Jump to content

prowadzenie subaru


chudyjurek
 Share

Recommended Posts

Mam pytanie, subaru outback 2007 po kompletnym pzeglądzie w subaru dziwnie się prowadzi. Może te auto tak jeździ, nie wiem. Stąd moje pytanie. W czasie jazdy, mam wrażenie jak wpadam w koleiny na polskim asfalcie przy prędkości ok 100km/h auto delikatnie zarzuca, tak jakby spadł z krawężnika i dalej wpada na swój tor i ok. Wydaje mi się że przy napędzie 4x4 nie powinno się tak dziać. Boję się o zimę. Czy po prostu tak ma być?

Link to comment
Share on other sites

tak jakby spadł z krawężnika i dalej wpada na swój tor i ok. Wydaje mi się że przy napędzie 4x4 nie powinno się tak dziać. Boję się o zimę. Czy po prostu tak ma być?

Jak koleiny tak głębokie jak wysokość krawężnika, to nawet kamaz się nie będzie dobrze prowadził :P

Link to comment
Share on other sites

ok, mam porównanie do innych aut ktorymi jeździłem tą trasą i było zupełnie normalniei na tym odcinku "szosy". Były to auta mazda 323f, forf mondeo.

Może tu kolega ma rację z tym rozstawem osi. Aczkolwiek w nowym mondeo jest podobny. Może chodzi o inne czynniki.

 

ok, mam porównanie do innych aut ktorymi jeździłem tą trasą i było zupełnie normalniei na tym odcinku "szosy". Były to auta mazda 323f, forf mondeo.

Może tu kolega ma rację z tym rozstawem osi. Aczkolwiek w nowym mondeo jest podobny. Może chodzi o inne czynniki.

Link to comment
Share on other sites

Dziś zrobilem przegląd zawieszenia wszystko ok. diagnosta powiedział układ jezdny jak nowy (hamowanie, amortyzatory,łaczniki stabilizatora itd). Nie wiem. Musi coś być nie halo ponieważ jadąc z kuplem maiał takie samo odczucie. A może są takie elementy zużyte ktore nie stukają i pukają a w diagnostyce też nie wychodz?

Link to comment
Share on other sites

ok, mam porównanie do innych aut ktorymi jeździłem tą trasą i było zupełnie normalniei na tym odcinku "szosy". Były to auta mazda 323f, forf mondeo.
Kolego ja też miałem mondeo, felga 205/R16 i nic się nie działo, a Foresterem 225/R17 jeżdżąc po tych samych trasach ściąga w koleinie. W większości samochodów jak zmieniasz felgi na większe, tym samym oponę na szerszą, to efekt uzyskasz taki sam, to jest norma. Edited by Zarak
Link to comment
Share on other sites

Czy na letnich czy zimowych to samo odczucie na wertepach zarzuca tył auta. Znalazłem link na forum, jeden kolega miał podobny problem co się okazał wysypał mu się amortyzator w nowym outbacku przy 11.000km. Ja w zeszłym tyg. sprawdzałem zawieszenie i jest ok. A może to takie pierduły jak gumy na stabilizatorach?

Link to comment
Share on other sites

a może po prostu subaru lepiej oddaje co się dzieje z autem a nie buja jak łódką ;) ?? jak masz geometrię ok, amory ok, łączniki, heble i ogólnie wszystko ok to sprawdź jeszcze wyważenie kół.

Co do rozmiarów opon i kół to ja czuję mega różnicę między 205/50/16 które mam obecnie na zimę, a 215/45/17 na lato. Przestała być taka taczka - o ile WRX'a można nazwać nie-taczką i znacznie lepiej prowadzi się po koleinach - lepiej znaczy nie myszkuje tak.

 

A moim zdaniem dopadnij kogoś z identycznym autem i się przejedź jego i vice versa ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...