Piotrecki80 Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 Witam myślę nad skontrolowaniem smoka podczas wymiany oleju.Żeby uniknąć pęknięcia lub urwania podczas jazy. Po odkręceniu miski jakieś wskazówki w którym miejscu smok sprawdzić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 Połączenia spawane i okolice spawów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bodzlo Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 Nie lepiej odrazu zalozyć wzmocniony ? by nie rozbierać bez sensu Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 (edited) A no własnie, który wzmocniony jest dobry żeby podmienić? Ten od mapteka czy lepiej coś innego? Edited November 24, 2013 by owad Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 Moze po prostu obspawac smoka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 Moze po prostu obspawac smoka? Zdecydowanie tańsze rozwiązanie i równie dobre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 No tak, tylko nie wszędzie wiedza jak to zrobić na miejscu :-), a ciężko wymontować smok i gdzieś go wysłać do obspawania. Juz o tym myślałem, ale do tego potrzebny jest drugi smok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebachon Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 X-bike ma wzmocniony. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bodzlo Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 Ja zamówiłem drugi ale okazało sie ż enie musiałem wymieniać bo w pewnym okresie w forku montowali miske i smok ten sam co w 2.0 więc smok mam na zbyciu chyba ze kumpel sie zdecyduje Link to comment Share on other sites More sharing options...
vince_snd Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 podłącz sobie w gąsior do wina Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebachon Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 Ja mam w tej chwili obspawany, ale przy najbliższym przeglądzie wymienię jednak na ten x-bike-a. Słyszałem o przypadkach pękania w innych miejscach niż te wzmacniane, więc wolę mięć święty spokój. A i tak muszę miskę zmienić, bo trochę mi podrdzewiała. Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 Ja chyba tez wezmę ten xbikowy, tylko chyba gdzieś czytałem ze kształt wlotu jest lepszy taki jak w oem (plaski) a ten jest taki jakby stożkowy. Prawda to czy bez różnicy? Chodzi o to ze na przechyle może zassać powietrze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebachon Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 kształt wlotu jest lepszy taki jak w oem (plaski) a ten jest taki jakby stożkowy. Prawda to czy bez różnicy? Chodzi o to ze na przechyle może zassać powietrze? Powierzchnia ssąca jest dużo większa w x-bike-owym. I dodatkowo zapobiega spienianiu oleju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Słyszałem o przypadkach pękania w innych miejscach niż te wzmacniane A ja słyszałem strzały ......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebachon Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Słyszałem o przypadkach pękania w innych miejscach niż te wzmacniane A ja słyszałem strzały ......... Za oknem?... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebachon Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 (edited) Słyszałem o przypadkach pękania w innych miejscach niż te wzmacniane A ja słyszałem strzały ......... Żeby nie być gołosłownym, tutaj jest strona ze zdjęciami różnego rodzaju pęknięć smoka olejowego w Imprezie: http://www.killerbmo...PickupStory.htm Generalnie najczęściej powtarza się pęknięcie przy spawie u góry (u mnie tak samo było), ale jak widać można trafić również inną niespodziankę. Żeby obejrzeć pełną galerię, trzeba kliknąć na PHOTO ALBUM. Edited December 3, 2013 by sebachon 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 Słyszałem o przypadkach pękania w innych miejscach niż te wzmacniane A ja słyszałem strzały ......... Żeby nie być gołosłownym, tutaj jest strona ze zdjęciami różnego rodzaju pęknięć smoka olejowego w Imprezie: http://www.killerbmo...PickupStory.htm Generalnie najczęściej powtarza się pęknięcie przy spawie u góry (u mnie tak samo było), ale jak widać można trafić również inną niespodziankę. Żeby obejrzeć pełną galerię, trzeba kliknąć na PHOTO ALBUM. albo jestem ślepy albo nie widze nic innego poza tym o czym pisałem , czyli pękniecia i urwania są w jednej górnej cześci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebachon Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 czyli pękniecia i urwania są w jednej górnej cześci. Ale zauważ, że nie tylko u nasady, ale również tuż przy zagięciu rury. Czy to wzmocnienie spawem obejmuje również te niższe partie rury? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 ale również tuż przy zagięciu rury. Pękniecie idzie z góry , coś jak kamyczek na szybie , najpierw deliaktne pękniecie , odprysk , a potem sie to potrafi roznieść na całą szybę, tu jest identycznie . Zreszta wklej zdjęcie , bo naprawde nie wiem o co chodzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebachon Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 Zreszta wklej zdjęcie , bo naprawde nie wiem o co chodzi Jak otworzysz ten link: http://www.killerbmotorsport.com/index_files/OilPickupStory.htm na samym dole po prawej stronie jest zdjęcie pęknięcia, które ewidentnie zaczęło się znacznie poniżej spawu, na "kolanku" i poszło do góry. Zaraz poszukam jeszcze innych opcji. Pozdrawiam. A tutaj jest cała galeria pęknięć: http://photos.killerbmotorsport.com/GallerySlideshow.aspx?gallery=244340&mt=Photo&ci=42241 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KamilP Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 A tutaj jest cała galeria pęknięć: troche tego jest.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 na samym dole po prawej stronie jest zdjęcie pęknięcia, które ewidentnie zaczęło się znacznie poniżej spawu, na "kolanku" i poszło do góry. Taki scenariusz wcale nie jest ewidentny. Równie dobrze mogło zacząć się od spawu i pójść w dół. Zdarzają się jeszcze inne powody pęknięcia smoków niż samoistne na spawach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebachon Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 Równie dobrze mogło zacząć się od spawu i pójść w dół. Zauważ, że u góry jeszcze nie jest zupełnie oderwane, czyli musiało w tym wypadku iść od dołu. Zdarzają się jeszcze inne powody pęknięcia smoków niż samoistne na spawach. U mnie była czysto cywilna jazda... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 Jesli mówisz o tym zdjęciu Bo tylko takie inne zauważyłem , to zapewniam Cię ze jest to charakterystyczne pęknięcie ale ...... Od przegięcia miski olejowej na skutek uderzenia w coś , kamień , krawężnik itp. , dopiero wklesnieta miska uderza w smok i tak wlasnie pęka . Przerabiałem i to już ,a nawet pewien forumowicz po Plejadach Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebachon Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 dopiero wklesnieta miska uderza w smok i tak wlasnie pęka . Przerabiałem i to już Uff, to całe szczęście... Bo ja już zacząłem mieć irracjonalną psychozę.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now