kulczyk Posted November 14, 2013 Posted November 14, 2013 Cześć. Mam spory problem ze swoim wrx'em, mianowicie auto strasznie zaczeło szarpać z butem w podlodze w zakresie od 3 do około 5 tyś obrotów, po minięciu tych obrotów wszystko wraca do normy i autko idzie bez przerywania do odcinki. zresetowałem kompa zrobiłem z 300-400km i postanowiłem zerknąć na Learning View i oto co zobaczyłem ( nie bardzo wiem jak to odczytac )
dzudok Posted November 15, 2013 Posted November 15, 2013 badz dobrej mysli jest na forum paru odczytywaczy.......
kulczyk Posted November 15, 2013 Author Posted November 15, 2013 Mam nadzieje, że uporam sie z tym szybko bo chciałbym pojezdzic na adrenalinie dodam tylko ze brak Check engine.
Q-Junior Posted November 17, 2013 Posted November 17, 2013 miałem taki problem i się skończyło na wymianie przewodów wysokiego napięcia, a podobne objawy są też przy zużytej cewce zapłonowej...
kulczyk Posted November 17, 2013 Author Posted November 17, 2013 Z tym ze auto na biegu jalowym ladnie wkręca sie do czerwonego pola, tak samo podczas jazdy jesli bede chcial ostro przyspieszyc i przypilnuje zeby boost nie doszedl do maximum to idzie wtedy do konca bez przerywania. Wiec powiem tak auto chodzi idealnie jesli doladowanie nie przekroczy 0,6 bara. Potem jesli minie ta granica okolo 5 tys obrotow moge depnac do konca. zaladuje 0,9 bar i tez jest dobrze, takze problem. wystepuje tylko do okolo tych obrotow i max. doladowaniu. Ale sie rozpisalem, mam nadzieje ze w miare do zrozumienia
mavvverick Posted November 18, 2013 Posted November 18, 2013 sprawdź czy nie wali Ci w komorze silnika spalinami - mnie się to samo pojawiło na jastrzębiu w ten weekend - uszczelka pod up-pipem najprawdopodobniej mi przepuszcza spaliny i turbo się nie kręci jak powinno.
kulczyk Posted November 18, 2013 Author Posted November 18, 2013 Sprawdze w takim razie ale na 99% nic nie czuc. Auto zachowuje sie jakby je cos trzymalo turbo slychac ze dmucha ale auto cos blokuje przed przyspieszeniem, i nie jest to slizgajace sie sprzeglo ;p
kubasti Posted November 18, 2013 Posted November 18, 2013 miałem taki problem i się skończyło na wymianie przewodów wysokiego napięcia, a podobne objawy są też przy zużytej cewce zapłonowej... przy cewce wywaliło by chyba check engine ????
kulczyk Posted November 19, 2013 Author Posted November 19, 2013 Dodatkowa informacja, przy aucie jeszcze nic nie robione a dzis ladnie przyspiesza bez przerywania jakby nigdy nic, czyli wychodzi na to ze cos sie przywiesza albo cos w tym stylu. Jakies pomysly?
antikos Posted November 21, 2013 Posted November 21, 2013 a sprawdzałeś czujnik temperatury ?? sprawdź dla świętego spokoju, ja miałem odentyczne objawy przy czujniku
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.