komancz Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Wiadomo jak ktoś kupuje samochód za 5tys zł to wszystko jest drogie , no ale jak ktoś chce mieć 200km , 4wd , klima, abs, eletryczne szyby i tanio to tylko w erze : ) Zeby to zrobić wiadomo trzeba wyciągnąć silnik, można wyczekać moment zrobić od razu rozrząd , uszczelnić tył sinika ,sprzęgło , dekle zaworów itp Za robote 800-1000 zł + części (tylko ASO) regulator 16x80zł uszczelka dekla zaworowego 2szt =130 + pod świece zapł. , uszczelniacze wałków rozrządu + wał korb przód + tył, 3tys wyjdze, dojdze sprzęgło 1000 zł dojdze rozrząd ,olej + filtr oleju zrobi się 5 tys , Teraz wiadomo dlaczego taki fajny samochód a tylko 5 tys zł , a gdze amortyzatory, hamulce, blacha. PzdrE12 No i prosze zrobiles mi prawie kalkulacje kosztow na moj sewis po 100tys. wyslalem do Freya maila 1,5 tyg temu i sie nie moge doprosc odpowiedzi.Szkoda gadac. A tak przy okazji bede miec pytanko do P.Andrzeja. Czy do regulacji zaworow w imprezie trzeba wyjmowac silnik czy serwis sobe daje jakos z tym rade?Tam jest strasznie malo miejsca? Co do podkladek to niekoniecznie musisz liczyc 16.One sa wymienne i czasami potrzeba dokupic tylko powiedzmy 3-4 a reszte sie podnienia miedzy poszczegolnymi zaworami.Przynajmiej ja tak zawsze miealem.No i mocy na pweno przybedzie jak byly duze luzy. Stare Imprezy Gt i Legacy Turbo maja regulatory hydraulicznie i nie ma potrzeby regulacji zaworow.Imprezy po 98r maja juz podkladki-do regulacji nie trzeba wyjmowac silnika, ale tak jak napisal E12 mozna zrobic od razu uszczelnienie silnika, wymiane rozrzadu, sprzeglo itp. jak juz mamy silnik na stole.Co do wykrecania dekli to nie ma znowu takiej tragedii mam raczej standartowe raczki i nie ma problemow-tylko trzeba wyciagnac zbiornik do spryskiwaczy.Gorzej bylo w starych SI i trafiemniem cewka na swiece Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Serwisy to robia rutynowo i wszystko dziala Azrael wiem wiem ale po prostu samo stwierdzenie "wyjac motor" jakos tak strasznie dla mnie brzmi" No to pewnie ta regulacja wyjdze pod 1 tys. pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Azrael wiem wiem ale po prostu samo stwierdzenie "wyjac motor" jakos tak strasznie dla mnie brzmi" To tylko samochód, wyjmowanie silnika jest normalną procedurą, tak samo jak zmiana kół. Dla uspokojenia powiem Ci że u mnie silnik był wyjmowany z 15 razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Witam forumowiczów-dyskutantów! Polecam bardzo w wwie serwis na ul.Jutrzenki 0-602 117 606. Z głową i zdrowym rozsądkiem. A AGX-y - bardzo fajne... PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFAN Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Witam forumowiczów-dyskutantów! Polecam bardzo w wwie serwis na ul.Jutrzenki 0-602 117 606. Z głową i zdrowym rozsądkiem. A AGX-y - bardzo fajne... PZDR Fala .... nie wystarczy E12 na forum :?: rusz głową i zdrowym rozsądkiem .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 STIFAN ??????????????????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Serwisy to robia rutynowo i wszystko dziala Teoretycznie tak.Lepiej jednak wyjac silnik np. przy wym. sprzegla.Bez wyjecia do gornych jeszcze jako tako ale dolne jakos tego nie widze.Najczesciej luzy zaw. sa za male .Jezeli za duze to znaczy . ze cos jest nie tak.Mowie o silnikach nigdy nie naprawianych normalnie uzytkowanych.W niektorych modelach wrx trzeba zamawiac cale szklanki . Te spr. luz zaw. najczesciej wychodzi w normie.Trzeba to kiedys zrobic ale nie ma sie co spieszyc.Kosztow niestety nie znam ale przy wyj. silnika z innej okazji nie moga byc wysokie+uszcz.pokryw zaw. Pozdr AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Oki czyli jak mam ok 107 tys to moge jeszcze troszke pojezdzic i nie bedzie tragedii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiat Paproci Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 Witam!! Nie mogę nigdzie znaleźć, nawet na stronach niemieckich Subaru, drogi hamowania ze 100 km/h. Tego, co podaje producent, oczywiście. Rzecz tyczy Subaru Legacy Turbo (SLT - jak to brzmi... ). Rocznik 1993, jak w temacie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junior Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2007 kurdelek serdelek psia kosteczka.. siakos tak czytam foruma... i trafilem tu Azraleu czemu uwazasz ze zmiany uszczelki pod deklem od zaworow od strony kier sobie nie wyobrazasz!!!!!!! ja sobie obie wymienilem bez wyjmowania motoru heheh w 2 godziny:) A tak poza tym Fala witam Cie Ja to generalnie myslal;em ze jak sie ma Subaru to nieda rady tam samemu nic grzebnac a teraz komplet swiec u siebie w 56 min wymieniam o zmroku zajadajac Jogobelle widsniową ) pozdraiwam wszytskich zakreconych i dbajacych o to zeby Turbo dziadki przetrwaly jak najdluzej!!!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 A tak poza tym Fala witam Cie O! Siemasz! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi