GiGuS Posted November 12, 2013 Share Posted November 12, 2013 Witam mam pytanie ma ktos rozrysowane lub ma zalozony boos controler w swoim subaru? chodzi mi o zwykly reczny ... z gory dzieki za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted November 12, 2013 Share Posted November 12, 2013 Poważnie chcesz założyć to ustrojstwo?Jakieś konkretne powody? Znasz zagrożenia dla silnika? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiGuS Posted November 12, 2013 Author Share Posted November 12, 2013 chcialem na zime ja troche uspokoic bez remapowania ... a co myslisz ze nie warto ? regulowal bym to rozsadnie ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted November 12, 2013 Share Posted November 12, 2013 Podloz sobie cegle pod pedal gazu na uspokojenie I jakis booze controller Cokolwiek by to mialo znaczyc - byle booze byl Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojnakrzys Posted November 19, 2013 Share Posted November 19, 2013 Następnym razem załóż temat pt. "Manualna zmiana ciśnienia doładowania" i jako przykład podaj "Ręczny Boost Controler", może ktoś powie wtedy coś sensownego a nie tylko marudzenie... Tutaj masz filmik, jak się instaluje ręczny boost controler w subarce: Żeby nie było, znalazłem też coś w wersji elektronicznej: ozdrówka A tu w ogóle aftermarket solenoid, do wyższych ciśnień? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted November 19, 2013 Share Posted November 19, 2013 chcialem na zime ja troche uspokoic bez remapowania ... a co myslisz ze nie warto ? regulowal bym to rozsadnie ... Rozsądek to wskazuje na dokonanie remapu,bo może nie przetrzymać silnik zimy?! @@wojnakrzys to wyjaśnij jeszcze jakie zalety i wady tych rozwiązań.Bez marudzenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojnakrzys Posted November 19, 2013 Share Posted November 19, 2013 Domyślam się że jak silnik jest strojony na takim ciśnieniu to na takim jeździć powinien, bo będzie za uboga lub za bogata mieszanka gdy zmienimy ciśnienie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zofx Posted November 19, 2013 Share Posted November 19, 2013 restryktor sobie wyjmij i bedziesz Pan miał 0,6 bara - raczej zdrowo nie będzie ale po co kupowac jakis badziew jak mozna za friko ? :-) jezdzilem tak ze 3 miesiące bo kupilem kiedys GTka bez restryktora ( mądry mechanik silnik przekładał ) i nic sie z motorem nie stało, jedynie mial ze 60% mocy w razie czego tu masz kradzione z forumfoto gdzie go znalezc ( siedzi w wężyku wskazanym na fotce ) wymacaj paluchami i powinien tam siedziec :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
aki001 Posted November 20, 2013 Share Posted November 20, 2013 ...a dlaczego ma być niezdrowo? Przecież w mapie jest miejsce na full load i nawet 50% boostu, więc ECU sobie poradzi z dawkowaniem. BTW. też uważam, że najlepszy regulator to własna stopa - sam mam SI drive i za cholerę nie mogę zrozumieć do czego mają służyć tryby I albo S - ot marketingowy bulls#it... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kulczyk Posted November 20, 2013 Share Posted November 20, 2013 A jak wyglada sprawa kiedy wypnie sie wtyczke od solenoidu do czasu znalezienia nowego i boost utrzymuje sie na poziomie max do 0,5 bara? Chyba nic nie powinno sie stac? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.