Red Hood Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 (edytowane) Szanowni Forumowicze 1. Czy jeżeli kupie licznik od Forestera EU spec. 2.5 XT 2007 A/T to będzie pasował do mojego wozu (MY05, 2.5XS N/A A/T)? 2. Czy wymiana polega tylko na wypięciu starego i podpięciu nowego? jednostki zostaną zachowane czy sie zmienia? Nie będzie sytuacji, że prędkość dalej w milach będzie pokazywało, mimo tego, że licznik jest już w km? 3. Czy wymagana jest jakaś kalibracja nowego licznika? 4. Co z przebiegiem? jest on zachowany stricte w liczniku czy gdzieś "po drodze" ? Jeżeli w liczniku to jak wprowadzić moj przebieg do nowego licznika robiąc to zgodnie z prawem 5. No i czy w ogole warto się z tym bawić czy szkoda zachodu Jeżeli dysponujecie jeszcze jakimiś wskazówkami na temat konwersji licznika to bardzo proszę o uwagi. Pozdrawiam serdecznie! Edytowane 8 Listopada 2013 przez maniekkrk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabed Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Robiłem taką podmiankę w Imprezie WRX 2002 i polegało to tylko na wyciągnięciu US i włożeniu EU. Działa bez problemu do dzisiaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Red Hood Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Robiłem taką podmiankę w Imprezie WRX 2002 m/t czy a/t? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się