Red Hood Posted November 8, 2013 Share Posted November 8, 2013 (edited) Szanowni Forumowicze 1. Czy jeżeli kupie licznik od Forestera EU spec. 2.5 XT 2007 A/T to będzie pasował do mojego wozu (MY05, 2.5XS N/A A/T)? 2. Czy wymiana polega tylko na wypięciu starego i podpięciu nowego? jednostki zostaną zachowane czy sie zmienia? Nie będzie sytuacji, że prędkość dalej w milach będzie pokazywało, mimo tego, że licznik jest już w km? 3. Czy wymagana jest jakaś kalibracja nowego licznika? 4. Co z przebiegiem? jest on zachowany stricte w liczniku czy gdzieś "po drodze" ? Jeżeli w liczniku to jak wprowadzić moj przebieg do nowego licznika robiąc to zgodnie z prawem 5. No i czy w ogole warto się z tym bawić czy szkoda zachodu Jeżeli dysponujecie jeszcze jakimiś wskazówkami na temat konwersji licznika to bardzo proszę o uwagi. Pozdrawiam serdecznie! Edited November 8, 2013 by maniekkrk Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubabed Posted November 8, 2013 Share Posted November 8, 2013 Robiłem taką podmiankę w Imprezie WRX 2002 i polegało to tylko na wyciągnięciu US i włożeniu EU. Działa bez problemu do dzisiaj. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Hood Posted November 8, 2013 Author Share Posted November 8, 2013 Robiłem taką podmiankę w Imprezie WRX 2002 m/t czy a/t? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now