robertcki Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Witajcie, mam problem z Subaru Foresterem 2,0 D, przebieg 66 tys. Nie chce odpalać na rozgrzanym silniku, zimny pali od ręki. Na rozgrzanym musze go kręcić kilkukrotnie czasami lub przytrzymuję kluczyk w stacyjce dłużej ( co na pewno nie wpływa korzystnie na rozrusznik :-(( ). Serwis ASO rozkłada ręce. Wymieniona została pompa paliwa, nowe wytryski i świece. Wczoraj wymienili zawór CSV, przy pompie. Niestety nadal po odebraniu Forestera z ASO, mam problem z odpalaniem na rozgrzanym silniku. Ktoś może pomóc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcink 1973 Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 witam w innym aucie disel ,taki sam objaw szczotko trzymacze w rozruszniku ,zimny na dotyk ciepły rozrusznik trzeba było długo trzymac sprawdz rozrusznik ,podmianka jakas ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lembke Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 (edytowane) Ale z jakiego powodu wymieniali wtryski i swiece? Czy sprawdzili aku i rozrusznik? Edytowane 9 Listopada 2013 przez lembke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatek6178 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Witam miałem to samo. Pomogła wymiana aku i dodatek do paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertcki Opublikowano 11 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 dzięki za podpowiedzi , jutro wymienię akumulator. Jeśli to nie pomoże podmienię rozrusznik. ...o jakim dodatku do paliwa myslisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lembke Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Sprawdź najpierw aku pod obciążeniem. Przy tych objawach to na ślepo można pół samochodu wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viking1232 Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 (edytowane) sprawdz zaworek na pompie ,znajduje sie on za pompa przykrecony jest na dwie srubki do czujnika dochodzi kostka koloru bialego jak sam sobie nie poradzisz podiedz do aso w dzierzonowie napewno ci pomoga Edytowane 12 Listopada 2013 przez viking1232 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 sprawdz zaworek na pompie ,znajduje sie on za pompa przykrecony jest na dwie srubki do czujnika dochodzi kostka koloru bialego jak sam sobie nie poradzisz podiedz do aso w dzierzonowie napewno ci pomoga Ale to chyba SCV - figuruje na liście rzeczy wymienionych Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lembke Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Uporządkujmy temat bo się robertcki się pogubi. Najpierw sprawdzamy akumulator pod obciążeniem jeżeli ok to sprawdzamy rozrusznik czy przy rozruchu ma odpowiednią ilość obrotów jeśli ok to sprawdzamy układ paliwowy czy przy rozruchu ma odpowiednie ciśnienie na szynie CR i po kolei sprawdzamy pompę wysokiego ciśnienia wraz z zaworem SCV, szynę CR i połączenia przewodów i na końcu wtryski. Info od mechanika jeżeli coś pokręciłem to niech mnie ktoś poprawi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatek6178 Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 dzięki za podpowiedzi , jutro wymienię akumulator. Jeśli to nie pomoże podmienię rozrusznik. ...o jakim dodatku do paliwa myslisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertcki Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Całe dwa tygodnie trzymali Forestera w ASO Wrocław. Sprawdzono jeszcze raz zawór CSV, podmienili aku i rozrusznik. Nic to nie dało , Forek 2.0Diesel nadal nie chciał kręcić na rozgrzanym siliniku. Wreszcie wczoraj przedwczoraj przeprowadzili próby ciśnieniowe na siliniku. Zimny dawał w normie cisnienie w komorach ok. 20 , natomiast rozgrzany 100 % większe 40 i 50. Zapominiałem dodoać , że w kwietniu tego roku w ASO Dzierżoniów, wymieniany był cały shortblock silnika wraz z pompą wtryskową i wtryskami , to zrobione było na gwarancji. Przed naprawą objaw był podobny nie chciał kręcić. Czego powodem może być 100 % większe ciśnienie w silniku??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatek6178 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 A to ciekawe. Radze skontaktować się z Dzierżoniów i opowiel dziec o tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzlo Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Całe dwa tygodnie trzymali Forestera w ASO Wrocław. Sprawdzono jeszcze raz zawór CSV, podmienili aku i rozrusznik. Nic to nie dało , Forek 2.0Diesel nadal nie chciał kręcić na rozgrzanym siliniku. Wreszcie wczoraj przedwczoraj przeprowadzili próby ciśnieniowe na siliniku. Zimny dawał w normie cisnienie w komorach ok. 20 , natomiast rozgrzany 100 % większe 40 i 50. Zapominiałem dodoać , że w kwietniu tego roku w ASO Dzierżoniów, wymieniany był cały shortblock silnika wraz z pompą wtryskową i wtryskami , to zrobione było na gwarancji. Przed naprawą objaw był podobny nie chciał kręcić. Czego powodem może być 100 % większe ciśnienie w silniku??? np podączone wtryski przy pomiarze przez swiece bo pewnie tak to robili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 (edytowane) Całe dwa tygodnie trzymali Forestera w ASO Wrocław. Sprawdzono jeszcze raz zawór CSV, podmienili aku i rozrusznik. Nic to nie dało , Forek 2.0Diesel nadal nie chciał kręcić na rozgrzanym siliniku. Wreszcie wczoraj przedwczoraj przeprowadzili próby ciśnieniowe na siliniku. Zimny dawał w normie cisnienie w komorach ok. 20 , natomiast rozgrzany 100 % większe 40 i 50. Zapominiałem dodoać , że w kwietniu tego roku w ASO Dzierżoniów, wymieniany był cały shortblock silnika wraz z pompą wtryskową i wtryskami , to zrobione było na gwarancji. Przed naprawą objaw był podobny nie chciał kręcić. Czego powodem może być 100 % większe ciśnienie w silniku??? np podączone wtryski przy pomiarze przez swiece bo pewnie tak to robili Dokładnie , jakby miał takie ciśnienie o ile mówimy tu o barach , to byłoby już dawno kabum jedno jest pewne , nikt raczej tutaj nie jest w stanie powiedzieć co , musisz sie udać do ASO , na dobra diagnostykę , bo to wróżenie z fusów Jestes z Wrocławia , wiec moim zdaniem nie masz wielkiego problemu , jedz do Marka w Dzierżoniowa i z pewnością pomoże Edytowane 23 Listopada 2013 przez carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się