konxx91 Posted November 20, 2013 Share Posted November 20, 2013 (edited) Witam. Zbliża się zima i w zwiazku z tym zdecydowałem się zaspawać tylny dyferencjał w swoim subaru, aby usprawnić jego poruszanie się w warunkach ograniczonej przyczepności. Zabrałem się za demontaż dyferencjału, jednak okazało się, że dwie nakrętki i szpilki mocujące dyfer z tyłu do belki nie chcą współpracować. Są strasznie pordzewiałe. Czy odcinając je diaxem od strony nakrętek nie narobie sobie jakiejś dużej szkody? Czy szpilki idące od dyfra do belki są wymienne? Czy są one zamocowane w obudowie dyferencjału czy w przykręcanym deklu? Nie widzę innej drogi niz odciecie tych szpilek tym bardziej ze nie dochodzi tam zadna nasadka a operowac można jedynie kluczem płaskim. Jeśli po odcięciu byłby duży problem z wymiana szpilek niestety musiał bym zrezygnowac z całej operacji. Proszę o pomoc. Pozdrawaim Edited November 20, 2013 by konxx91 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darracq Posted November 20, 2013 Share Posted November 20, 2013 Z tego co pamietam wszystkie śruby w dyfrze to szpilki, Ja to grzałem palnikiem ile wlezie i dały sie odkręcic. Nie mam już legacy i nie pamietam czy jest dostep, ale jak sie ta to porozcinaj nakretki szlifierką i wtedy powinny dać sie odkrecić. U mnie odkreciły sie po samym palniku Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedimy99 Posted November 20, 2013 Share Posted November 20, 2013 U mnie tylko, że w Legacy lll odkręciły się razemze szpilkami u Ciebie będzie tak samo tzn. są szpilki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
konxx91 Posted November 20, 2013 Author Share Posted November 20, 2013 Ok, w takim razie będę dalej próbował. Nakrętki i resztki wystającego gwintu ze szpilki sa naprawde mocno skorodowane. Zarys gwintu jest niemalże niewidoczny, a nakrętka ledwo da się czymkolwiek złapać, a i tak przy uzyciu nawet niezbyt duzej siły klucz się ślizga. Robię to w warunkach polowych, takze dostępu do żadnego palnika nie mam. Będę próbował naciąć nakrętkę o ile pozwoli na to miejsce, może coś puści. Jeśli to nie pomoże to niestety pozostanie mi ucięcie jej wraz ze szpilką, a następnie poszukiwania szpilek. Dzięki za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pit87 Posted December 2, 2013 Share Posted December 2, 2013 konxx91 i jak tam prace ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now