Kramar Posted November 13, 2013 Share Posted November 13, 2013 Czy ktoś stosował czy macie wiedze czy warto montować żeby usztywnić budę? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaco46VR Posted November 13, 2013 Share Posted November 13, 2013 przylacze sie do tematu tez jestem ciekaw bo zastanawiam sie nad ta rozporka:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted November 13, 2013 Share Posted November 13, 2013 przy seryjnym zawieszeniu, kasa wywalona w błotko, bo nie tu leży problem Link to comment Share on other sites More sharing options...
WueM Posted November 13, 2013 Share Posted November 13, 2013 Ja u Siebie w ssaku miałem...Może to efekt placebo..Ale lubiłem czuć różnicę...Choć czy faktycznie jakaś byłą? Tyle, ze do kompletu była górna przednia...i NIE seryjne zawieszenie Myśle, ze jeśli masz luźną gotówkę to możesz się pokusić...na pewno nie zaszkodzi ją mieć Link to comment Share on other sites More sharing options...
mzy Posted November 14, 2013 Share Posted November 14, 2013 Jeśli planujesz wrzucać płytę pod silnik/skrzynię, to możesz mieć więcej roboty z ogarnięciem upchnięcia tego wszystkiego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted November 14, 2013 Share Posted November 14, 2013 Malo miejsca bedzie przy plycie i trzeba uwazac przy jezdzie, bo znam takich co podczas dawania do pieca na szutrze urwali ustrojstwo i polowe nastepnych szpei Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kramar Posted November 14, 2013 Author Share Posted November 14, 2013 Zawias nie seria KYB AGX i Eibach prokit, dziś będzie (-: Górna już jest dzięki koledze 'simeone" płyta tęż będzie bo plastik jakoś do mnie nie przemawia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted November 14, 2013 Share Posted November 14, 2013 Jak jest twardy zawias + poliuretany to gdzieś musi puścić prędzej czy później więc tak naprawdę w temacie usztywnień największy sens ma klatka, bez klatki nawet tysiące rozpórek nie rozwiążą problemu bo jak usztywnią z jednej strony to zacznie pracować z drugiej i tak bez końca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted November 14, 2013 Share Posted November 14, 2013 u mnie w GC8 jest taka rozpóreczka, nie wiem czy coś daje, ale płytę aluminiową pod silnik dało się spokojnie zamontować. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kramar Posted November 14, 2013 Author Share Posted November 14, 2013 Zdradzisz do czego jest przykręcona, dziś dumałem nad tym przy montażu zawiechy i hebli ale jakoś nie do końca jasne to jest... płyte robiłeś czy kupowałeś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted November 14, 2013 Share Posted November 14, 2013 nie zdradze do czego jest przykrecona, bo nie wiem. zakładam, że są jakieś fabryczne punkty montażowe, poszukaj w necie, na pewno znajdziesz. płyta kupiona ale robiona standardowo do GC8. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzegorzp Posted November 15, 2013 Share Posted November 15, 2013 Zdradzisz do czego jest przykręcona, dziś dumałem nad tym przy montażu zawiechy i hebli ale jakoś nie do końca jasne to jest... Do mocowania płyty aluminiowej czy "kevlarowej" trzeba wykorzystać te same otwory gdzie była przykręcona orginalna plastikowa osłona. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now