ajwar Posted November 13, 2013 Share Posted November 13, 2013 (edited) Cześć Wam wszystkim szanownym Forumowiczom! Od kilku tyg dało się słyszeć dziwne objawy przy skręconych kołach prawo/lewo przy prędkościach parkingowych. Ten objaw to jakby szarpanie, bez stuków. Potem zauważyłem, że to nie występuje jak silnik zimny, auto po dłużyszym postoju. Nie znam się na tym kompletnie, ale po przewertowaniu wielu forumowych wątków pewien prawie jestem, że to wiskoza w przednim dyfrze. I tu proszę o sprostowanie moich przypuszczeń, lub ich potwierdzenie. Potrzebna jest też rada gdzie, jak i za ile to naprawić. Czy można wymienić samo sprzęgło wiskotyczne, czy cały dyfer czy raczej trzeba całą skrzynię? Mechanik dziś podniósł przód, nie dało się obrócić ani prawego ani lewego koła - powiedział, że napęd jest spięty i "aż się wał rusza razem z przednim kołem". Spód auta jest suchy, poziom oleju w skrzyni jest max. Trochę się boję jeździć, chociaż od usłyszenia pierwszy raz tych objawów zrobiłem już z 5kkm. Czy to przęgło jest w środku w skrzyni w tym modelu? Gdzie znaleźć jakiś schemat? Proszę o radę. Edited November 13, 2013 by ajwar Link to comment Share on other sites More sharing options...
RadziejS Posted November 13, 2013 Share Posted November 13, 2013 Potwierdzam, wiskoza, miałem identycznie. Używka/regeneracja 600 zł, nowa ok. 2000. Wymiana z olejem ok. 400. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajwar Posted November 13, 2013 Author Share Posted November 13, 2013 Dzięki za szybki odzew. Czyli używka 600 do tego robota 400, więc w 1000 udało się zamknąć...? Ale podpowiedz, bo nie wiem gdzie tego szukać, nawet nie wiem co wyszukiwarkę wpisać, ani jak ta część wygląda Link to comment Share on other sites More sharing options...