zygmunt3waza Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Witam. Wysypala mi sie trójka w 5mt. Koszt zebatek orientuje sie ktos? Moze sa jakies kuzwa wzmocnione do dostania? Bo to drugi raz juz. Pozdro i dziekowki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Wysypala mi sie trójka w 5mt. A w jakiej sytuacji?... Rozumiem, że nie w cywilnej jeździe?... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tamer9 Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 są wzmacniane wkłady do 5b (takie jak były w TypeR), ale tanie nie są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmunt3waza Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 (edytowane) A z tych wzmacnianych to trzeba komplet kupowac czy tylko to co sie popsulo? I niestety przy normalnym wyprzedzaniu jakiegos matiza. Ale silnik wzmocniony, wiec moze to to. I jeszcze jakby sprzeglo głębiej bralo. To moze jeszcze cos sie [edycja moderatora] Edytowane 11 Listopada 2013 przez tzd : wulgaryzm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_isza Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 a ile kucy silnik i Nm? wg mnie dziwne, ze 5. sie posypala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tamer9 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 A z tych wzmacnianych to trzeba komplet kupowac czy tylko to co sie popsulo? I niestety przy normalnym wyprzedzaniu jakiegos matiza. Ale silnik wzmocniony, wiec moze to to. I jeszcze jakby sprzeglo głębiej bralo. To moze jeszcze cos sie ... ja kupiłem cały zestaw i wątpię by były dostępne pojedyńcze zębatki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 a ile kucy silnik i Nm? wg mnie dziwne, ze 5. sie posypala. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmunt3waza Opublikowano 11 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Kucy 309 i niuta 470. Cena znana bo warsztat zara. Szkrzynia na dyfer 3,7 wiec taka sama Na sti poczekac trzeba bedzie troche jeszcze... Wiec bez jazd na ten temat. Silnik jezeli chodzi o baze moze "duzo" wytrzymac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Kucy 309 i niuta 470. Przy tych parametrach to żadna 5MT długo nie pociągnie,jeśli wykorzystujesz te możliwości często. Nawet te wzmacniane wkłady polegną w dłuższym i intensywnym użytkowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwiutki Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Tu coś jest http://allegro.pl/subaru-wrx-kolo-3-i-4-skrzyni-biegow-nowy-i3651421994.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Tu coś jest http://allegro.pl/su...3651421994.html Proszę.......Ja gdzieś mam całe wałki sprzęgłowe od Gt/WRX wraz z wałkiem atakującym. Pewnie 5 tka by się znalazła - jak coś to PW. Tylko są od TY754 i nie wiem czy pasują do nowszych WRX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Kucy 309 i niuta 470. Jak długo (ile km?) pośmigałeś na takich parametrach, no i w jakich warunkach, upalanie, czy normalna jazda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vagin Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 mam 5mt z DCCD do sprzedania z mojego type-r, wiecej na PW jakbyś chciał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SonnyRS Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 (edytowane) ja kupiłem cały zestaw i wątpię by były dostępne pojedyńcze zębatki A tak z ciekawości, jakie są koszty zakupu nowego wkładu do 5MT ? Producent podaje jaki moment zniosą zębatki? swego czasu nie aso sprzedawała wzmocniony wkład z type-ra, ale jest już niedostępny. Edytowane 12 Listopada 2013 przez SonnyRS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmunt3waza Opublikowano 14 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Kucze gazu na 3 biegu dodalem. I tyle. Tzd za taki lekki pierdolnik sie czepiasz.:-) to uniesienie skrzyniowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotroot Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 żeby nie robić nowego tematu.. czy ktoś się orientuje które skrzynie podchodzą p&p w miejsce seryjnej WRX bugeye? czy skrzynie z gt98 i wrx 05r beda pasowac? i czy ta druga jest bardziej wytrzymała ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 wrx 05r beda pasowac? i czy ta druga jest bardziej wytrzymała ? Powinna pasować,trzeba sprawdzić przełożenia i zgodność z tylnym mostem. Wszystko zależy od przebiegu i traktowania,ale ponoć ciut mocniejsze bo świeższe. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotroot Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 przełożenia się zgadzają a zgodność chyba nie będę miał za bardzo jak sprawdzić, czy ktoś kto takie coś ma mógłby się wypowiedzieć ? i czy skrzynia z gt 98 będzie pasować p&p pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwiutki Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 (edytowane) Żeby założyć z wrx-a 05 trzeba też zmienić przednie półosie.Skrzynia z gt 98 p&p jeśli jest pod tylny dyfer 3.54 Edytowane 15 Listopada 2013 przez siwiutki 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Kucze gazu na 3 biegu dodalem. I tyle. Tzd za taki lekki pierdolnik sie czepiasz.:-) to uniesienie skrzyniowe. Ale jak długo smigałeś na takiej mocy zanim Ci padła skrzynia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hati Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Ja mam wrx'a rocznik 2003 i skrzynie TY754VN4AA. Z mojej skrzyni wystają wielokliny, na ktore sie naklada polosie z takimi kielichami. W nowyszych wrxach (na pewno 2005 rok) polosie sa juz razem z wielokiinami i a skrzynia ma dziury, zamiast wieloklinow jak u mnie. W tej nowszej polosie sie wciska do skrzyni. Tak ze nie pasuja p&p. Natomiast z tą "mocniejszoscia" nowszych skrzyn to zdania są podzielone. W wielu watkach wyczytalem ze to ten sam szajs. Mysle (wylacznie moja opinia) ze te o krotszym przelozeniu glownym moga dluzej pożyć, bo są mniej obciązone w trakcie pracy - ale mają mankament - wplywają na wieksze spalanie (ta sama predkosc przy wyzszych obrotach) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tamer9 Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Na stronie firmy z Katowic ten wzmacniany wkład jest cały czas dostępny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmunt3waza Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 A zrobilem moze z 10kkm. Chyba czas na skrzynie z sti.... Wytrzymalsze to? Koszta to sie domyslam ze 15 kpln to minimum:-) Jak za wklad 8 kpln to zdecydowanie lepiej sti wychodzi... Ciekawe czy by znowu wrx obudowa wytrzymała:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Wytrzymalsze to? Koszta to sie domyslam ze 15 kpln to minimum:-) Zdecydowanie bardziej wytrzymałe,bez zająknięcia znoszą ponad 600Nm.Myślę,że znajdziesz taniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmunt3waza Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Czyli jakies 450 kuca i z 650 momentu wytrzyma? Czy wyrazna jest roznica w jezdzie z DCCD a bez? Ja licze 15 za cala operacje a nie skrzynie oczywiscie:-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się