Arcteryx Posted November 17, 2013 Share Posted November 17, 2013 Hej! OBK którym się interesuję pochodzi z linii produkcyjnej Subaru w USA (Lafayette, IN). Szczerze mówiąc nie wiedziałem, że Subaru produkowane są poza FHI, stąd pytanie: czy jakość wykonania i jej kontrola stoi tam na tym samym poziomie co w Japonii??? I przy okazji: czy ktoś z Was ma możliwość darmowego sprawdzenia VIN w Carfaxie? Z góry ogromne dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Hood Posted November 17, 2013 Share Posted November 17, 2013 darmowego sprawdzenia VIN w Carfaxie na allegro są całkiem przystępne oferty, sam sprawdzałem swojego forka autocheck'iem za jakieś 12 zl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcteryx Posted November 17, 2013 Author Share Posted November 17, 2013 Dzięki, poszukam! Wcześniej nie brałem pod uwagę samochodów spoza sieci SIP, więc kompletnie brak mi orientacji jeśli chodzi o sprawdzanei CARFAX. Dziękuję! Link to comment Share on other sites More sharing options...
iron Posted November 17, 2013 Share Posted November 17, 2013 (edited) Na tej stronie sobie sprawdzisz: www.automo.pl Będziesz miał raport carfax plus ewentualne zdjęcia z ubezpieczalni (carfax ich nie daje), jakieś wcześniejsze ogłoszenia, itp Edited November 17, 2013 by iron Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcteryx Posted November 17, 2013 Author Share Posted November 17, 2013 Dzięki za linka! Spróbuję skorzystac z tego ich raportu max - na razie jednak strona wisi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iron Posted November 17, 2013 Share Posted November 17, 2013 Dzięki za linka! Spróbuję skorzystac z tego ich raportu max - na razie jednak strona wisi. Ja korzystałem z tej strony kilkukrotnie, czasami trafiłem na piękne perełki (np. Forek xt przygnieciony przez drzewo). Coś jest nie tak z tym linkiem który wkleiłem, spróbuj na stronie nacisnąć "Sprawdź VIN". Link to comment Share on other sites More sharing options...
maric1 Posted November 17, 2013 Share Posted November 17, 2013 (edited) Ze stroną wszystko OK, tylko w linku masz słowo "Będziesz" Edited November 17, 2013 by maric1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Hood Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 a jak z fabryka w USA? bo sam jestem ciekaw czy rzeczywiście samochody są produkowane w usa Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 a jak z fabryka w USA? bo sam jestem ciekaw czy rzeczywiście samochody są produkowane w usa wiesc gminna niesie, ze prawda to... p.s. silniki i skrzynie, ponoc, przybywaja z JP Link to comment Share on other sites More sharing options...
slesz Posted November 23, 2013 Share Posted November 23, 2013 w lafayette dzieciństwo spędził axl rose a auta jak auta- amerykańskie, biedne trochę jeśli chodzi o wyposażenie.. a jak w polsce jeździ to najprawdopodobniej miał jakąś (często grubą) przygodę (jeszcze w usa) Link to comment Share on other sites More sharing options...
car1961 Posted November 23, 2013 Share Posted November 23, 2013 pisz a auta jak auta- amerykańskie, biedne trochę jeśli chodzi o wyposażenie.. skąd to wiesz ,z autopsji ,dużo miales tych aut z USA czy tylko słyszałeś? kiedys w Belgii widziałem W140 bez klimy nie wspominając o Imprezach z napędem na przód ,Belgia to chyba Europa także nie wszystkie z USA są ubogie . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Hood Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 nie wspominając o Imprezach z napędem na przód ciekawi mnie jaki był target tego samochodu Link to comment Share on other sites More sharing options...
house_1 Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 a auta jak auta- amerykańskie, biedne trochę jeśli chodzi o wyposażenie.. Do aut amerykańskich można mieć zastrzeżenia jeśli chodzi o paliwożerność, charakterystykę zawieszenia. Ale WYPOSAŻENIE? Bez jaj. Mam jeepa MY98 i zasadniczo subaru do dzisiaj chyba ustępuje mu wyposażeniem... Podam dwa przykłady - pamięć lusterek i uchylna szyba w tylnej klapie. Poza tym, patrząc np. na legacy spec.b i GT, nie widzę jakichś szczególnych braków. Spec.b ma navi, a GT lepiej jeździ . Nawet DCCD w STI GD najpierw było seryjne w USA, potem w EU. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sherif Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 a auta jak auta- amerykańskie, biedne trochę jeśli chodzi o wyposażenie.. Do aut amerykańskich można mieć zastrzeżenia jeśli chodzi o paliwożerność, charakterystykę zawieszenia. Ale WYPOSAŻENIE? Bez jaj. Mam jeepa MY98 i zasadniczo subaru do dzisiaj chyba ustępuje mu wyposażeniem... Podam dwa przykłady - pamięć lusterek i uchylna szyba w tylnej klapie. Poza tym, patrząc np. na legacy spec.b i GT, nie widzę jakichś szczególnych braków. Spec.b ma navi, a GT lepiej jeździ . Nawet DCCD w STI GD najpierw było seryjne w USA, potem w EU. Tak, ale jak porównasz podstawowe wersje np LG i OBK to USDM są deko słabiej wyposażone (np kilma manual nawet nie dostępna w EUDM)i nie mają wielu opcji (jak keyless w pewnych rocznikach) Link to comment Share on other sites More sharing options...
house_1 Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 Ale to tylko świadczy o większej rozpiętości cennika, a nie o słabszym wyposażeniu. Najtańsze wersje są ogolone, a najbogatsze są takie samie lub lepiej wyposażone niż w EU. A do tego ceny w salonach są "nieco" inne. Za kwotę potrzebną na "super-wyposażone" Legacy 2,0 w europie, kupisz w stanach H6 3,6 w full wypasie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Hood Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 Za kwotę potrzebną na "super-wyposażone" Legacy 2,0 w europie, kupisz w stanach H6 3,6 w full wypasie. w UE akcyza na samochody o pojemności 2.0 + jest okropnie wysoka Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 Za kwotę potrzebną na "super-wyposażone" Legacy 2,0 w europie, kupisz w stanach H6 3,6 w full wypasie. w UE akcyza na samochody o pojemności 2.0 + jest okropnie wysoka porownaj cene Forka 2.0XT w US i w UE, wtedy pogadamy o akcyzach Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Hood Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 takie uroki życia w Europie życie w Ameryce to jak granie w simsy na kodach Link to comment Share on other sites More sharing options...
sherif Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 Ale to tylko świadczy o większej rozpiętości cennika, a nie o słabszym wyposażeniu. Najtańsze wersje są ogolone, a najbogatsze są takie samie lub lepiej wyposażone niż w EU. A do tego ceny w salonach są "nieco" inne. Za kwotę potrzebną na "super-wyposażone" Legacy 2,0 w europie, kupisz w stanach H6 3,6 w full wypasie. Nie zawsze, np xenony, nie wiem czy nawet obecnie sa w USDM, w poprzednim modelu nie dostepne, to samo keyless, nivo (wiem, ze w niektorych rocznikach nie byl dostepny) itd. Niektore nawet rolet z tylu nie mialy. Jakby tak poprzegladac dokladnie std wyposazenie i opcje IMO znalazlo by sie duzo roznic (na korzysc EUDM) Link to comment Share on other sites More sharing options...
TyrTyr Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 a jak z fabryka w USA? bo sam jestem ciekaw czy rzeczywiście samochody są produkowane w usa Coraz mniej ale samochody sa jeszcze tam produkowane. Znaczy w us. http://www.subaru-sia.com/ Do aut amerykańskich można mieć zastrzeżenia jeśli chodzi o paliwożerność, charakterystykę zawieszenia. Ale WYPOSAŻENIE? Ale to tak statystycznie? Czy srednia? Oczywiscie jak sie porowna F150 i Pande, to Europa lepsza Link to comment Share on other sites More sharing options...
car1961 Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 nie wspominając o Imprezach z napędem na przód ciekawi mnie jaki był target tego samochodu Belgowie są oszczedni i nie mają sniegu Link to comment Share on other sites More sharing options...
TyrTyr Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 nie wspominając o Imprezach z napędem na przód ciekawi mnie jaki był target tego samochodu Belgowie są oszczedni i nie mają sniegu Kudy tam skapym Belgom do Polaka z gestem Link to comment Share on other sites More sharing options...
house_1 Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Jakby tak poprzegladac dokladnie std wyposazenie i opcje IMO znalazlo by sie duzo roznic (na korzysc EUDM) Jak wspomniałem,dopatrzyłem się raczej różnic na plus dla Ameryki (DCCD + HID-y w 2004 roku). Co do xenonów - porównując GT 2005 (H7) i H6 2008 (Xenon) nie widzę takiej przepaści. Owszem, xenony są wygodniejsze bo samopoziomują się i lepiej świecą na długich (bi-ksenon + zwykła żarówka). Na krótkich xenony są tylko nieco lepsze niż zwykłe lampy. Legacy GT też ma pewne przewagi w wyposażeniu nad równorocznym spec.b - CZYTELNE w dzień wyświetlacze, sprzęt audio który gra znacznie lepiej niż EU, twardsze sprężyny (choć amortyzatory bardziej miękkie niż sławny bilstein), światła dzienne. Outback amerykański istotnie może nie mieć nivo i buja się okrutnie. Ale ilu użytkowników EU-speców nie potępia w czambuł tego wynalazku (przypomnę w subaru nazywa się to sls) gdy przychodzi do wymiany tylnych amortyzatorów? Po prostu są niuanse w wyposażeniu, ale nie można generalizować. W każdym z modeli różnice są inne. Ja niestety tak jakoś jestem powykrzywiany, że mam jeepa (miałem dużo wątpliwości, czy to dobry pomysł - teraz wiem że był bardzo dobry), amerykańskie sti (przypadek, jestem bardzo zadowolony) i amerykańskie GT w domu (najlepszy samochód seryjny jaki kiedykolwiek miałem). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Hood Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Belgowie są oszczedni i nie mają sniegu 2 lata temu bylem w Antwerpii, byla zima stulecia, a oni nawet drog nie odsniezali. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sherif Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Jakby tak poprzegladac dokladnie std wyposazenie i opcje IMO znalazlo by sie duzo roznic (na korzysc EUDM) Jak wspomniałem,dopatrzyłem się raczej różnic na plus dla Ameryki (DCCD + HID-y w 2004 roku). Co do xenonów - porównując GT 2005 (H7) i H6 2008 (Xenon) nie widzę takiej przepaści. Owszem, xenony są wygodniejsze bo samopoziomują się i lepiej świecą na długich (bi-ksenon + zwykła żarówka). Na krótkich xenony są tylko nieco lepsze niż zwykłe lampy. Legacy GT też ma pewne przewagi w wyposażeniu nad równorocznym spec.b - CZYTELNE w dzień wyświetlacze, sprzęt audio który gra znacznie lepiej niż EU, twardsze sprężyny (choć amortyzatory bardziej miękkie niż sławny bilstein), światła dzienne. Outback amerykański istotnie może nie mieć nivo i buja się okrutnie. Ale ilu użytkowników EU-speców nie potępia w czambuł tego wynalazku (przypomnę w subaru nazywa się to sls) gdy przychodzi do wymiany tylnych amortyzatorów? Po prostu są niuanse w wyposażeniu, ale nie można generalizować. W każdym z modeli różnice są inne. Ja niestety tak jakoś jestem powykrzywiany, że mam jeepa (miałem dużo wątpliwości, czy to dobry pomysł - teraz wiem że był bardzo dobry), amerykańskie sti (przypadek, jestem bardzo zadowolony) i amerykańskie GT w domu (najlepszy samochód seryjny jaki kiedykolwiek miałem). Zgadza się, że zależy co porównujesz, jak porównywałem poprzednią generację, bo takiego auta szukałem i to dwa razy i przy tych rocznikach w Obk lepsze wysposażenie mają EUDM. Wiem, że OBK/LGC miał dobre światła, ale porównywać xenów z H7 raczej nie wypada. 5 lat jeżdziłem na H7 (i to dobrych) teraz po zmianie auta mam xenony i jest mega różnica. Nivo świetna sprawa, jestem zadowolony (chyba głównie właściciele Forków narzekają), w EUDM było to w std od MY04 w US chyba dużo później. Podobnie z dwumasą - ale to chyba akurat zły przykład wyposażenia :). Keyless też dopiero wszedł w nowym modelu w USDM, podczas gdy EUDM miały już w poprzedniej generacji. Dzienne fajna sprawa, ale tak zrobione AFAIR nie jest legalne w EU. Sprzęt audiu w OBK to obu wersjach grał nędznie. Jeep i Subaru (i to STI oraz GT) - dziwne połączenie skrajności , miałem podobnie w poprzedniej robocie, GC firmowy i mój Obk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now