Jump to content

BLITZ EBC - HELP ! :)


vagin
 Share

Recommended Posts

Siemaneczko, mianowicie posiadam takie wspaniałe urządzenie jak BLITZ DUAL SBC SPEC S - elektroniczny boost controller, lecz nie mogę rozkminić jak tego się używa, reguluje ciśnienie itp itd... znalazłem manuala lecz nie bardzo rozumiem o co tam chodzi :D bardzo zależy mi na tym gdyż po 1 jest to bardzo fajny i przydatny mod a po 2 ładuje mi teraz w peeku 1,56 bara co nie jest dobre dla mojego sprzęgła (bo zaczyna już uślizgiwać) a tym bardziej na dłuższą metę dla silnika :D pozdro i z góry dzięki za przydatne informacje ( i prosiłbym o wypowiedzi użytkowników tego sprzętu lub kogokolwiek kto ma o tym pojęcie a nie spamerów ;) )

post-14674-0-19623000-1384687987_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

bardzo zależy mi na tym gdyż po 1 jest to bardzo fajny i przydatny mod

Tu pewnie wielu miałoby odmienne zdanie. ;) I bardzo słusznie,to żaden mod tylko proszenie się o kłopoty.

ładuje mi teraz w peeku 1,56 bara co nie jest dobre dla mojego sprzęgła (bo zaczyna już uślizgiwać) a tym bardziej na dłuższą metę dla silnika

To,że obetniesz doładowanie, nie uratuje już sprzęgła. ;)

Pytanie dlaczego masz przeładowania?Samo ograniczenie doładowania nie załatwi sprawy bezpieczeństwa silnika.

Tak sobie zaspamowałem. :P

Link to comment
Share on other sites

@@vagin, podjedź z tym do kogoś kto ma pojęcie jak to ustawić i tyle :D

to "pudełko" reguluje tylko ciśnienie doładowania, z resztą musi poradzić sobie seryjny ECU ... więc musisz to ustawić tak, żeby w razie potrzeby nie zabrakło paliwa ...dlatego nie ustawia się tego od tak, na oko, na słuch, ani przez internet nikt Ci nie wytłumaczy ... jedź do jakiegoś dobrego nie-ASO i tyle ;-)

 

aha .. oczywiście lepiej zrobić remap ... ale zrobisz jak chcesz :P

Link to comment
Share on other sites

większość już dziś rozgryzłem, teraz ładuje ile mu ustawie :) co do remapu to nie ma specjalnej potrzeby gdyż nie będę dużo więcej ładował niż seria, co do braku paliwa to się zgadzam gdyż przy takim doladowaniu egt sie robi za wysokie i może potopić kilka rzeczy (szczególnie tłoki) ;) ale nie będę latał przecież na 1,6 bara :o hehehe seryjnie jest ok 1,1 więc jak dam mu 0,2 mniej lub więcej to nic sie raczej nie stanie.... cybel co do sprzęgła to nic mu nie jest na niższym doładowaniu, co do proszenia się o kłopoty to nie boje się takich rzeczy :) najwyżej jeszcze raz rozłożę motor na częsci pierwsze, sama przyjemność :)))

Link to comment
Share on other sites

co do sprzęgła to nic mu nie jest na niższym doładowaniu,

Na razie. ;) Ale obym się mylił.

seryjnie jest ok 1,1 więc jak dam mu 0,2 mniej lub więcej to nic sie raczej nie stanie

Jeśli dasz mniej to nic,auto tylko lekko osłabnie.Jak dasz więcej,nawet o 0,1,to stać się może bardzo wiele.

Tylko dlaczego masz takie przeładowania?Zmieniałeś coś w aucie?

Link to comment
Share on other sites

przeładowań już nie ma, regulacja nie działała i przeładowywał bo spadł dolny przewód podciśnieniowy z solenoidu tego regulującego ciśnienie ale już to zrobiłem na trytkę żeby więcej nie spadał :D ahhh świat był by straszny bez tych trytek :D

Link to comment
Share on other sites

...a ja poraz N-ty proszę - Pozwólmy ludziom wybuchać sobie silniki :)

 

osobiście przestałem się już merytorycznie udzielac w takich tematach , ot czasem sobie tylko spamnę. Pikuj ile wlezie :) Znam jeden przypadek w STI06 (zakuty mocny projekt, z niestety zakutym łbem jako właścicielem) , jak na EBC wszystko [moderator czuwa]ło dopiero na 2,1 bara :biglol: :biglol:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...