to jest jak najbardziej katalizator, z drugiej strony za 80GBP masz katalizator Magnaflow, wspawujesz w aftermarketowy DP, który kupujesz za 50GBP i jakieś 100GBP zostaje w kieszeni 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 dzieki za info, nowe dp widzialem bardziej za 120... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Musi byc katalizator, jesli ma przejsc przeglad. Z mojego wlasnego przegladu - bo jestem jakby obecnie "w temacie" - poszukaj sobie downpipe Cobra (o ile mnie pamiec nie myli) z katalizatorem 200cpi i bedzie bez problemu a duzo lepiej niz na fabrycznym. Z katalizatorami 100cpi bywa bardzo roznie - jedni przechodza, inni chocby sie nie wiem jak starali i ile grzali - za nic. Wiec roznie bywa - a nie kazdy chce miec loterie. Duzo zalezy chyba tez od jakosci samego katalizatora, ale dlatego faktycznie chyba lepiej zainwestowac w sprawdzone rozwiazania, nawet jesli nieco drozsze. Magnaflow na metalowym rdzeniu mam nadzieje da rade - 200cpi. Ja niestety bede musial sobie sam spawac, bo mam nieco niestandardowy wydech (twin-scroll adaptowany juz 5 razy cieciem i spawaniem z new age, to juz nic nie jest "fabryczne" ) - i chyba wlasnie wjedzie ow Magnaflow. Oczywiscie dla "performance" najlepiej przelot - i w Polsce pewnie to wszystko jeszcze przechodzi, ale np. w Irlandii ciezkawo, legalnie musi byc, a nie kazdemu chce sie przekladac wydechu co roku/dwa lata. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 jak na razie temat rozwiązałem tymczasowo: kupiłem na ebaju używaną oryginalną down pipe z katalizatorem, dalej będzie cicho i na seryjnym sterowaniu doładowaniem może dziury w obecnym katalizatorze dadzą się zaspawać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się