Skocz do zawartości

Impreza Sti, które wybrać?


Morgan9

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Od zawsze chcialem miec w swoim garazu impreze STI jednak rozsadek nie pozwalal mi na spelnienie marzen.

Tydzien temu jezdzilem po raz pierwszy tym autem (sedan 2011) i wiem jedno, musze kupic tego sk........

Samochod bedzie uzywany na codzien tzn jazda po miescie max 150 km/h jakis tetris miedzy autami generalnie wyprzedzanie wszystkiego co sie da jednak wszystko w granicach rozsadku. zadna jazda do odciecia, strzaly ze sprzegla itd

Chce zeby samochod mial nie seryjny wydech, zrobiona mape ewentualnie intercooler.

W tym momencie zaczyna sie moj dylemat, generalnie interesuja mnie wszystkie STI od 2003r.

 

Z tego co sie dowiedzialem :

Silnik 2.0 T niezniszczalny, mozna zakuc dla swietego spokoju ale generalnie bezproblemowy.

 

Silnik 2.5T 2007 wiekszy zapas momentu, elastycznosc ale trzeba zakuc obowiazkowo albo kupic juz po takiej kuracji.

 

Silnik 2.5t 2008 Lanos i tutaj nie wiem nic, czy silnik jest ten sam co w roczniku 2007, trzeba kuc? Jakie ten samochod ma wady poza dyskusyjnym wygladem.

 

Zapewne bylo mnostwo tego typu tematow ale pewnie wielu z was kupuje te auta glownie do zabawy . Ja tak jak napisalem codzienna jazda po miescie a w weekend czasem cruising po podkrakowskich wsiach, roczny przebieg max 20tys km.

 

Nie interesuje mnie ktory jest 20% szybszy w zakrecie itd bo i tak tego nie wyczuje, po prostu chce kupic sti i pojezdzic chociaz dwa lata bez wiekszych problemow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) Samochod bedzie uzywany na codzien tzn jazda po miescie max 150 km/h jakis tetris miedzy autami generalnie wyprzedzanie wszystkiego co sie da (...) po prostu chce kupic sti i pojezdzic chociaz dwa lata bez wiekszych problemow.

skoro taki tryb jazdy, to nie patrz na to, ktory silnik trwalszy, patrz na to, w ktorym STI blacharka tansza... ;):OO:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie jestem drogowym debilem, chcialem tylko opisac sytuacje najmocniejszej eksploatacji w moim wykonaniu. Czasem mi sie zdarza tak jezdzic oczywiscie na bezpiecznych szerokich drogach i tyle wiadomo ze nie wsiadam do auta o 7 rano i but w podloge. Zle mnie odebraliscie chociaz przyznaje ze zle to napisalem. Sory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie jestem drogowym debilem,

 

bedzie uzywany na codzien tzn jazda po miescie max 150 km/h jakis tetris miedzy autami generalnie wyprzedzanie wszystkiego co sie da

 

Zle mnie odebraliscie chociaz przyznaje ze zle to napisalem. Sory

 

no i gitara.

 

jak kupisz, nabierzesz pokory, parę razy się porządnie wystraszysz - dojdziesz do tego że "tetris" pomiędzy autami, to nie jest akurat target docelowy dla użytkowania tego auta

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej jakby sie wypowiedzial ktos, kto osobiscie uzytkowal czy czesto serwisuje STI 2.0 i 2.5... 2.0 tez ma swoje bolaczki - np. pekajace glowice przy swiecach

 

osobiscie chyba szukalbym auta w jak najlepszym stanie technicznym i klarowna historia, a 2.0 czy 2.5 to juz kwestia drugorzedna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro już doszedłeś do wniosku, że chcesz kupić STi to teraz, zgodnie z tradycją forumową, należałoby rzec: "Kup Evo" :D

 

właśnie miałem to zaproponować :D w dodatku my nie jeździmy tak jak EVOKI - jakieś tetrisy czy inne popisy to dla hondziarzy i evoków xD

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.mobile.de/pl/marka/subaru/model/impreza/vhc:car,pgn:2,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:subaru,mdl:impreza,mld:sti,frn:2006-01,frx:2008-12/pg:vipcar/183675631.html

 

Znalazlem takiego hawka, generalnie po wymianie korbowodow, panewek, tlokow, szpilek mysle ze bedzie ok z tego co sie dowiedzialem.

 

Samochod ma byc urozmaiceniem dnia codziennego jednak wole wczesniej wszystko wyremontowac niz pozniej sie z tym bawic.

 

Co myslicie o tym ogloszeniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...pierwszy rok użytkowania 2.5 to wydatek od 25 do 50 kPLN - w zależności od tego, na ile poniesie Cię wyobraźnia, ale minimum za kuciznę i robotę trzeba wyłożyć. Standardowa eksploatacja też do najtańszych nie należy (klocki co 10kkm, tarcze co 20, paliwo minimum 15l po mieście), do tego gadżety, ubezpieczenie, opony, wydech, mapa1, doloty, kolektory, mapa2, opony, mapa3, olej co 5kkm itd. ;) Zajrzyj do mojego motostata to zobaczysz jak często się coś "sra" przy normalnej jeździe.

Edytowane przez aki001
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie masz tam napisane że wymienili korbowody,panewki, itd?

Ja mam zamiar to zrobic.

 

...pierwszy rok użytkowania 2.5 to wydatek od 25 do 50 kPLN - w zależności od tego, na ile poniesie Cię wyobraźnia, ale minimum za kuciznę i robotę trzeba wyłożyć. Standardowa eksploatacja też do najtańszych nie należy (klocki co 10kkm, tarcze co 20, paliwo minimum 15l po mieście), do tego gadżety, ubezpieczenie, opony, wydech, mapa1, doloty, kolektory, mapa2, opony, mapa3, olej co 5kkm itd. ;) Zajrzyj do mojego motostata to zobaczysz jak często się coś "sra" przy normalnej jeździe.

Do czestych wymian tarcz i klockow juz sie przyzwyczailem ale mysle ze troche przesadziles z tym rocznym wydatkiem. Co rozumiesz przez stwierdzenie ze to zalezy od tego na ile mnie poniesie wyobraznia? Ja chce tylko zeby silnik sie nie grzal i dzialal tak jak powinien. 50kpln to chyba jednak przesada, z tego co wiem w 15kpln mozna sie zmiescic.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem w 15kpln mozna sie zmiescic

na forum znajdziesz dużo dobrych rad. A prawda jest taka, że subaru pożre wszystko, co masz, więc trzeba się hamować. Porządne zrobienie samego dołu silnika to cała kwota - a gdzie mapa, gdzie ubezpieczenie (silnik 2.5 - akcyza), gdzie paliwo, opony? ;) Po zakuciu silnika będzie swędziało, żeby większe turbo, później wtryski, FMIC, pompa, znów mapa... W ogóle najfajniej jak masz warsztat w domu, gdzie możesz niektóre rzeczy samemu zrobić. W przeciwnym razie musisz polegać na innych, a to nie zawsze do najtańszych należy...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aki001 Nie chce robic z tego auta rakiety, takze zadne wieksze turbo, wtryskiwacze itd

Tak jak napisalem wczesniej mapa, wydech, jak z 280koni osiagne 330 to bede zadowolony.

Obecnie jezdze duzo mocniejszym autem seryjnym i mi to w zupelnosci wystarczy a subaru chce dlubnac dla zasady i dzwieku. Przy zmianie turbo, wtryskiwaczy, map itd jestem w stanie w te 50kpln uwierzyc ale takie mody to juz nie moja bajka, nie wierze takim wynalazkom.

Edytowane przez Morgan9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...