Jump to content

Kute korbowody


ferdek

Recommended Posts

Posted

zależy dużo od charakterystyki mapy, jeżeli robisz to na większym turbo, które nie osiąga bardzo wysokiego i skokowego przyrostu mom. obr , niżej jak 3rkpm - to do 400KM seryjne korby są ok

 

przeczytałem temat jeszcze raz i trochę się "zaskoczyłem" - zasugerowałem się korbowodami w temacie wątku. W opisie doczytalem ze chodzi o tłoki. Korbowody jak wyżej, z tłokami to już inaczej... Ferduś to o co właściwie chodzi - tłoki, czy korby?

 

 

Bo jak chodzi o tłoki, to tez nie jest to takie oczywiste, ale poczekamy jak się zdecydujesz :)

Posted

Piotrek ,już mam taki mętlik w głowie ,że myle korby z tłokami :biglol:

Chodzi mi o korby ,bo tłoki to chyba do upalnia zawsze lepsze kute.

Wracając do korb ,turbo MD321/321T ,kolektor GT ,wtryski 850 ,ostre wałki ,FMIC Perriin ,na tym było 430KM ,ale chce to zamienić na jakiś wydajniejszy TMIC i zmniejszyć na 380KM max i zrobić wczesniejszy dół ,teraz był przy 4250 ,525Nm.

Generalnie mam cały silnik do roboty ,bo kupiłem z pukającą panewką ,po rozbiórce okazało się ,że tłoki to już ostatni wymiar i mam myślenice jak to poskładać żeby nie władować nie potrzebnie pierdylion złotówek.

Posted

tzn.muszę je kupić ,bo były kute ,ale jedną kurbę panewka trochę podgryzła.

 

to jak juz pytam ,to jeszcze powiedz mi jaki wał kupić ?

Posted

Tych azotowanych ponoć juz nie ma ,teraz są wzmacniane indukcyjnie w całości ,a nie tylko powierzchniowo . Pewnie taki kupie ,bo to nie wielka różnica w cenie od OEM.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...