kulczyk Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Cześć. Mam spory problem ze swoim wrx'em, mianowicie auto strasznie zaczeło szarpać z butem w podlodze w zakresie od 3 do około 5 tyś obrotów, po minięciu tych obrotów wszystko wraca do normy i autko idzie bez przerywania do odcinki. zresetowałem kompa zrobiłem z 300-400km i postanowiłem zerknąć na Learning View i oto co zobaczyłem ( nie bardzo wiem jak to odczytac ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzudok Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 badz dobrej mysli jest na forum paru odczytywaczy....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulczyk Opublikowano 15 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Mam nadzieje, że uporam sie z tym szybko bo chciałbym pojezdzic na adrenalinie dodam tylko ze brak Check engine. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Q-Junior Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 miałem taki problem i się skończyło na wymianie przewodów wysokiego napięcia, a podobne objawy są też przy zużytej cewce zapłonowej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulczyk Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Z tym ze auto na biegu jalowym ladnie wkręca sie do czerwonego pola, tak samo podczas jazdy jesli bede chcial ostro przyspieszyc i przypilnuje zeby boost nie doszedl do maximum to idzie wtedy do konca bez przerywania. Wiec powiem tak auto chodzi idealnie jesli doladowanie nie przekroczy 0,6 bara. Potem jesli minie ta granica okolo 5 tys obrotow moge depnac do konca. zaladuje 0,9 bar i tez jest dobrze, takze problem. wystepuje tylko do okolo tych obrotow i max. doladowaniu. Ale sie rozpisalem, mam nadzieje ze w miare do zrozumienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mavvverick Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 sprawdź czy nie wali Ci w komorze silnika spalinami - mnie się to samo pojawiło na jastrzębiu w ten weekend - uszczelka pod up-pipem najprawdopodobniej mi przepuszcza spaliny i turbo się nie kręci jak powinno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulczyk Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Sprawdze w takim razie ale na 99% nic nie czuc. Auto zachowuje sie jakby je cos trzymalo turbo slychac ze dmucha ale auto cos blokuje przed przyspieszeniem, i nie jest to slizgajace sie sprzeglo ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasti Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 miałem taki problem i się skończyło na wymianie przewodów wysokiego napięcia, a podobne objawy są też przy zużytej cewce zapłonowej... przy cewce wywaliło by chyba check engine ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulczyk Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Dodatkowa informacja, przy aucie jeszcze nic nie robione a dzis ladnie przyspiesza bez przerywania jakby nigdy nic, czyli wychodzi na to ze cos sie przywiesza albo cos w tym stylu. Jakies pomysly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasti Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 naprawił sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 a sprawdzałeś czujnik temperatury ?? sprawdź dla świętego spokoju, ja miałem odentyczne objawy przy czujniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się