Jump to content

Mechanik w Krakowie ???


Sen123
 Share

Recommended Posts

Poszukuję dobrego mechanika w Krakowie, który ma pojęcie o naszych autach :) W najbliższym czasie szykuje mi się wymiana tarcz, lewy drązek kierowniczy i łącznik stabilizatora.... a z kasą lichutko, więc taki który by ze mnie nie zdarł skóry :)

A przy okazji gdzie mogę dostać w/w części za rozsądną cenę, dobrej jakości i jakiej firmy?

Link to comment
Share on other sites

Ja kupilem lacznik stabilizatora w JC za 70 i dziala ok, tarcze moze cos z EBC - pytaj uzytk. OGS-a o ceny, innych rzeczy nie wymienialem- jak ci sie sprawuje auto ile pali po miescie.

Ps. To ja z kumplem ogladalem to auto w ASO GOLEMO w momencie jak je kupowales, mi sie zajebiscie podobalo :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Graf, gdzie mogę dostać te części w Krakowie o których napisałeś, czy moze zostawić ten "problem" Gawinom? :roll: (Dzięki za namiary So What)

Poki jeżdziłem na Pb palił ok. 10 na mieście, ale to przy delikatnej nodze, na trasie nie byłem. Teraz na LPG... 11 l na trasie z klimą, bez klimy 10. Po mieście ok. 13-14

No zobacz jaki ten świat mały :) a dlaczego odpuściliście (całe szczęście :twisted: ) jeżeli można wiedzieć?

Link to comment
Share on other sites

Możesz częsci Gawinom zostawić, ale prawdopodobnie taniej wyjdzie Cię zatroszczyć się o nie samemu, o ile masz możliwość uzyskania atrakcyjnych rabatów w hurtowniach.

Link to comment
Share on other sites

ale prawdopodobnie taniej wyjdzie Cię zatroszczyć się o nie samemu, o ile masz możliwość uzyskania atrakcyjnych rabatów w hurtowniach

Aflinta, mógłbyś mi podać jakieś namiary na konkretne hurtownie (telef, adres)...wiem że jest Panorama, ale tego cholerstwa jest chyba na pięć stron :) Może jak kupię coś w większej ilości załapię się na jakiś rabacik :)

Link to comment
Share on other sites

Graf, gdzie mogę dostać te części w Krakowie o których napisałeś, czy moze zostawić ten "problem" Gawinom? :roll: (Dzięki za namiary So What)

Poki jeżdziłem na Pb palił ok. 10 na mieście, ale to przy delikatnej nodze, na trasie nie byłem. Teraz na LPG... 11 l na trasie z klimą, bez klimy 10. Po mieście ok. 13-14

No zobacz jaki ten świat mały :) a dlaczego odpuściliście (całe szczęście :twisted: ) jeżeli można wiedzieć?

na mnie Gawinowie zrobili dobre wrazenie mysle ze mozna im auto powiezyc - ale nie wyprobowalem ich jeszcze bo na szczescie w moim nic sie nie psuje. Jesli chodzi o łacznik stabi to kupilem w Japan Carsie na al. 29 listopada za estakada jadac w kierunku michalowic po lewej (naprzeciw Kosciola) nr tel: /012/ 415 97 67. W Japan Carsie kaz im poszukac najtanszego zamiennika, mi powiedzieli pierwsze 200 potem 140 a w koncu znalezli za 70. Ja łacznik wymienilem sam - bardzo proste. Kumpel odpuscil bo mu zona kazala :oops: Oni nie nadaja sie chyba na wlascicieli Subaru :mrgreen: i dobrze szkoda zeby auto trafilo w niewlasciwe lapy. Ja bym mogl sie wymienic za doplata ale auto juz ty kupiles wiec nawet nie podjalem tematu. Nawet nie wiedzilem ze tam inst. gazowa byla. Spalanie masz OK nie wiele wiecej niz 1,6.

Link to comment
Share on other sites

Nawet nie wiedzilem ze tam inst. gazowa byla

Bo nie było :) załozyłm tydzień po kupnie... z bólem ale założyłem :) Dzięki za namiary na sklep ale chyba za radą Aflinty zostawię to Gawinom, tym bardziej ze w pracy mam bajzel...że tez niektórym ludziom dali niebezpieczne narzędzia do ręki :evil:

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...