Piotrecki80 Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Witam myślę nad skontrolowaniem smoka podczas wymiany oleju.Żeby uniknąć pęknięcia lub urwania podczas jazy. Po odkręceniu miski jakieś wskazówki w którym miejscu smok sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Połączenia spawane i okolice spawów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzlo Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Nie lepiej odrazu zalozyć wzmocniony ? by nie rozbierać bez sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 (edytowane) A no własnie, który wzmocniony jest dobry żeby podmienić? Ten od mapteka czy lepiej coś innego? Edytowane 24 Listopada 2013 przez owad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Moze po prostu obspawac smoka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Moze po prostu obspawac smoka? Zdecydowanie tańsze rozwiązanie i równie dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 No tak, tylko nie wszędzie wiedza jak to zrobić na miejscu :-), a ciężko wymontować smok i gdzieś go wysłać do obspawania. Juz o tym myślałem, ale do tego potrzebny jest drugi smok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 X-bike ma wzmocniony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzlo Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Ja zamówiłem drugi ale okazało sie ż enie musiałem wymieniać bo w pewnym okresie w forku montowali miske i smok ten sam co w 2.0 więc smok mam na zbyciu chyba ze kumpel sie zdecyduje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 podłącz sobie w gąsior do wina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Ja mam w tej chwili obspawany, ale przy najbliższym przeglądzie wymienię jednak na ten x-bike-a. Słyszałem o przypadkach pękania w innych miejscach niż te wzmacniane, więc wolę mięć święty spokój. A i tak muszę miskę zmienić, bo trochę mi podrdzewiała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Ja chyba tez wezmę ten xbikowy, tylko chyba gdzieś czytałem ze kształt wlotu jest lepszy taki jak w oem (plaski) a ten jest taki jakby stożkowy. Prawda to czy bez różnicy? Chodzi o to ze na przechyle może zassać powietrze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 kształt wlotu jest lepszy taki jak w oem (plaski) a ten jest taki jakby stożkowy. Prawda to czy bez różnicy? Chodzi o to ze na przechyle może zassać powietrze? Powierzchnia ssąca jest dużo większa w x-bike-owym. I dodatkowo zapobiega spienianiu oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Słyszałem o przypadkach pękania w innych miejscach niż te wzmacniane A ja słyszałem strzały ......... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Słyszałem o przypadkach pękania w innych miejscach niż te wzmacniane A ja słyszałem strzały ......... Za oknem?... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 (edytowane) Słyszałem o przypadkach pękania w innych miejscach niż te wzmacniane A ja słyszałem strzały ......... Żeby nie być gołosłownym, tutaj jest strona ze zdjęciami różnego rodzaju pęknięć smoka olejowego w Imprezie: http://www.killerbmo...PickupStory.htm Generalnie najczęściej powtarza się pęknięcie przy spawie u góry (u mnie tak samo było), ale jak widać można trafić również inną niespodziankę. Żeby obejrzeć pełną galerię, trzeba kliknąć na PHOTO ALBUM. Edytowane 3 Grudnia 2013 przez sebachon 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Słyszałem o przypadkach pękania w innych miejscach niż te wzmacniane A ja słyszałem strzały ......... Żeby nie być gołosłownym, tutaj jest strona ze zdjęciami różnego rodzaju pęknięć smoka olejowego w Imprezie: http://www.killerbmo...PickupStory.htm Generalnie najczęściej powtarza się pęknięcie przy spawie u góry (u mnie tak samo było), ale jak widać można trafić również inną niespodziankę. Żeby obejrzeć pełną galerię, trzeba kliknąć na PHOTO ALBUM. albo jestem ślepy albo nie widze nic innego poza tym o czym pisałem , czyli pękniecia i urwania są w jednej górnej cześci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 czyli pękniecia i urwania są w jednej górnej cześci. Ale zauważ, że nie tylko u nasady, ale również tuż przy zagięciu rury. Czy to wzmocnienie spawem obejmuje również te niższe partie rury? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 ale również tuż przy zagięciu rury. Pękniecie idzie z góry , coś jak kamyczek na szybie , najpierw deliaktne pękniecie , odprysk , a potem sie to potrafi roznieść na całą szybę, tu jest identycznie . Zreszta wklej zdjęcie , bo naprawde nie wiem o co chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zreszta wklej zdjęcie , bo naprawde nie wiem o co chodzi Jak otworzysz ten link: http://www.killerbmotorsport.com/index_files/OilPickupStory.htm na samym dole po prawej stronie jest zdjęcie pęknięcia, które ewidentnie zaczęło się znacznie poniżej spawu, na "kolanku" i poszło do góry. Zaraz poszukam jeszcze innych opcji. Pozdrawiam. A tutaj jest cała galeria pęknięć: http://photos.killerbmotorsport.com/GallerySlideshow.aspx?gallery=244340&mt=Photo&ci=42241 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 A tutaj jest cała galeria pęknięć: troche tego jest.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 na samym dole po prawej stronie jest zdjęcie pęknięcia, które ewidentnie zaczęło się znacznie poniżej spawu, na "kolanku" i poszło do góry. Taki scenariusz wcale nie jest ewidentny. Równie dobrze mogło zacząć się od spawu i pójść w dół. Zdarzają się jeszcze inne powody pęknięcia smoków niż samoistne na spawach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Równie dobrze mogło zacząć się od spawu i pójść w dół. Zauważ, że u góry jeszcze nie jest zupełnie oderwane, czyli musiało w tym wypadku iść od dołu. Zdarzają się jeszcze inne powody pęknięcia smoków niż samoistne na spawach. U mnie była czysto cywilna jazda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Jesli mówisz o tym zdjęciu Bo tylko takie inne zauważyłem , to zapewniam Cię ze jest to charakterystyczne pęknięcie ale ...... Od przegięcia miski olejowej na skutek uderzenia w coś , kamień , krawężnik itp. , dopiero wklesnieta miska uderza w smok i tak wlasnie pęka . Przerabiałem i to już ,a nawet pewien forumowicz po Plejadach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 dopiero wklesnieta miska uderza w smok i tak wlasnie pęka . Przerabiałem i to już Uff, to całe szczęście... Bo ja już zacząłem mieć irracjonalną psychozę.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się