Jump to content

Kute korbowody


ferdek

Recommended Posts

zależy dużo od charakterystyki mapy, jeżeli robisz to na większym turbo, które nie osiąga bardzo wysokiego i skokowego przyrostu mom. obr , niżej jak 3rkpm - to do 400KM seryjne korby są ok

 

przeczytałem temat jeszcze raz i trochę się "zaskoczyłem" - zasugerowałem się korbowodami w temacie wątku. W opisie doczytalem ze chodzi o tłoki. Korbowody jak wyżej, z tłokami to już inaczej... Ferduś to o co właściwie chodzi - tłoki, czy korby?

 

 

Bo jak chodzi o tłoki, to tez nie jest to takie oczywiste, ale poczekamy jak się zdecydujesz :)

Edited by carlos-wrx
Link to comment
Share on other sites

Piotrek ,już mam taki mętlik w głowie ,że myle korby z tłokami :biglol:

Chodzi mi o korby ,bo tłoki to chyba do upalnia zawsze lepsze kute.

Wracając do korb ,turbo MD321/321T ,kolektor GT ,wtryski 850 ,ostre wałki ,FMIC Perriin ,na tym było 430KM ,ale chce to zamienić na jakiś wydajniejszy TMIC i zmniejszyć na 380KM max i zrobić wczesniejszy dół ,teraz był przy 4250 ,525Nm.

Generalnie mam cały silnik do roboty ,bo kupiłem z pukającą panewką ,po rozbiórce okazało się ,że tłoki to już ostatni wymiar i mam myślenice jak to poskładać żeby nie władować nie potrzebnie pierdylion złotówek.

Link to comment
Share on other sites

Tych azotowanych ponoć juz nie ma ,teraz są wzmacniane indukcyjnie w całości ,a nie tylko powierzchniowo . Pewnie taki kupie ,bo to nie wielka różnica w cenie od OEM.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...