Dzyndzel Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 (edytowane) teraz zalałem XFS 5W50 Przeciez XFS,XFD i XFE zostaly zastapione przez XF Longlife , i tych poprzednich juz nie mozna kupic,Przynajmniej u mnie Edytowane 13 Listopada 2013 przez Dzyndzel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vagin Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Z tego co się dowiedziałem drodzy koledzy, koleżanki. Na zimę 5W40, na lato 10W60 rozwiązanie podobno idealne, jest sens dalej dywagować? Dokładnie tak zalewam i jestem zadowolony. Czujnik ciśnienia oleju podpowiada że tak jest dobrze 10W60??? Ale chyba do mocnego używania... Bo raczej nie do cywila? Ostatnio widziałem wykres rozkładu ciśnienia oleju Motul Le Mans 20W60, ale właśnie w ciągu 24h wyścigu... Tam się przydaje. No coż, ja używam STI zgodnie z jego przeznaczeniem . 5W40 na lato podczas upalania ma za małą lepkość kto Ci to powiedział?? chyba w WRC jakbyś jeździł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 nowe CFS'y już są zepsute przez ekologie.... Mógłbyś rozwinąć tą myśl? Bo coś mnie chyba ominęło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraszana Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Ta je, dobre krewetki nie są złe. Poproszę o przepis jakiś 1. Kupić 2. Obsmażyć. . 1. Kupic 2. Obrać 3. Obsmazyc - jak obsmazysz bez obierania to bedziesz musiał zjeść z ta super smaczna skorupka - (wiem ze to nie dotyczy zaczetego tematu ale chciałem uratować kolegę aby sie nie udlawil) - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skarbnik Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 (edytowane) Z tego co się dowiedziałem drodzy koledzy, koleżanki. Na zimę 5W40, na lato 10W60 rozwiązanie podobno idealne, jest sens dalej dywagować? Dokładnie tak zalewam i jestem zadowolony. Czujnik ciśnienia oleju podpowiada że tak jest dobrze 10W60??? Ale chyba do mocnego używania... Bo raczej nie do cywila? Ostatnio widziałem wykres rozkładu ciśnienia oleju Motul Le Mans 20W60, ale właśnie w ciągu 24h wyścigu... Tam się przydaje. No coż, ja używam STI zgodnie z jego przeznaczeniem . 5W40 na lato podczas upalania ma za małą lepkość kto Ci to powiedział?? chyba w WRC jakbyś jeździł Czujnik ciśnienia oleju mi to mówi ale ja się nie znam i WRC nie jeżdżę więc ty rób po swojemu a ja zostanę przy moich przesądach Edytowane 13 Listopada 2013 przez Skarbnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Tu masz bardzo interesujacy watek do takich rozwazan http://www.forum.sub...rawdzac-poziom/ Na pewno jego lektura Ci wiele "wyjasni" Sam wlasciwie nie wiem, czy lepiej czytac od poczatku, od konca, od srodka, czy w ogole... Jak sie sam zorientujesz - ile ludzi, tyle opinii. Balbym sie w kazdym razie rozpoczynac kolejna dyskusje na temat - jaka lepkosc, czy tez w ogole jaki olej... jedno pytanie, 500 storn odpowiedzi... nic tylko pytać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 teraz zalałem XFS 5W50 Przeciez XFS,XFD i XFE zostaly zastapione przez XF Longlife , i tych poprzednich juz nie mozna kupic,Przynajmniej u mnie Też tak usłyszałem od dystrybutora. Chyba że któryś z dealerów ma jeszcze w magazynie ostatnie bańki XFS-a.... Ja jeżdżę teraz na LL 5W50 (dawny XFS, ale teraz MID SAPS!) i mam mega pozytywne wrażenia. Cicha praca silnika, nie wzrosło spalanie w porównaniu do 5W40 i nie czuje się żadnych zwiększonych oporów w silniku - zbiera się nadal znakomicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Tu masz bardzo interesujacy watek do takich rozwazan http://www.forum.sub...rawdzac-poziom/ Na pewno jego lektura Ci wiele "wyjasni" Sam wlasciwie nie wiem, czy lepiej czytac od poczatku, od konca, od srodka, czy w ogole... Jak sie sam zorientujesz - ile ludzi, tyle opinii. Balbym sie w kazdym razie rozpoczynac kolejna dyskusje na temat - jaka lepkosc, czy tez w ogole jaki olej... jedno pytanie, 500 storn odpowiedzi... nic tylko pytać @sorcerer rozumiem że Twój post, sądząc po Twoim podpisie (Inteligentny człowiek odzywa się tylko wówczas kiedy ma coś wartościowego do przekazania) jest pełnowartościowy i wszystko wnosi do tematu? Ja nie mam czasu na czytanie przekomarzań użytkowników który olej jaki ma skład chemiczny i czy zatruwa środowisko... Ten temat został specjalnie założony aby rozwikłać problem z doborem lepkości dokładnego modelu oleju w kilku stronach a nie w kilkuset... Reasumując - Lato 10W60 (z tym że nie do jazdy po bułki), Zima 5W40 (rzadszy olej zrobi dobrze silnikowi w zimie na mrozie ) A najlepiej to nie CFS tylko stary XFS bo ma lepszy skład siary i innych pierdół Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Lato 10W60, Zima 5W40 wiosna 5W50, jesień 5W30 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 zamykam - wątek olejowy już mamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi