robertcki Posted November 9, 2013 Share Posted November 9, 2013 Witajcie, mam problem z Subaru Foresterem 2,0 D, przebieg 66 tys. Nie chce odpalać na rozgrzanym silniku, zimny pali od ręki. Na rozgrzanym musze go kręcić kilkukrotnie czasami lub przytrzymuję kluczyk w stacyjce dłużej ( co na pewno nie wpływa korzystnie na rozrusznik :-(( ). Serwis ASO rozkłada ręce. Wymieniona została pompa paliwa, nowe wytryski i świece. Wczoraj wymienili zawór CSV, przy pompie. Niestety nadal po odebraniu Forestera z ASO, mam problem z odpalaniem na rozgrzanym silniku. Ktoś może pomóc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcink 1973 Posted November 9, 2013 Share Posted November 9, 2013 witam w innym aucie disel ,taki sam objaw szczotko trzymacze w rozruszniku ,zimny na dotyk ciepły rozrusznik trzeba było długo trzymac sprawdz rozrusznik ,podmianka jakas ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lembke Posted November 9, 2013 Share Posted November 9, 2013 (edited) Ale z jakiego powodu wymieniali wtryski i swiece? Czy sprawdzili aku i rozrusznik? Edited November 9, 2013 by lembke Link to comment Share on other sites More sharing options...
kwiatek6178 Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Witam miałem to samo. Pomogła wymiana aku i dodatek do paliwa Link to comment Share on other sites More sharing options...
robertcki Posted November 11, 2013 Author Share Posted November 11, 2013 dzięki za podpowiedzi , jutro wymienię akumulator. Jeśli to nie pomoże podmienię rozrusznik. ...o jakim dodatku do paliwa myslisz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lembke Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Sprawdź najpierw aku pod obciążeniem. Przy tych objawach to na ślepo można pół samochodu wymienić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
viking1232 Posted November 12, 2013 Share Posted November 12, 2013 (edited) sprawdz zaworek na pompie ,znajduje sie on za pompa przykrecony jest na dwie srubki do czujnika dochodzi kostka koloru bialego jak sam sobie nie poradzisz podiedz do aso w dzierzonowie napewno ci pomoga Edited November 12, 2013 by viking1232 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knurek1111 Posted November 12, 2013 Share Posted November 12, 2013 sprawdz zaworek na pompie ,znajduje sie on za pompa przykrecony jest na dwie srubki do czujnika dochodzi kostka koloru bialego jak sam sobie nie poradzisz podiedz do aso w dzierzonowie napewno ci pomoga Ale to chyba SCV - figuruje na liście rzeczy wymienionych Pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lembke Posted November 12, 2013 Share Posted November 12, 2013 Uporządkujmy temat bo się robertcki się pogubi. Najpierw sprawdzamy akumulator pod obciążeniem jeżeli ok to sprawdzamy rozrusznik czy przy rozruchu ma odpowiednią ilość obrotów jeśli ok to sprawdzamy układ paliwowy czy przy rozruchu ma odpowiednie ciśnienie na szynie CR i po kolei sprawdzamy pompę wysokiego ciśnienia wraz z zaworem SCV, szynę CR i połączenia przewodów i na końcu wtryski. Info od mechanika jeżeli coś pokręciłem to niech mnie ktoś poprawi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kwiatek6178 Posted November 12, 2013 Share Posted November 12, 2013 dzięki za podpowiedzi , jutro wymienię akumulator. Jeśli to nie pomoże podmienię rozrusznik. ...o jakim dodatku do paliwa myslisz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robertcki Posted November 23, 2013 Author Share Posted November 23, 2013 Całe dwa tygodnie trzymali Forestera w ASO Wrocław. Sprawdzono jeszcze raz zawór CSV, podmienili aku i rozrusznik. Nic to nie dało , Forek 2.0Diesel nadal nie chciał kręcić na rozgrzanym siliniku. Wreszcie wczoraj przedwczoraj przeprowadzili próby ciśnieniowe na siliniku. Zimny dawał w normie cisnienie w komorach ok. 20 , natomiast rozgrzany 100 % większe 40 i 50. Zapominiałem dodoać , że w kwietniu tego roku w ASO Dzierżoniów, wymieniany był cały shortblock silnika wraz z pompą wtryskową i wtryskami , to zrobione było na gwarancji. Przed naprawą objaw był podobny nie chciał kręcić. Czego powodem może być 100 % większe ciśnienie w silniku??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kwiatek6178 Posted November 23, 2013 Share Posted November 23, 2013 A to ciekawe. Radze skontaktować się z Dzierżoniów i opowiel dziec o tym Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bodzlo Posted November 23, 2013 Share Posted November 23, 2013 Całe dwa tygodnie trzymali Forestera w ASO Wrocław. Sprawdzono jeszcze raz zawór CSV, podmienili aku i rozrusznik. Nic to nie dało , Forek 2.0Diesel nadal nie chciał kręcić na rozgrzanym siliniku. Wreszcie wczoraj przedwczoraj przeprowadzili próby ciśnieniowe na siliniku. Zimny dawał w normie cisnienie w komorach ok. 20 , natomiast rozgrzany 100 % większe 40 i 50. Zapominiałem dodoać , że w kwietniu tego roku w ASO Dzierżoniów, wymieniany był cały shortblock silnika wraz z pompą wtryskową i wtryskami , to zrobione było na gwarancji. Przed naprawą objaw był podobny nie chciał kręcić. Czego powodem może być 100 % większe ciśnienie w silniku??? np podączone wtryski przy pomiarze przez swiece bo pewnie tak to robili Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted November 23, 2013 Share Posted November 23, 2013 (edited) Całe dwa tygodnie trzymali Forestera w ASO Wrocław. Sprawdzono jeszcze raz zawór CSV, podmienili aku i rozrusznik. Nic to nie dało , Forek 2.0Diesel nadal nie chciał kręcić na rozgrzanym siliniku. Wreszcie wczoraj przedwczoraj przeprowadzili próby ciśnieniowe na siliniku. Zimny dawał w normie cisnienie w komorach ok. 20 , natomiast rozgrzany 100 % większe 40 i 50. Zapominiałem dodoać , że w kwietniu tego roku w ASO Dzierżoniów, wymieniany był cały shortblock silnika wraz z pompą wtryskową i wtryskami , to zrobione było na gwarancji. Przed naprawą objaw był podobny nie chciał kręcić. Czego powodem może być 100 % większe ciśnienie w silniku??? np podączone wtryski przy pomiarze przez swiece bo pewnie tak to robili Dokładnie , jakby miał takie ciśnienie o ile mówimy tu o barach , to byłoby już dawno kabum jedno jest pewne , nikt raczej tutaj nie jest w stanie powiedzieć co , musisz sie udać do ASO , na dobra diagnostykę , bo to wróżenie z fusów Jestes z Wrocławia , wiec moim zdaniem nie masz wielkiego problemu , jedz do Marka w Dzierżoniowa i z pewnością pomoże Edited November 23, 2013 by carfit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now