Paweł951 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 (edytowane) Witam Mam pytanie czy niżej wymienione części są dostępne w Polsce? Nie mam filtra paliwa w komorze silnika tylko z tego co wiem przy pompie w zbiorniku. Large O-Ring p/n: 42025AE020 small filter O-Ring p/n: 42025AE030 Filter p/n: 42072AE000 (includes replacement metal cap) Jeśli nie, to usunę (wypruję ten papier) z pompy i zamontuję może nowy filtr w uchwycie przy zbiorniku spryskiwaczy tak jak w innych autach np. Forester I. Widziałem, że Rosjanie tak robią ( http://forums.drom.r...1339731-p5.html ). Auto ma 219kkm i z pewnością nikt tego filtra nie wymieniał. Co Wy na to? Edytowane 11 Listopada 2013 przez Paweł951 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 ja u siebie wymienilem w baku ale ta koncepcja z przecieciem przewodu paliwowego i umieszczeniem filtra w komorze silnika jest przednia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł951 Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 (edytowane) Mi również się podoba. Zastanawiam się tylko czy w OBK nie ma po drodze: zbiornik->nowe miejsce na filtr jakichś urządzeń, którym mogło by zaszkodzić niefiltrowane paliwo. Układ paliwowy jest dość skomplikowany (a przynajmniej tak wygląda), na schematach "service manual" mnóstwo rurek, jakiś pochłaniacz czy co tam jest pod autem z tyłu. To wszystko dostanie paliwo prosto ze zbiornika, a dopiero wtryski dostaną filtrowane. Z drugiej jednak strony pompa paliwa jest też precyzyjnym urządzeniem a dopiero ona zasila filtr. Może w wolnej chwili dobiorę się do swojego i zobaczę jak wygląda, choć mogę się domyślać jak... @luksp - gdzie kupiłeś swój nowy filtr? Edytowane 17 Listopada 2013 przez Paweł951 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hebz Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Filtr paliwa generalnie jest dostępny od ręki ew. na dzień nastepny lub za dwa dni w dziale serwis w każdym salonie Subaru ( dosyć drogi , bo nie wiem czemu sprzedawany razem z metalową obudową , która się nie zużywa przecież ). Nie widzę sensu przeróbki instalacji na inny filtr . Wymiana filtra może się odbyć w każdym średnio ogarnietym warsztacie a nawet samemu jak sie ma parę kluczy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom-k Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Pomysł na filtr zewnętrzny wcale nie jest jakimś wymysłem, bo takowy był w modelach na rynek US. Natomiast filtr wewnętrzny jest również dostępny w zamiennikach i nie jest drogi, jak na filtr i też jest sprzedawany razem z metalową osłoną. Trzeba tylko zwrócić uwagę czy są uszczelki, bo te trzeba bezwzględnie wymienić jak już się to demontuje. A jak się dobrać do pompy to jest taki filmik, tylko że zamiast filtra jest płaski dekielek a chodzi w nim o wymianę uszczelki pod nim, ale czynności te same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł951 Opublikowano 20 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Są zamienniki? To dobrze, poszukam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się