Jump to content

Sprawdzenie smoka oleju w STI 2,5?


Piotrecki80

Recommended Posts

No tak, tylko nie wszędzie wiedza jak to zrobić na miejscu :-), a ciężko wymontować smok i gdzieś go wysłać do obspawania. Juz o tym myślałem, ale do tego potrzebny jest drugi smok.

Link to comment
Share on other sites

Ja mam w tej chwili obspawany, ale przy najbliższym przeglądzie wymienię jednak na ten x-bike-a. Słyszałem o przypadkach pękania w innych miejscach niż te wzmacniane, więc wolę mięć święty spokój. A i tak muszę miskę zmienić, bo trochę mi podrdzewiała.

Link to comment
Share on other sites

Ja chyba tez wezmę ten xbikowy, tylko chyba gdzieś czytałem ze kształt wlotu jest lepszy taki jak w oem (plaski) a ten jest taki jakby stożkowy. Prawda to czy bez różnicy? Chodzi o to ze na przechyle może zassać powietrze?

Link to comment
Share on other sites

kształt wlotu jest lepszy taki jak w oem (plaski) a ten jest taki jakby stożkowy. Prawda to czy bez różnicy? Chodzi o to ze na przechyle może zassać powietrze?
Powierzchnia ssąca jest dużo większa w x-bike-owym. I dodatkowo zapobiega spienianiu oleju.
Link to comment
Share on other sites

Słyszałem o przypadkach pękania w innych miejscach niż te wzmacniane

 

A ja słyszałem strzały ......... :biglol:;)

Link to comment
Share on other sites

Słyszałem o przypadkach pękania w innych miejscach niż te wzmacniane

 

A ja słyszałem strzały ......... :biglol:;)

Żeby nie być gołosłownym, tutaj jest strona ze zdjęciami różnego rodzaju pęknięć smoka olejowego w Imprezie:

 

http://www.killerbmo...PickupStory.htm Generalnie najczęściej powtarza się pęknięcie przy spawie u góry (u mnie tak samo było), ale jak widać można trafić również inną niespodziankę. Żeby obejrzeć pełną galerię, trzeba kliknąć na PHOTO ALBUM.

Edited by sebachon
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Słyszałem o przypadkach pękania w innych miejscach niż te wzmacniane

 

A ja słyszałem strzały ......... :biglol:;)

Żeby nie być gołosłownym, tutaj jest strona ze zdjęciami różnego rodzaju pęknięć smoka olejowego w Imprezie:

 

http://www.killerbmo...PickupStory.htm Generalnie najczęściej powtarza się pęknięcie przy spawie u góry (u mnie tak samo było), ale jak widać można trafić również inną niespodziankę. Żeby obejrzeć pełną galerię, trzeba kliknąć na PHOTO ALBUM.

 

albo jestem ślepy ;) albo nie widze nic innego poza tym o czym pisałem , czyli pękniecia i urwania są w jednej górnej cześci.

Link to comment
Share on other sites

czyli pękniecia i urwania są w jednej górnej cześci.
Ale zauważ, że nie tylko u nasady, ale również tuż przy zagięciu rury. Czy to wzmocnienie spawem obejmuje również te niższe partie rury? :idea:
Link to comment
Share on other sites

ale również tuż przy zagięciu rury.

Pękniecie idzie z góry , coś jak kamyczek na szybie , najpierw deliaktne pękniecie , odprysk , a potem sie to potrafi roznieść na całą szybę, tu jest identycznie .

Zreszta wklej zdjęcie , bo naprawde nie wiem o co chodzi :)

Link to comment
Share on other sites

Zreszta wklej zdjęcie , bo naprawde nie wiem o co chodzi
Jak otworzysz ten link:

 

http://www.killerbmotorsport.com/index_files/OilPickupStory.htm

 

na samym dole po prawej stronie jest zdjęcie pęknięcia, które ewidentnie zaczęło się znacznie poniżej spawu, na "kolanku" i poszło do góry. :idea: Zaraz poszukam jeszcze innych opcji. Pozdrawiam.

 

A tutaj jest cała galeria pęknięć: ;)

 

http://photos.killerbmotorsport.com/GallerySlideshow.aspx?gallery=244340&mt=Photo&ci=42241

Link to comment
Share on other sites

na samym dole po prawej stronie jest zdjęcie pęknięcia, które ewidentnie zaczęło się znacznie poniżej spawu, na "kolanku" i poszło do góry.

Taki scenariusz wcale nie jest ewidentny.

Równie dobrze mogło zacząć się od spawu i pójść w dół. ;)

Zdarzają się jeszcze inne powody pęknięcia smoków niż samoistne na spawach. ;)

Link to comment
Share on other sites

Równie dobrze mogło zacząć się od spawu i pójść w dół.
Zauważ, że u góry jeszcze nie jest zupełnie oderwane, czyli musiało w tym wypadku iść od dołu.

 

Zdarzają się jeszcze inne powody pęknięcia smoków niż samoistne na spawach.

U mnie była czysto cywilna jazda... :(

Link to comment
Share on other sites

Jesli mówisz o tym zdjęciu

post-766-0-48553400-1386094689_thumb.jpg

 

Bo tylko takie inne zauważyłem , to zapewniam Cię ze jest to charakterystyczne pęknięcie ale ...... Od przegięcia miski olejowej na skutek uderzenia w coś , kamień , krawężnik itp. , dopiero wklesnieta miska uderza w smok i tak wlasnie pęka . Przerabiałem i to już :) ,a nawet pewien forumowicz po Plejadach :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...