Jump to content
tomekwnuk1

Bieg ( L ) automat xv

Recommended Posts

Coś "podobnego" do reduktora w manualu. Glówne zadanie to pomoc w hamowaniu silnikiem i skrzynią przy zjeździe z góry

 

Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzięki:) mam jeszcze takie pytanko bo istnieje taka opcje że podczas jazdy np. 100kh niechcący przełacze na ( L ) czy coś się stanie? czy poprostu zblokuje mi ten bieg?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak to "niechcacy"?

Taka opeacja moze skonczyc sie tragicznie.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie bo słyszałem że to jest blokada najniższego biegu a jest możliwość włączenia go przypadkiem

Edited by tomekwnuk1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obroty sie podnosza jak przy reduktorze. Jak nie bedzie bardzo szybko to nic sie nie stanie. Majac zalaczony tryb L, auto normalnie zmienia biegi. Jedzie sie jak na reduktorze w manualu.

 

Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie wiem myślę że skrzynia powinna byś tak zrobiona żeby wykluczyć taki błąd hehe:)

 

u mnie nie zmienia biegów tylko blokuje bieg

 

:)))) ????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jezdzilem z silnikiem 1.6 CVT i normalnie zmienialo. Hmmm

 

Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie wiem myślę że skrzynia powinna byś tak zrobiona żeby wykluczyć taki błąd hehe:)

 

u mnie nie zmienia biegów tylko blokuje bieg

 

:)))) ????

 

A w manualu nie daje sie "wepchnac jedynki" jadac 100km/h ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A nie można zerknać w instrukcje? Byłaby pewność, a nie przypuszczenia.

 

Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szkoda....

... probowales wlaczyc R jak RAKIETA? :);)

 

 

Ostatnio zrobila sie moda na wlaczanie na "P" przyciskiem.

Jak ktos lubi trzymac reke na "lewarku" to moze sie przytrafic.

W salonie BMW przed jazda probna zapytalem pana " a co sie stanie jak nacisne w czasie jazdy?" pan nie wiedzial ale prosil by nie testowac.

 

To juz wiesz co i jak z tym "L" ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W instrukcji jest u mnie napisane że: ( stosowany do hamowania silnikiem podczas jazdy w dół lub gdy jest potrzebne silne przyspieszenie lub podczas wspinaczki) nic nie ma o żadnych prędkościach ani żadnych ostrzeżeń??? Pozdrawiam:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to sprawa jasna.

 

Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

jednak przy 100kh da radę jechać na tym biegu i żadnej katastrofy nie było:) pozdro i dzięki za porady i rady...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...