Jump to content

skrzynia powiedziała papa


zygmunt3waza

Recommended Posts

A z tych wzmacnianych to trzeba komplet kupowac czy tylko to co sie popsulo? I niestety przy normalnym wyprzedzaniu jakiegos matiza. Ale silnik wzmocniony, wiec moze to to. I jeszcze jakby sprzeglo głębiej bralo. To moze jeszcze cos sie [edycja moderatora]

Edited by tzd
: wulgaryzm
Link to comment
Share on other sites

A z tych wzmacnianych to trzeba komplet kupowac czy tylko to co sie popsulo? I niestety przy normalnym wyprzedzaniu jakiegos matiza. Ale silnik wzmocniony, wiec moze to to. I jeszcze jakby sprzeglo głębiej bralo. To moze jeszcze cos sie ...

 

ja kupiłem cały zestaw i wątpię by były dostępne pojedyńcze zębatki

Link to comment
Share on other sites

Kucy 309 i niuta 470. Cena znana bo warsztat zara. Szkrzynia na dyfer 3,7 wiec taka sama

 

Na sti poczekac trzeba bedzie troche jeszcze... Wiec bez jazd na ten temat. Silnik jezeli chodzi o baze moze "duzo" wytrzymac

Link to comment
Share on other sites

Kucy 309 i niuta 470.

Przy tych parametrach to żadna 5MT długo nie pociągnie,jeśli wykorzystujesz te możliwości często. ;)

Nawet te wzmacniane wkłady polegną w dłuższym i intensywnym użytkowaniu. :(

Link to comment
Share on other sites

ja kupiłem cały zestaw i wątpię by były dostępne pojedyńcze zębatki
A tak z ciekawości, jakie są koszty zakupu nowego wkładu do 5MT ? Producent podaje jaki moment zniosą zębatki? swego czasu nie aso sprzedawała wzmocniony wkład z type-ra, ale jest już niedostępny. Edited by SonnyRS
Link to comment
Share on other sites

wrx 05r beda pasowac? i czy ta druga jest bardziej wytrzymała ?

Powinna pasować,trzeba sprawdzić przełożenia i zgodność z tylnym mostem.

Wszystko zależy od przebiegu i traktowania,ale ponoć ciut mocniejsze bo świeższe. ;)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ja mam wrx'a rocznik 2003 i skrzynie TY754VN4AA. Z mojej skrzyni wystają wielokliny, na ktore sie naklada polosie z takimi kielichami. W nowyszych wrxach (na pewno 2005 rok) polosie sa juz razem z wielokiinami i a skrzynia ma dziury, zamiast wieloklinow jak u mnie. W tej nowszej polosie sie wciska do skrzyni. Tak ze nie pasuja p&p. Natomiast z tą "mocniejszoscia" nowszych skrzyn to zdania są podzielone. W wielu watkach wyczytalem ze to ten sam szajs. Mysle (wylacznie moja opinia) ze te o krotszym przelozeniu glownym moga dluzej pożyć, bo są mniej obciązone w trakcie pracy - ale mają mankament - wplywają na wieksze spalanie (ta sama predkosc przy wyzszych obrotach)

Link to comment
Share on other sites

A zrobilem moze z 10kkm. Chyba czas na skrzynie z sti.... Wytrzymalsze to? Koszta to sie domyslam ze 15 kpln to minimum:-)

 

Jak za wklad 8 kpln to zdecydowanie lepiej sti wychodzi... Ciekawe czy by znowu wrx obudowa wytrzymała:-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...