Jump to content
zygmunt3waza

skrzynia powiedziała papa

Recommended Posts

Witam. Wysypala mi sie trójka w 5mt. Koszt zebatek orientuje sie ktos? Moze sa jakies kuzwa wzmocnione do dostania? Bo to drugi raz juz. Pozdro i dziekowki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wysypala mi sie trójka w 5mt.
A w jakiej sytuacji?... Rozumiem, że nie w cywilnej jeździe?... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

są wzmacniane wkłady do 5b (takie jak były w TypeR), ale tanie nie są

Share this post


Link to post
Share on other sites

A z tych wzmacnianych to trzeba komplet kupowac czy tylko to co sie popsulo? I niestety przy normalnym wyprzedzaniu jakiegos matiza. Ale silnik wzmocniony, wiec moze to to. I jeszcze jakby sprzeglo głębiej bralo. To moze jeszcze cos sie [edycja moderatora]

Edited by tzd
: wulgaryzm

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ile kucy silnik i Nm? wg mnie dziwne, ze 5. sie posypala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A z tych wzmacnianych to trzeba komplet kupowac czy tylko to co sie popsulo? I niestety przy normalnym wyprzedzaniu jakiegos matiza. Ale silnik wzmocniony, wiec moze to to. I jeszcze jakby sprzeglo głębiej bralo. To moze jeszcze cos sie ...

 

ja kupiłem cały zestaw i wątpię by były dostępne pojedyńcze zębatki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kucy 309 i niuta 470. Cena znana bo warsztat zara. Szkrzynia na dyfer 3,7 wiec taka sama

 

Na sti poczekac trzeba bedzie troche jeszcze... Wiec bez jazd na ten temat. Silnik jezeli chodzi o baze moze "duzo" wytrzymac

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kucy 309 i niuta 470.

Przy tych parametrach to żadna 5MT długo nie pociągnie,jeśli wykorzystujesz te możliwości często. ;)

Nawet te wzmacniane wkłady polegną w dłuższym i intensywnym użytkowaniu. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Proszę.......Ja gdzieś mam całe wałki sprzęgłowe od Gt/WRX wraz z wałkiem atakującym. Pewnie 5 tka by się znalazła - jak coś to PW. Tylko są od TY754 i nie wiem czy pasują do nowszych WRX.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kucy 309 i niuta 470.

Jak długo (ile km?) pośmigałeś na takich parametrach, no i w jakich warunkach, upalanie, czy normalna jazda?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam 5mt z DCCD do sprzedania z mojego type-r, wiecej na PW jakbyś chciał ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja kupiłem cały zestaw i wątpię by były dostępne pojedyńcze zębatki
A tak z ciekawości, jakie są koszty zakupu nowego wkładu do 5MT ? Producent podaje jaki moment zniosą zębatki? swego czasu nie aso sprzedawała wzmocniony wkład z type-ra, ale jest już niedostępny. Edited by SonnyRS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kucze gazu na 3 biegu dodalem. I tyle. Tzd za taki lekki pierdolnik sie czepiasz.:-) to uniesienie skrzyniowe.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

żeby nie robić nowego tematu..

 

 

czy ktoś się orientuje które skrzynie podchodzą p&p w miejsce seryjnej WRX bugeye? czy skrzynie z gt98 i wrx 05r beda pasowac? i czy ta druga jest bardziej wytrzymała ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
wrx 05r beda pasowac? i czy ta druga jest bardziej wytrzymała ?

Powinna pasować,trzeba sprawdzić przełożenia i zgodność z tylnym mostem.

Wszystko zależy od przebiegu i traktowania,ale ponoć ciut mocniejsze bo świeższe. ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

przełożenia się zgadzają a zgodność chyba nie będę miał za bardzo jak sprawdzić, czy ktoś kto takie coś ma mógłby się wypowiedzieć ?

 

i czy skrzynia z gt 98 będzie pasować p&p

 

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Żeby założyć z wrx-a 05 trzeba też zmienić przednie półosie.Skrzynia z gt 98 p&p jeśli jest pod tylny dyfer 3.54

Edited by siwiutki
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kucze gazu na 3 biegu dodalem. I tyle. Tzd za taki lekki pierdolnik sie czepiasz.:-) to uniesienie skrzyniowe.

Ale jak długo smigałeś na takiej mocy zanim Ci padła skrzynia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam wrx'a rocznik 2003 i skrzynie TY754VN4AA. Z mojej skrzyni wystają wielokliny, na ktore sie naklada polosie z takimi kielichami. W nowyszych wrxach (na pewno 2005 rok) polosie sa juz razem z wielokiinami i a skrzynia ma dziury, zamiast wieloklinow jak u mnie. W tej nowszej polosie sie wciska do skrzyni. Tak ze nie pasuja p&p. Natomiast z tą "mocniejszoscia" nowszych skrzyn to zdania są podzielone. W wielu watkach wyczytalem ze to ten sam szajs. Mysle (wylacznie moja opinia) ze te o krotszym przelozeniu glownym moga dluzej pożyć, bo są mniej obciązone w trakcie pracy - ale mają mankament - wplywają na wieksze spalanie (ta sama predkosc przy wyzszych obrotach)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na stronie firmy z Katowic ten wzmacniany wkład jest cały czas dostępny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zrobilem moze z 10kkm. Chyba czas na skrzynie z sti.... Wytrzymalsze to? Koszta to sie domyslam ze 15 kpln to minimum:-)

 

Jak za wklad 8 kpln to zdecydowanie lepiej sti wychodzi... Ciekawe czy by znowu wrx obudowa wytrzymała:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wytrzymalsze to? Koszta to sie domyslam ze 15 kpln to minimum:-)

Zdecydowanie bardziej wytrzymałe,bez zająknięcia znoszą ponad 600Nm.Myślę,że znajdziesz taniej. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli jakies 450 kuca i z 650 momentu wytrzyma? Czy wyrazna jest roznica w jezdzie z DCCD a bez? Ja licze 15 za cala operacje a nie skrzynie oczywiscie:-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...