GiGuS Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Witam mam pytanie ma ktos rozrysowane lub ma zalozony boos controler w swoim subaru? chodzi mi o zwykly reczny ... z gory dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Poważnie chcesz założyć to ustrojstwo?Jakieś konkretne powody? Znasz zagrożenia dla silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiGuS Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 chcialem na zime ja troche uspokoic bez remapowania ... a co myslisz ze nie warto ? regulowal bym to rozsadnie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Podloz sobie cegle pod pedal gazu na uspokojenie I jakis booze controller Cokolwiek by to mialo znaczyc - byle booze byl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Następnym razem załóż temat pt. "Manualna zmiana ciśnienia doładowania" i jako przykład podaj "Ręczny Boost Controler", może ktoś powie wtedy coś sensownego a nie tylko marudzenie... Tutaj masz filmik, jak się instaluje ręczny boost controler w subarce: Żeby nie było, znalazłem też coś w wersji elektronicznej: ozdrówka A tu w ogóle aftermarket solenoid, do wyższych ciśnień? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 chcialem na zime ja troche uspokoic bez remapowania ... a co myslisz ze nie warto ? regulowal bym to rozsadnie ... Rozsądek to wskazuje na dokonanie remapu,bo może nie przetrzymać silnik zimy?! @@wojnakrzys to wyjaśnij jeszcze jakie zalety i wady tych rozwiązań.Bez marudzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Domyślam się że jak silnik jest strojony na takim ciśnieniu to na takim jeździć powinien, bo będzie za uboga lub za bogata mieszanka gdy zmienimy ciśnienie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 (edytowane) restryktor sobie wyjmij i bedziesz Pan miał 0,6 bara - raczej zdrowo nie będzie ale po co kupowac jakis badziew jak mozna za friko ? :-) jezdzilem tak ze 3 miesiące bo kupilem kiedys GTka bez restryktora ( mądry mechanik silnik przekładał ) i nic sie z motorem nie stało, jedynie mial ze 60% mocy w razie czego tu masz kradzione z forumfoto gdzie go znalezc ( siedzi w wężyku wskazanym na fotce ) wymacaj paluchami i powinien tam siedziec :-) Edytowane 19 Listopada 2013 przez zofx 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 ...a dlaczego ma być niezdrowo? Przecież w mapie jest miejsce na full load i nawet 50% boostu, więc ECU sobie poradzi z dawkowaniem. BTW. też uważam, że najlepszy regulator to własna stopa - sam mam SI drive i za cholerę nie mogę zrozumieć do czego mają służyć tryby I albo S - ot marketingowy bulls#it... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulczyk Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 A jak wyglada sprawa kiedy wypnie sie wtyczke od solenoidu do czasu znalezienia nowego i boost utrzymuje sie na poziomie max do 0,5 bara? Chyba nic nie powinno sie stac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się