Jump to content

Problemy z odpaleniem na rozgrzanym silniku 2.0 D


robertcki
 Share

Recommended Posts

Witajcie, mam problem z Subaru Foresterem 2,0 D, przebieg 66 tys. Nie chce odpalać na rozgrzanym silniku, zimny pali od ręki. Na rozgrzanym musze go kręcić kilkukrotnie czasami lub przytrzymuję kluczyk w stacyjce dłużej ( co na pewno nie wpływa korzystnie na rozrusznik :-(( ). Serwis ASO rozkłada ręce. Wymieniona została pompa paliwa, nowe wytryski i świece. Wczoraj wymienili zawór CSV, przy pompie. Niestety nadal po odebraniu Forestera z ASO, mam problem z odpalaniem na rozgrzanym silniku. Ktoś może pomóc?

Link to comment
Share on other sites

sprawdz zaworek na pompie ,znajduje sie on za pompa przykrecony jest na dwie srubki do czujnika dochodzi kostka koloru bialego

jak sam sobie nie poradzisz podiedz do aso w dzierzonowie napewno ci pomoga

Edited by viking1232
Link to comment
Share on other sites

sprawdz zaworek na pompie ,znajduje sie on za pompa przykrecony jest na dwie srubki do czujnika dochodzi kostka koloru bialego

jak sam sobie nie poradzisz podiedz do aso w dzierzonowie napewno ci pomoga

Ale to chyba SCV - figuruje na liście rzeczy wymienionych ;)

 

Pozdr.

Link to comment
Share on other sites

Uporządkujmy temat bo się robertcki się pogubi.

Najpierw sprawdzamy akumulator pod obciążeniem jeżeli ok to sprawdzamy rozrusznik czy przy rozruchu ma odpowiednią ilość obrotów jeśli ok to sprawdzamy układ paliwowy czy przy rozruchu ma odpowiednie ciśnienie na szynie CR i po kolei sprawdzamy pompę wysokiego ciśnienia wraz z zaworem SCV, szynę CR i połączenia przewodów i na końcu wtryski.

Info od mechanika jeżeli coś pokręciłem to niech mnie ktoś poprawi.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Całe dwa tygodnie trzymali Forestera w ASO Wrocław. Sprawdzono jeszcze raz zawór CSV, podmienili aku i rozrusznik.

Nic to nie dało , Forek 2.0Diesel nadal nie chciał kręcić na rozgrzanym siliniku. Wreszcie wczoraj przedwczoraj przeprowadzili próby ciśnieniowe na siliniku. Zimny dawał w normie cisnienie w komorach ok. 20 , natomiast rozgrzany 100 % większe 40 i 50.

Zapominiałem dodoać , że w kwietniu tego roku w ASO Dzierżoniów, wymieniany był cały shortblock silnika wraz z pompą wtryskową i wtryskami , to zrobione było na gwarancji. Przed naprawą objaw był podobny nie chciał kręcić.

Czego powodem może być 100 % większe ciśnienie w silniku???

Link to comment
Share on other sites

Całe dwa tygodnie trzymali Forestera w ASO Wrocław. Sprawdzono jeszcze raz zawór CSV, podmienili aku i rozrusznik.

Nic to nie dało , Forek 2.0Diesel nadal nie chciał kręcić na rozgrzanym siliniku. Wreszcie wczoraj przedwczoraj przeprowadzili próby ciśnieniowe na siliniku. Zimny dawał w normie cisnienie w komorach ok. 20 , natomiast rozgrzany 100 % większe 40 i 50.

Zapominiałem dodoać , że w kwietniu tego roku w ASO Dzierżoniów, wymieniany był cały shortblock silnika wraz z pompą wtryskową i wtryskami , to zrobione było na gwarancji. Przed naprawą objaw był podobny nie chciał kręcić.

Czego powodem może być 100 % większe ciśnienie w silniku???

 

 

np podączone wtryski przy pomiarze przez swiece bo pewnie tak to robili ;)

Link to comment
Share on other sites

Całe dwa tygodnie trzymali Forestera w ASO Wrocław. Sprawdzono jeszcze raz zawór CSV, podmienili aku i rozrusznik.

Nic to nie dało , Forek 2.0Diesel nadal nie chciał kręcić na rozgrzanym siliniku. Wreszcie wczoraj przedwczoraj przeprowadzili próby ciśnieniowe na siliniku. Zimny dawał w normie cisnienie w komorach ok. 20 , natomiast rozgrzany 100 % większe 40 i 50.

Zapominiałem dodoać , że w kwietniu tego roku w ASO Dzierżoniów, wymieniany był cały shortblock silnika wraz z pompą wtryskową i wtryskami , to zrobione było na gwarancji. Przed naprawą objaw był podobny nie chciał kręcić.

Czego powodem może być 100 % większe ciśnienie w silniku???

 

 

np podączone wtryski przy pomiarze przez swiece bo pewnie tak to robili ;)

 

Dokładnie , jakby miał takie ciśnienie o ile mówimy tu o barach , to byłoby już dawno kabum ;) jedno jest pewne , nikt raczej tutaj nie jest w stanie powiedzieć co , musisz sie udać do ASO , na dobra diagnostykę , bo to wróżenie z fusów

Jestes z Wrocławia , wiec moim zdaniem nie masz wielkiego problemu , jedz do Marka w Dzierżoniowa i z pewnością pomoże

Edited by carfit
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...